Szukaj

Lista ocen Honda Civic VI (700) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 757 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~asd
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Mimo opini o niezawodności hondy mój egzemplarz mnie trochę zaskakuje ale możliwe, że powodem jest wiek i przebieg pojazdu. Naprawiłem wyrobione tworzywa mechanizmu wycieraczek (w czasie jazdy przestały działać). Zamarzł mechanizm centralnego zamka (zaśniedziały bębenek). Oczywiście robiłem reperaturki tylnych nadkoli - wszyscy to robili lub będą robić.
5,0
~Maldonado
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
hmmm... jedyne co to to że wszystkie gumowe tulejki w zawieszeniu przydało by się wymienić bo już są stare twarde i zaczynają dawać znać o sobie. Kosz wymiany to około 1500zł wszystkich tulejek w zawieszeniu, po wymianie jak to mój mechanik powiedział będzie prawie jak nowa i żadnych odgłosów nie będzie. Ale to raczej do osób wybrednych, pedantów itp.
3,0
~Konrad
Honda Civic VI
Sedan 1.4 i 90KM 66kW
Wymieniałem w ciągu 1,5 roku używania: Zawieszenie: sworzeń z przodu, tuleje wahaczy tylnych obie strony. Wydech: Tłumik. Hamulce: tarcze i klocki. Gaz: Reduktor. Spryskiwacz szyby: Silniczek Problemy: -coś świszczy w układzie wentylacyjnym, -tylna szyba z prawej strony ma uszkodzoną elektronikę (szyba opuszcza się, ale się nie podnosi).
5,0
~asd
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
W każdym mechanicznym urządzeniu występują drobne awarie ale uważam, że w Hondzie zdarzają się one sporadycznie. Nigdy nie uniemożliwiły kontynuowania podróży. Drobne usterki raczej z powodu mechanicznej ingerencji użytkownika. Spalona żarówka podświetlająca manetki ogrzewania wymaga rozebrania całego kokpitu.
5,0
~asd
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
W każdym mechanicznym urządzeniu występują drobne awarie ale uważam, że w Hondzie zdarzają się one sporadycznie. Nigdy nie uniemożliwiły kontynuowania podróży. Drobne usterki raczej z powodu mechanicznej ingerencji użytkownika. Spalona żarówka podświetlająca manetki ogrzewania wymaga rozebrania całego kokpitu.
5,0
~asd
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
W każdym mechanicznym urządzeniu występują drobne awarie ale uważam, że w Hondzie zdarzają się one sporadycznie. Nigdy nie uniemożliwiły kontynuowania podróży. Drobne usterki raczej z powodu mechanicznej ingerencji użytkownika. Spalona żarówka podświetlająca manetki ogrzewania wymaga rozebrania całego kokpitu.
5,0
~Wojtek
Honda Civic VI
Kombi 1.8 16V VTi 169KM 124kW
NIC!!!!!!!!!!!!!!!! dlatego też kupiłem to auto. To moja 4 honda wszystkie miały dobrz ponad 10 lat i nic. Jak widze znajomych w 5 letnich autach ( focus , golf 5 , mercedes E 320 cdi, fiat croma- mega tragedia znajomy beczy na samą myśl jazdy nim :) , którzy często cos wymieniają to wiem, że dobrze zrobiłem
5,0
~ziomal
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
powiem tyle...Honda jest jednym z nielicznych koncernów które zarabiają na sprzedaży aut nie na ich serwisie...Przez 2 lata popsuł mi sie central zamek(drucik sie ułamał),a poza tym fotel pasażera sie popsuł,przy przesuwaniu za mocno uderzył i sie kulki wysypały...naprawde drobiazgi z którym sobie poradzimy w garazu czy piwnicy...
5,0
~bpas
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Mam go pół roku, przejechane 6 tys km. Głowne problemy jakie pojawiły sie w czasie eksploatacji dotyczyły instalacji LPG. Poza tym nic nie robiłem. Niektóre osoby może denerwować skrzypiacy i lekko bujający sie fotel kierowcy. Standardowa usterka w tym modelu - dość łatwa do usunięcia przy minimalnych kosztach...
5,0
~jabcoque
Honda Civic VI
Sedan 1.4 i 90KM 66kW
ciężko w to uwierzyć, ale nic się nie psuje. Przy przebiegu 100500 wymieniłem tłumik końcowy, przy 115000 tłumik środkowy, klocki i tarcze z przodu. Aktualnie (148000) przy dużych prędkościach na poprzecznych nierównościach jezdni czuć, że amortyzatory wysiadają. Ale 148000 po polskich drogach to i tak nieźle.
Honda Civic VI