Szukaj

Lista ocen Mazda MX-5 III (17) - Ergonomia

Na liście zabraknie 8 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Lukas
Mazda MX-5 III
Cabrio 1.8 i 16V 126KM 93kW
Okej, przyciski blisko bo autko nieduże w środku. Wszystko w zasięgu. Ba! Ja mogę nawet bez problemu korzystać z uchwytów na napoje w drzwiach pasażera (długie ręce). Za fotelami są 2 schowki, z których nigdy nie korzystałem. Są niezamykane. Pokrętło klimy służące do sterowania gdzie skierować nawiew jest mało przejrzyste - ja mam cały czas na szybę przednią, ale chcąc zmienić trzeba się dobrze przyjrzeć. Sterowanie radiem okej, ale bez...
5,0
~sklep@tapi.com.pl
Mazda MX-5 III
Cabrio 2.0 i 16V 167KM 123kW
Wszystko na swoim miejscu. Zastrzeżenia można mieć do 2 rzeczy. 1. Uchwyt na kubek/butelkę w drzwiach – na początku wydawał mi się to świetny patent, ale po dłuższej trasie okazało się że ten uchwyt jest tak umieszczony że uciska w kolano. Na krótkich dystansach nie ma problemu, na długich jest to irytujące. 2. Za bardzo wysunięty pedał gazu względem pozostałych – efekt jest tego taki że prawa noga musi być lekko...
3,0
~Kubson
Mazda MX-5 III
Cabrio 1.8 i 16V 126KM 93kW
Jeżeli ktoś szuka ergonomii, to nie tutaj. Jest niestety głośna i męcząca na długich dystansach, niezależnie czy twardy dach jest zamknięty czy nie. Silnik, mimo niewielkiej pojemności, osiąga słabsze spalanie niż hatchbacki z taką samą pojemnością, ale pamiętajmy, że tu zasadniczą wadą jest też skrzynia 5 biegowa, dostrojona do poniżej 80-90kmh. Bagażnik zadziwiająco wystarczający by upakować się na długi weekend dwóm osobom, o ile nie...
3,0
~chebum
Mazda MX-5 III
Cabrio Facelifting 2.0 MZR 160KM 118kW
Samochód dla osoby poniżej 175cm wzrostu. Brak wzdłużnej regulacji kierownicy. Dlatego nogi cały czas mam zgięte. Głowa wystaje nad ramką szyby i po czubku mocno wieje.
4,0
~janusz.goral@wp.pl
Mazda MX-5 III
Cabrio 2.0 i 16V 167KM 123kW
Dostęp do pseudokomputera jak w każdym japończyku - bardzo utrudniony. Spryskiwacz reflektorów uruchamiany w bardzo dziwny sposób. Poza tym rewelacja.
4,0
~monkahead
Mazda MX-5 III
Cabrio Facelifting 2.0 MZR 160KM 118kW
Pomimo że jest to japoński samochód, akurat tutaj, ergonomia jest dobra, zwłaszcza biorąc pod uwagę, że jest to roadster.
4,0
~piotr
Mazda MX-5 III
Cabrio 2.0 i 16V R6 160KM 118kW
Brakuje poziomej regulacji kolumny, kierownica mogla by byc grubsza. Reszta bez zastrzezen.
4,0
~tołdi
Mazda MX-5 III
Cabrio Facelifting 2.0 MZR 160KM 118kW
W zasadzie wszystko pod ręką. Pod nogą trochę gorzej. Zbyt mało miejsca na stopy.
5,0
~wyMIATAcz
Mazda MX-5 III
Cabrio Facelifting 2.0 MZR 160KM 118kW
Jechalismy raz 1300 km w ciągu dnia. Komfort na wysokim poziomie. Przeżyliśmy.
Dziennik kosztów dla Mazda MX-5 III
Średni koszt przejechania 100 km
45,00 zł
8,8
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~waldibmw d2424@onet.eu
Mazda MX-5 III
Cabrio 2.0 i 16V R6 160KM 118kW
mam 184cm wzrostu,i jest zaskakujaco dobrze,bardzo wygodne fotele -skora
Mazda MX-5 III