AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Mazda
MX-5
III
Opinie
Opinie
Lista ocen
Mazda MX-5 III
(18) - Ergonomia
Na liście zabraknie
8
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
4,0
~Lukas
Mazda MX-5 III
Cabrio 1.8 i 16V 126KM 93kW
Okej, przyciski blisko bo autko nieduże w środku. Wszystko w zasięgu. Ba! Ja mogę nawet bez problemu korzystać z uchwytów na napoje w drzwiach pasażera (długie ręce). Za fotelami są 2 schowki, z których nigdy nie korzystałem. Są niezamykane. Pokrętło klimy służące do sterowania gdzie skierować nawiew jest mało przejrzyste - ja mam cały czas na szybę przednią, ale chcąc zmienić trzeba się dobrze przyjrzeć. Sterowanie radiem okej, ale bez...
Dodane
7 lat temu
5,0
~sklep@tapi.com.pl
Mazda MX-5 III
Cabrio 2.0 i 16V 167KM 123kW
Wszystko na swoim miejscu. Zastrzeżenia można mieć do 2 rzeczy. 1. Uchwyt na kubek/butelkę w drzwiach – na początku wydawał mi się to świetny patent, ale po dłuższej trasie okazało się że ten uchwyt jest tak umieszczony że uciska w kolano. Na krótkich dystansach nie ma problemu, na długich jest to irytujące. 2. Za bardzo wysunięty pedał gazu względem pozostałych – efekt jest tego taki że prawa noga musi być lekko...
Dodane
16 lat temu
3,0
~Kubson
Mazda MX-5 III
Cabrio 1.8 i 16V 126KM 93kW
Jeżeli ktoś szuka ergonomii, to nie tutaj. Jest niestety głośna i męcząca na długich dystansach, niezależnie czy twardy dach jest zamknięty czy nie. Silnik, mimo niewielkiej pojemności, osiąga słabsze spalanie niż hatchbacki z taką samą pojemnością, ale pamiętajmy, że tu zasadniczą wadą jest też skrzynia 5 biegowa, dostrojona do poniżej 80-90kmh. Bagażnik zadziwiająco wystarczający by upakować się na długi weekend dwóm osobom, o ile nie...
Dodane
5 lat temu
5,0
~solonka
Mazda MX-5 III
Cabrio 1.8 i 16V 126KM 93kW
Ergonomia zaskakuje pozytywnie. Wszystko pod ręką, sporo schowków, bardzo dobra pozycja za kierownicą, szczególnie po modyfikacji fotela (obniżenie). Auto dobrze "trzyma" kierowcę przy dynamicznej jeździe. Miejsca wystarczająco jak na roadstera. Dla osób do ok. 180 cm w zupełności komfortowo. Nie jest to auto rodzinne, ale do codziennego latania w dwójkę — jak znalazł.
Dodane
6 miesięcy temu
3,0
~chebum
Mazda MX-5 III
Cabrio Facelifting 2.0 MZR 160KM 118kW
Samochód dla osoby poniżej 175cm wzrostu. Brak wzdłużnej regulacji kierownicy. Dlatego nogi cały czas mam zgięte. Głowa wystaje nad ramką szyby i po czubku mocno wieje.
Dodane
4 lata temu
4,0
~janusz.goral@wp.pl
Mazda MX-5 III
Cabrio 2.0 i 16V 167KM 123kW
Dostęp do pseudokomputera jak w każdym japończyku - bardzo utrudniony. Spryskiwacz reflektorów uruchamiany w bardzo dziwny sposób. Poza tym rewelacja.
Dodane
16 lat temu
4,0
~monkahead
Mazda MX-5 III
Cabrio Facelifting 2.0 MZR 160KM 118kW
Pomimo że jest to japoński samochód, akurat tutaj, ergonomia jest dobra, zwłaszcza biorąc pod uwagę, że jest to roadster.
Dodane
4 lata temu
4,0
~piotr
Mazda MX-5 III
Cabrio 2.0 i 16V R6 160KM 118kW
Brakuje poziomej regulacji kolumny, kierownica mogla by byc grubsza. Reszta bez zastrzezen.
Dodane
16 lat temu
4,0
~tołdi
Mazda MX-5 III
Cabrio Facelifting 2.0 MZR 160KM 118kW
W zasadzie wszystko pod ręką. Pod nogą trochę gorzej. Zbyt mało miejsca na stopy.
Dodane
13 lat temu
5,0
~wyMIATAcz
Mazda MX-5 III
Cabrio Facelifting 2.0 MZR 160KM 118kW
Jechalismy raz 1300 km w ciągu dnia. Komfort na wysokim poziomie. Przeżyliśmy.
Dodane
15 lat temu
Poprzednia
1
2
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Mazda MX-5
Zobacz 1 auto
od ręki
Mazda MX-5 III
4,5 (26 ocen)
Sprawdź oferty Mazda MX-5
Wybierz nadwozie
Cabrio
Cabrio Facelifting
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Mazda MX-5 w pigułce
Mazda MX-5
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Mazda MX-5
Dane techniczne
Mazda MX-5 III
Raporty zużycia paliwa
Mazda MX-5 III
Opinie
Mazda MX-5 III
Usterki
Mazda MX-5 III
Publikacje
Mazda MX-5
Newsy
Mazda MX-5
Galerie
Mazda MX-5
Nasze pomiary
Mazda MX-5
Filmy
Mazda MX-5
Ogłoszenia
Mazda MX-5
Ceny aut używanych
Mazda MX-5
Dziennik kosztów
Mazda MX-5 III
Opinie o instalacjach LPG
Mazda MX-5 III
Testy zderzeniowe
Mazda
Aktualnie przeglądasz
Mazda MX-5 III
Dane techniczne
33 raporty
zużycia paliwa
9 ogłoszeń
używanych
11 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Mazda MX-5
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy