Szukaj

Lista ocen Ford Mondeo III Kombi 2.0 TDCi 130KM 96kW 2002-2007 (121) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 95 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~UKey
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDCi 130KM 96kW
Nie zarzynam auta. Jeżdżę normalnie (ok 60km dziennie)- auto kupiłem od prywatnego właściciela z Turynu w wersji Ghia (Pełna skóra, podgrzewane fotele i inne bajery) który jak mniemam nie oszczędzał na przeglądach i jeździł \"normalnie\". Póki co (odpukać) problem z wtryskami czy dwu masą jest mi nieznany.
3,0
~robwroc
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDCi 130KM 96kW
no psuje sie układ delphi, na szczęscie mozna w rozsądnych cenach naprawić,ważne zeby przy wymianie wtrysków, naprawić pozornie dobrą pompę, bo często to mikroopiłki mielonej pompy załatwiają wtryskiwacze. dwumasa jak w prawie każdym dieslu, zależnie od stylu jazdy.
3,0
~SOPOTman
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDCi 130KM 96kW
Bardzo trzeba zwracać uwagę na to aby lać dobre paliwo, bo inaczej czeka nas kosztowna wymiana wtryskiwaczy. Z kosztowniejszych rzeczy - sprzęgło i koło dwumasowe. Często sypie się zawór EGR ale można go zaślepić. Sugeruje mądrze korzystać z turbiny, wtedy posłuży.
1,0
~jaworek36
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDCi 130KM 96kW
Tutaj mogę wiele napisać. Napinacz wielorowkowy, małe koło zamachowe, dwumasa wraz ze sprzęgłem, wtryski, pompa wysokiego ciśnienia, pompa wody, pompa wspomagania, rozprogramowanie się wtrysków regeneracja turbiny. W sumie 9500 zł włożone w rok. Opłaca się? Oczywiście że nie!
1,0
~Kilo 11
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDCi 130KM 96kW
auto mam od nowości,a padała pompa spomagania ukł. kier. (tego nie da ie zepuć), padła turbina - olej pełny syntetyk Mobil, wymieniany zgodnie z intrukcją, po szybkiej jeździe chwila na wolnych obrotach w celu schłodzenia, łożysko tylnego koła po czterech latach
4,0
~wyspiarz@autograf.pl
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDCi 130KM 96kW
Podobnie jak wyżej. A poważna awaria wtryskiwacza była spowodowana złej jakości paliwem. A trzeba zaznaczyć, że nabywam ON tylko w tzw. ´dobrych stacjach´. Na codzień stosuję ON Ultimate ze stacji BP lub (gdy nie ma alternatywy BP) Extra Diesel z Shell´a.
1,0
~mariusz45
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDCi 130KM 96kW
Fatalne auto jeśli chodzi o awaryjnosc, byc moze to dotyczy tylko mnie ale nie sądze. Najpowazniejsza usterka to wtryski, później był rozrusznik, półoś prawa, pompa wspomagania układu kierowniczego no i korozja dolnych krawędzi drzwi
4,0
~Klarek
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDCi 130KM 96kW
Usterki których bym się nie spodziewał:(w tys km) 116 - wymiana łożysk i jakiejś łapki przy paku klinowym 120 - wymiana koła dwu masowego bo strasznie hałasowało A tak to wymiany eksploatacyjne zgodnie z instrukcją obsługi i na oryginalnych częściach.
4,0
~b.iwaniak@wp.pl
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDCi 130KM 96kW
Podejrzenie złego działania pompowtryskiwaczy. Być może w przyszłości czeka mnie wymiana lub naprawa. Narazie obserwuję. Podczas ostatniego tankowania (zawsze tankuję w ORLENIE ON z Vervą) dolałem STP do zbiornika i będę obserwował zachowanie silnika.

Usterki Ford Mondeo III

Liczba wpisów: 128

Ford Mondeo III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

2,0
~dominik były własciciel forda
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDCi 130KM 96kW
najczestsze usterki to kolo dwumasowe, turbosprezarka oraz wtryski za wymiane tych trzech czesci spokojnie kupimy 10 letnie mondeo w benzyniaku ktory nie posiada tych wszystkich elementow
Ford Mondeo III Kombi