Zgłoś sugestię Żarówka
 
Uruchomiliśmy nową wyszukiwarkę portalową: sprawdź!
Szukaj
Konkurs - Poznaj Leona Cuprę

Niecodzienna moc na co dzień

Mazda 6 I Kombi - Oceń swoje auto

Podsumowanie 225 ocen tego auta

Oceny Mazda 6 I Kombi

, produkowany od do roku
Średnia ocena
4,34
3% lepiej niż w segmencie Klasa średnia (4,18)

Całokształt

Całokształt

4,39

Mechanika

Silnik

4,40

Skrzynia biegów

4,38

Układ jezdny

4,67

Komfort

Widoczność

4,17

Ergonomia

4,56

Wentylacja i ogrzewanie

4,42

Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

4,76

Wyciszenie

3,80

Ekonomiczność

Koszty utrzymania

3,94

Stosunek jakość/cena

4,23

Niezawodność

Drobne usterki

4,38

Poważne usterki

4,26

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

TAK
83%
17%
NIE
na podstawie 212 ocen

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniających?

Silnik

Zawieszenie

Przeniesienie napędu

Uciążliwe usterki zgłaszane przez oceniających

Karoseria

Silnik

Układ elektryczny

Filtr

Lista 225 ocen

sortuj komentarze od
3,46
dodano 28.07.2009 00:06:59 przez

KATASTROFA !!! Auto przy przebiegu 120tkm miało wymieniany silnik (uwaga!!! nie jest to odosobniony przypadek!!!). Dlaczego nikt nie wspomina o tym, że tylne błotniki w prawie każdym egzemplarzu przy przebiegu powyżej 100tkm mają ogniska korozji? Przy okazja ostrzegam przed serwisem PRO-MOTO w Katowicach!!! W moim egzemplarzu błotniki nie zostały pomalowane na gwarancji mimo, że auto było ciągle nią objęte (warunki: coroczne przeglądy całościowe i nadwozia w ASO) a błotniki miały oryginalny lakier (tzn. że nie było nigdy wcześniej uszkodzone i malowane). Serwis PRO-MOTO w KATOWICACH po kilkumiesięcznych rozmowach (czas od mojej pierwszej wizyty w serwisie), odmówił realizacji wykonania naprawy gwarancyjnej, ponieważ na błotnikach były miniaturowe wgniecenia (średnica 1-groszówki, głębokość 1mm) - uznając je za powód powstania korozji - śmiechu warte! Wgniecenia były oddalone od rdzy a w ich miejscu nie było nawet odprysków farby! Pracownicy serwisu niekompetentni, szczególnie kierownik serwisu, który swoją "słodką gadką" uraczy Was przy zgłaszaniu problemu w serwisie. Typowy "specjalista" potrafiący jedynie dobrze pierdzieć w krzesło - podczas pierwszych oględzin samochodu, z odległości 1m kropelki wody na samochodzie wziął za dziury w kicie! Był bardzo zaskoczony, kiedy zlikwidowałem tą "fuszerkę lakiernika" przetarciem rękawa haha (nie mam pojęcia jak taki człowiek dostał się na takie stanowisko?!). Ten specjalista a także jeszcze jego kolega, odpowiedzialni są także za odbieranie telefonów. Nie odpuszczajcie i nie zgadzajcie się na ich propozycję, że oddzwonią do Was, bo aktualnie są czymś zajęci albo nie ma osoby zajmującej się tą sprawą. Mimo, że dzwoniłem kilka razy, to ani razu do mnie nie oddzwonili! Między innymi dlatego kwestia naprawy gwarancyjnej mojej Mazdy trwała tak długo. Reasumując, serwis nie ma doświadczenia, wiedzy ani kompetentnych pracowników. Podejście względem klienta bardzo "olewcze"... Kolejna sprawa dotyczy ŚCIĄGANIA SAMOCHODU w prawo w modelach przed liftingiem. Mimo, że geometria kół jest ustawiona wzorowo, to samochód ściąga w prawo. Winny jest producent. Okazuje się, że w samochodzie konieczne jest zamontowanie dodatkowego łożyskowania mocowania amortyzatorów przednich. Usterka powinna być naprawiona w ramach naprawy gwarancyjnej, jeśli jednak sprawa nie została rozwiązana w okresie jej trwania to zapłacicie za to z własnej kieszeni (nie pamiętam dokładnie - chyba ok 1500zł). Poza tymi problemami a także wieloma innymi auto jest całkiem w porządku. Prowadzi się dobrze (oprócz ściągania), zawieszenie bardzo komfortowe, silnik w wersji 121km bardzo dynamiczny, spalanie przy normalnej - nieemeryckiej - jeździe w cyklu mieszanym, to 7.5/8 l/100km. Reasumując, żeby kupić dobry egzemplarz z 2003r trzeba zapłacić ok 34 tys. zł. - za tą ceną można kupić Passata B5 FL TDI lub nawet Audi A4 TDI z tego roku - modelami tymi przejechałem już kilkanaście tysięcy kilometrów i z cała stanowczością stwierdzam, że są sporo lepsze !!!

więcej »
4,23
dodano 22.08.2011 20:27:08 przez

dla mnie samochód rewelacja jak na konstrukcje tak stara ... wygląd 6 te światła i przestrzeń w środku rewelacja :).. w silnikach diesla trzeba pamiętać tylko o dwóch rzeczach...po pierwsze jeździć tylko i wyłącznie na oleju ELF syntetyk pełny ... już pisze dlaczego..znam paru kumpli ktorzy tak samo jak jak kupili 6 w dieslu.. nie jezdzili na elfie ja gdzies tam wyczytlaem ze pasuje mu ten olej jak talala.. i co sie okazalo .. w misce olejowej ..smog olej zainstalowali japonczycy dodatkowa krate taka siateczke .. sam widzielm bo sparwdzalem jak to wyglada u mnie w samochodzi .. moza powiedziec ze sam to robilem.. i u mnie przy elfie wyglodalo rewelacyjnie sczysciotko ... bez zadnych marasow.... i przyjaciol nie tka kolorowo a jeden przez zapchanie tej siateczki ... zostal zablokowany obieg oleju.. co doprowadzilo do remontu silnika :) dopbry mechnick z milosci uratowal i dal madzi drugie zycie... konczac na elfie hehe nie wymienialem oleju przez ponad 20 tys .. mechanik byl pewny ze ta krate bede mial zawalana cala .. zakazywal nawet jezdzic a tu mila niespodzianka :) takze ELF i nic wiecej a druga sprawa.. uszczelki pod wstryskiwaczami.. przepalaja sie spada cisnienie w silniku i pod pokrywa jeden olej i smrod. sprawdzic to mozna w latwy sposob wystarczy odkrecic przy wlaczonym silniku wlez olejowy jesli bucha jak z traktora to znaczy ze jakas uszczelka jest juz przepalona.. podejrze4wam ze w pozniejszej fazie przepalenia moze dosc do poweazniejszych usterek . .. blad japonczykow ...ktory teraz juz jest zweryfikowany..i w mazdzie w serwisie za 80 zl mozna kupic komplet juz odpowiednich uszczelek ... po wymianie wszyskto gra i buczy.. swoaj droga .. teraz sam bym to nawet zrobil tylko odpowiednia ilosc kluczy silikon i gotowe :) minus jeden wielki ..Fordowska blacha.. a i warto zainwestowac w jakis delikatny doppalacz typu power pack.. 20 - 30 km wiecej a pali mniej jakby nie bylo autko wazy 1600 - kombi

więcej »
4,62
dodano 01.01.2011 21:04:50 przez

samochód kupiłem w Niemczech przy 60tys przebiegu, (co sprawdziłem bezpośrednio w serwisie niemieckim), sporo zapłaciłem w stosunku do naszych Polskich cen, czy warto było przepłacać zobaczymy? w Polsce zrobiłem gruntowny przegląd w dobrym serwisie (powiedzieli, że dopiero drugi raz spotkali się z 5-cio letnią mazdą 6 w tak dobrym stanie), przez 5 m-cy przejechałem 14 tys, trochę mało, żeby coś konkretnie powiedzieć o niezawodności (w każdym razie nic się nie zepsuło), na pewno jest to duży, komfortowy, zrywny i bardzo ładny samochód o umiarkowanym spalaniu, niestety ciężko kupić w Polsce niekombinowany egzemplarz, o czym szukając szybko się przekonałem, ceny w Niemczech są zdecydowanie wyższe niż u nas, chyba, że auto jest po wypadku lub (częściej) ma duży przebieg, a skręcenie licznika dla handlarza to 5 minut pracy (pomocnik faceta ze Złotoryji, który handluje tylko używanymi mazdami 6, powiedział mi ze zaskakującą szczerością, że z "trzech składamy jedną i jakoś się kręci", także mazda 6 jak najbardziej, ale tylko z pewnej ręki

więcej »
4,31
dodano 12.09.2013 11:11:37 przez

Całokształt ocenię na 5. Samochód służy 3 lata i zrobił blisko 50tys km przez ten okres. Do tej pory żadnej poważnej usterki, ba nawet drobiazgowej... Rzeczą gustu jest atrakcyjność wyglądu tego samochodu, ale mnie i znajomym bardzo się podoba. Jednak przyciąga oko. Jak na tą klase samochodu spalanie średnie 7,5 litra jest bardzo akceptowalne przy normalnym użytkowaniu samochodu. Silnik w zupełności wystarcza na polskie usiane fotoradarami drogi, a do wyprzedzenia rozkręcony potrafi zrobić to bardzo skutecznie i bezpiecznie. Jedynie co mnie irytuje to haczący wsteczny, ale taka uroda niesynchronizowanych wstecznych... Jedyne co bym poprawił to wyciszenie, mimo wszystko słychać silnik przy większych obrotach. Z powodzeniem mogę każdemu ten samochód polecić, spokojnie zaspokoi potrzeby przeciętnej rodziny, bardzo się cieszę z jego zakupu. Moja wersja po lifcie póki co pozbawiona rdzy, ale dzisiaj nawet Audi gnije...

więcej »
4,62
dodano 24.11.2009 06:15:09 przez

Samochód kupiłem w Niemczech w Bawarii. Z ogłoszenia z internetu, bezwypadkowy, z komisu. Z pełną historią serwisową, książką, rachunkami, od I właściciela (komis był pośrednikiem), z wymienionym rozrządem, olejem i filtrami (wszystko potwierdzone przez serwis, byłem osobiście). Półskóra, ksenony, dwa komplety felg aluminiowych, opony lato/zima, świetnie utrzymany na zewnątrz, a jeszcze lepiej w środku. Ogólnie rodzynek i do tego zjechał mi z ceny, bo zrezygnowałem z gwarancji 36 miesięcznej (w Polsce nie przyda się, bo nie daje serwis, a komis) czyli samochód przygodowany był na handel dla Niemca, a nie Polaka. Nie zamienił bym się na żadnego Golfa, Audi czy Passata, nawet dwa lata młodszego bez dopłaty. Japończyk to japończyk i tyle:)

więcej »
4,08
dodano 30.04.2010 13:10:47 przez

Ogólnie dobrze, trafiłem auto zadbane z niewielkim przebiegiem jak na diesla, dbam o nie i nie oszczędzam na nim , zatem auto jest cały czas na chodzie. Zona jest zachwycona, ja trochę żałuję ze nie kupiłem benzyny, bezobsługowe diesle skończyły się na W124, dlatego jeśli ktoś jest zdecydowany na diesla niech przekalkuluje sobie wszystko dokładnie, bo ja jeździłem już kilkoma dieslami i stwierdzam ze w cale nie są tańsze przynajmniej na dłuższą mete. Ale jak najbardziej auto OK, o nie bagatelnym wyglądzie, wyróżniajace się w tłumie. Piękne rysy, ładniejsze jest już tylko AR159SW. Polecam forum MazdaSpeed.pl tam znajdą Państwo wszystko na temat tego modelu mazdy jak i innych.

więcej »
4,23
dodano 21.08.2009 16:04:35 przez

Dokonałem zakupu mazdy bardzo świadomie po lekturze wielu ocen właścicieli. Od pierwszych kilometrów za sterami jestem bardzo zadowolony z auta. Samochód spełnia wszelkie moje wymagania - świetne osiągi, relatywnie niskie spalanie, wystarczająca przestrzeń dająca poczucie komfortu, wyposażenie (skóra, ksenony, bose, bluetooth i in.) dające poczucie luksusu i indywidualności, ponadczasowa sylwetka (mimo, że to kombi ja jako młody tatuś nie czuję sie w nim skapciale), pomysłowy patent składania kanapy. O silnik diesla trzeba dbać ale odwdzięcza się nienaganną pracą. Polecam każdemu, kto chce choć trochę wyróżnić się z tłumu i zaznać japońskiej niezawodności.

więcej »
2,85
dodano 05.09.2009 23:50:41 przez

Ogólnie to jestem totalnie niezadowolony. 1. Silnik padł przy 130tkm. 2. Korozja to jakaś zmora mojej Mazdy. Przecież to nie jest samochód z ''tamtej'' epoki by korodował jak polonezy. Czemu nikt nie jest w stanie wystawić obiektywnej opinii na tym forum skoro korozja dotyczy prawie każdej szóstki. Naprawa w ASO to tylko półśrodek. Za rok czy dwa ruda i tak wraca. Kupując szóstkę kierowałem się przekonaniem że Mazda to pewna firma. Zawiodłem się na całej linii. Mój stary 15 letni Fiat Tipo nie ma rdzy a w samochodzie z 21 wieku jakim jest Mazda 6 jest tyle rudej jak w starych poldkach! Auto sprzedałem i nigdy już się nie skuszę na Mazdę.

więcej »
3,54
dodano 11.10.2009 02:30:46 przez

Ogolnie jestem rozczarowany bo ogolnie lubie Mazde. Plusy: 1. Precyzyjna skrzynia biegow, 2. Ladny wyglad, 3. Duzo miejsca w srodku, 4. Dobra dynamika., 5. Dobre radio. Minusy: 1. Jezdze duzo po miescie. Mieszanka oleju napedowego z olejem silnikowym podnosi sie czesto z powodu filtra czasteczek stalych, co jest bardzo upierdliwe. Powstaje smrod w silniku a czasem i bialy dym. 2. Bardzo slabe wyciszenie. Nie mozna spokojnie pogadac przy wyzszych predkosciach. 3. Zuzycie paliwa zdecydowanie za duze!! 4. Duzo plastikow w srodku dosc niskiej jakosci.

więcej »
4,77
dodano 06.08.2007 22:39:34 przez

Czolowe, niezalezne serwisy motoryzacyjne nie na darmo wybieraja go jako jeden z najlepszych samochodow w swojej klasie od wielu lat: wg brytyjskiego Top Gear Mazda 6 jest w 3 najlepszych w segmencie; najwiekszy serwis samochodowy w stanach Edmunds po raz kolejny w 2007 roku wybral 6 najlepszym samochodem w klasie. Ja tylko sie pod tym podpisuje obiema rekami... :-))))))))) Acha, mimo ze to kombi wyglada na maly, elegancki samochod a w rzeczywistosci ma przestrzen ladunkowa wieksza niz Ford Mondeo, ktory wyglada jak pudlo doczepione do sedana ;-)

więcej »

Auto w Firmie

Dowiedz się więcej o Mazda 6

Kierowcy zainteresowani tym modelem odwiedzili także

Przeczytaj o Mazda 6

Mazda 6 Sport Kombi 2.0 SkyActiv-G - dynamiczna i praktyczna
Mazda 6 Sport Kombi 2.0 SkyActiv-G - dynamiczna i praktyczna Stateczny sedan czy bardziej ekspresyjne kombi? Wielu kierowców stoi przed takim dylematem. Mazda postanowiła ułatwić im podjęcie decyzji. "Szóstka" w wersji Sport Kombi kosztuje tyle samo, co limuzyna. Wygląda świetnie, jednak pasażerom drugiego rzędu oferuje nieco mniejszą przestrzeń.

Mazda 6 - zobacz filmy

Mazda 6 sedan, 2 5l, 192 KM (2013) - wideotest AutoCentrum.pl
Mazda 6 sedan, 2 5l, 192 KM (2013) - wideotest AutoCentrum.pl Dwie uwagi do filmu: 1. Mazdę 6 sedan testowaliśmy kilka miesięcy temu. Tym razem mamy w teście najmocniejszą wersję 2.5l o mocy 192 KM, więc nie zaglądamy już do bagażnika, tylko raczej pod maskę. 2. W trakcie nagrania "coś poszło nie tak" i część filmu ma niższą jakość dźwięku, za co przepraszamy. Szkoda nam było wyrzucać cały materiał, więc zmontowaliśmy z tego co było. Proszę nie skupiać się na tym - lojalnie ostrzegaliśmy... Mimo wszystko miłego oglądania :-)
Mazda 6 2.5 192 KM - acceleration 0-100 km/h
Mazda 6 2.5 192 KM - acceleration 0-100 km/h Po kilku miesiącach wróciliśmy do Mazdy 6 2.5 192 KM SKYACTIVE-G I-ELOOP i przetestowaliśmy przyspieszenie za pomocą DriftBoxa.
[PL] Mazda 6 2.0 165 KM, 2013 - test AutoCentrum.pl
[PL] Mazda 6 2.0 165 KM, 2013 - test AutoCentrum.pl To już trzecie spotkanie z Mazdą 6 - tym razem wersja kombi i silnik 2.0 165 KM.
Dodaj nową ocenę Rankingi O serwisie

Oceń swoje auto to obszerny serwis tworzony od 2000 roku przez samych kierowców.


Zebrane oceny prezentowane są w czytelnej formie, a ich ogromną zaletą jest niezależność, która przy tak dużej liczbie ocen daje realne odzwierciedlenie wartości aut.


Zapraszamy do skorzystania z doświadczeń prawdziwych ekspertów - kierowców, którzy ocenili swoje auta.

Liczba wpisów
Wszystkich 191 506
Mazda 6 I Kombi 225

Polecamy!