Szukaj

Lista ocen Ford Focus II (641) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 540 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~EntuzjastaFocusa
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratorq TDCi 90KM 66kW
przepalone żarówki (3), poza tym normalna eksploatacja, tanie części zamienne, łatwy w serwisowaniu. Brak konieczności obsługi w ASO, jeżdżę do znajomego mechanika i to w zupełności wystarcza. Warto skorzystać z serwisu olejowego w ASO.
5,0
~Rafał
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratorq TDCi 90KM 66kW
Na razie brak, ale auto mam rok. Poprzedni właściciel (5 lat od nowości, 220 tkm) zrobił kilka pierdółek - paliły się żarówki w jednym reflektorze (wymieniali z 7 razy w serwisie) i w końcu wymienili reflektory - przez ok. 15tys. km wymieniłem tylko jedną.
5,0
~Zielony Kierowca
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.4 Duratec 80KM 59kW
3x - wymiana żarówek; i tyle usterek. A tak na marginesie: co za idiota zaprojektował reflektor, który trzeba odkręcić, mocować się z plastikowymi zatrzaskami, żeby wymienić żarówkę. Projektant chyba był naćpany, albo pracował dla konkurencji.
4,0
~Crawl
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratorq TDCi DPF 109KM 80kW
Problemem sa uszczelki pod wtryskami. Koszty nie duże, ale jak już strzeli to warto szybko zrobić. Plus piszcząca pompa wspomagania, zdarza się że jest to wkurzające. Nie przeszkadza w jeździe bo działa jak powinno, ale denerwuje pisk.
4,0
~Marcin
Ford Focus II
Focus C-Max 2.0 TDCi 136KM 100kW
drobiazgi ale auto nie nowe . Wiele modeli na rynku szczegulnie z niemiec ma totalnie rozwalone zawieszenie i czesto z spalonym sprzeglem c -max ma slabe sprzegło mi przy 110 tyś padlo a standardowo padają od 100 - 190 tyś koszt 2500 zł
4,0
~mastt
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratorq TDCi 90KM 66kW
narazie nie mialem zadnych problemow technicznych procz przepalonego silniczka od wycieraczej wraz z przekaznikiem - wymiana kosztowala mnie 150 zl uzywany silniczek z allegro ( w aso nowy kosztowal 650 zl hehe ) i 150 wymiana z robocina przekaznika
4,0
~Jako
Ford Focus II
Kombi 1.8 Duratorq TDCi 115KM 85kW
Serwisowany regularnie, nic szczególnego się nie działo, od czasu do czasu żarówka, klocki czy tarcze, normalne sprawy eksploatacyjne. Z wiekszych to wymiana koła dwumasowego po 180 000 ale mnie uprzedzali że tak bedzie więc nie byłem zaskoczony
4,0
~atom_no1
Ford Focus II
Hatchback 5d 2.0 Duratorq TDCi 136KM 100kW
Do tej pory miałem jedynie lekki problem z pedałem gazu - czasem podawał nieprawidłową informacje o położeniu pedału gazu, obiawiało się to chwilowym wyświetleniem komunikatu o usterce układu silnika, czasami również z spadkiem dynamiki
1,0
~radekm
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.8 Duratorq TDCi 115KM 85kW
Co chwila się coś sypie. W ciągu 7 miesięcy użytkowania serwis widuję średnio 2 razy w miesiącu: - popękały zaczepy plastików w drzwiach - skrzypiące niemiłosiernie sprzęgło - trzeszczące uszczelki dookoła drzwi - radio fabryczne gubi zapisane stacje
4,0
~Mikuś_b27
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec Ti-VCT 115KM 85kW
Focus nie jest zbyt awaryjny.Co prawda przy przebiegu 62 tys. wymagał wymiany drążka kierownicy,ponieważ były stuki,dwóch ponieważ płyta w radiu soni się zacięła i trzech do wymiany żarówki w przednich reflektorach, focus nie jest awaryjny.
Ford Focus II