Szukaj

Lista ocen Ford Mondeo III Kombi 2.0 TDCi 130KM 96kW 2002-2007 (121) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 95 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~mn
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDCi 130KM 96kW
no przy tym silniku to najczęściej siada pompa delphi przez opiłki metalów i niszczy wtryski regeneracja kosztuje z 5000 zł minimum i wadliwa turbina przynajmniej w moim przypadku moduł jadąc miałem problemy przy odpalaniu lub jadąc autostradą zaczeła migać kontrolka swiec żarowych no i samochód załącza się w tryb awaryjny i nie ma mocy wiadomo no silnik 2.0tdci nie jest szczerze do polecenia bo jest awaryjny i to bardzo tym bardziej jak...
1,0
~AndrzejŁ
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDCi 130KM 96kW
w tym roku wrzucone 10 tys PLN , to jednak sporo za dużo jak na auto z 2003 roku, remont zawieszenia, mikropaski, wymiana silnika - poprzedni rozleciał się w środku poprostu mechanik nawet nie potrafił podać powodu dlaczego tak się stało, raczej dbam o samochód serwisowany na bieżąco, calą zimę bez wizyt u mechanika, wiosną się zaczeło najpierw szarpał pasek silnik już wymieniony(6000 żł oczywiscie używka) ale jeszcze 2500 zł we wtryski trzeba...
2,0
~mingus33
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDCi 130KM 96kW
mam auto od 107-170 tys km. na dzień dobry musiałem wymienić wtryskiwacze i łożyska z przodu, nie za szybko na takie problemy? później jakiś czas normalne sprawy- olej, filtry, klocki i tarcze... ale tylko w roku kalendarzowym 2015 miałem wizyte u doktora cztery razy- rozrusznik, koło pasowe, jakieś tuleje na wachaczach przednich i sprzęgło dwumasowe bo rozpadło sie do reszty. koszt tych usterek to jakies 2000 euro. w twj chwili cały mondziak...
5,0
~szakul80@interia.pl
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDCi 130KM 96kW
ABSOLUTNIE żadnych poważnych usterk nie odnotowałem. Wszystkie tzw.poważne usterki czyli np.:padające dwumasy ,wtryski itp. są to usterki typowe dla nowoczsnych diesli niezależnie od marki. Sprzęgła muszą przenosić coraz większe moce i momenty obrotowe,wtryski działają pod coraz większym ciśnieniem i podają coraz precyzyjniejsze dawki paliwa. Dlatego powinniśmy bardziej niż kiedyś za czasów Mercedesa w124 D. przywiązywać wagę do tego co...
4,0
~kitustrak
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDCi 130KM 96kW
Tym samochodem przejechałem już 20.000 km. Jak na razie - odpukać, nic się nie sypie. Zaznaczam jednak, że kupiłem go w komisie przy salonie Forda, gdzie cały czas był serwisowany. Poprzedni właściciel był zmuszony wymienić koło dwumasowe i sprzęgło. Więc jednak... Co do osławionych wtryskiwaczy - ani mój poprzednik ani ja nie mieliśmy z nimi żadnych problemów. Lać dobre paliwo (Shell V-Power, BP Ultimate, Orlen Verva), co 5.000 km dolewać...
5,0
~tomkar
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDCi 130KM 96kW
Przed zakupem naczytałem się o wtryskach i podchodziłem do zakupu z \"lekką dozą nieśmiałości\". Przez rok zrobiłem ponad 20 tys. km i jest OK. Staram się lać paliwo z wyższej półki w stacjach sieciowych (może dla uspokojenia sumienia) i jakiś środek do czyszczenia / konserwacji wtrysków mniej więcej co 5 tys. km. Przez takie podejście do tego diesla opinię piszę dopiero teraz. Mam nadzieję, że się w najbliższym czasie nie wysypie:)
1,0
~Phoenix1@op.pl
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDCi 130KM 96kW
katastrofa z silnikiem. Zaczyna sie od wymiany wtryskiwaczy. Pozniej sie okazuje ze to pompa niszczyla wtryskiwacze i tez ja wymieniaja przy okazji nasteny raz wtryskiwacze. Agregat klimy. Eksperymenty z wtryskiwaczami skonczyly sie koniecznoscia wymiany bloku silnika bo sie zrobily dziury w tlokach:). Na koniec pekla glowica. Wniosek jeden Ford nie umie robc silnikow diesla. Podobno w nowym mondeo stosuja silnik Peugota. To jest dobry pomysl.
3,0
~lukracer
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDCi 130KM 96kW
Dwumasa i sprzęgło wymienione po 140 tys. km, choć po 110 tys. km już było słychać. Drugi komplet po 120 tys. km wciąż żyje. Osprzęt silnika (koło pasowe, napinacz paska i rolki) wymienione 2 razy. Wspomaganie kierownicy (pompa) też 2 razy regenerowana. Maglownica też wymagałaby wymiany. O dziwo wtryskiwacze wciąż żyją (choć oczywiście samochód kopci) i turbina też. Korozja blachy to masakra! Rdzewieje cały!
5,0
~Prezident
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDCi 130KM 96kW
Moja najpoważniejsza usterka jak na razie, to pewnie przez wielu właścicieli diesla nagle paląca się \"sprężynka\" i nagły strach, że do wymiany wtryski, natomiast okazało się że to jedynie filtr paliwa. Przy okazji sprawdzono mi wtryski i wiem że działają bez zarzutu, więc i opinia że lecą jest na wyrost. Nie będę oryginalny, ale dokładnie sprawdza się opinia, że samochód jest tak mało awaryjny jak bardzo o niego dbamy.
5,0
~sylsam@poczta.onet.pl
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDCi 130KM 96kW
Na razie brak poważnych usterek. Denerwujące jest \"bujanie się\" lub \"falowanie\" silnika na wolnych obrotach: od 800 nawet do 1300rpm, tak jakby silnik się z czymś mocował. Pojawia się zwłaszcza, gdy silnik jeszcze nie ostygnie (ma jakieś 70 stopni) i rozpoczyna się jazdę miejską. Czasami towarzyszy temu migotanie oświetlenia deski rozdzielczej. Może ktoś zna przyczynę? Proszę o maile sylsam@poczta.onet.pl
Ford Mondeo III Kombi