Szukaj

Lista ocen Mazda MX-5 III (18) - Ergonomia

Na liście zabraknie 8 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Lukas
Mazda MX-5 III
Cabrio 1.8 i 16V 126KM 93kW
Okej, przyciski blisko bo autko nieduże w środku. Wszystko w zasięgu. Ba! Ja mogę nawet bez problemu korzystać z uchwytów na napoje w drzwiach pasażera (długie ręce). Za fotelami są 2 schowki, z których nigdy nie korzystałem. Są niezamykane. Pokrętło klimy służące do sterowania gdzie skierować nawiew jest mało przejrzyste - ja mam cały czas na szybę przednią, ale chcąc zmienić trzeba się dobrze przyjrzeć. Sterowanie radiem okej, ale bez...
Dodane 7 lat temu
5,0
~sklep@tapi.com.pl
Mazda MX-5 III
Cabrio 2.0 i 16V 167KM 123kW
Wszystko na swoim miejscu. Zastrzeżenia można mieć do 2 rzeczy. 1. Uchwyt na kubek/butelkę w drzwiach – na początku wydawał mi się to świetny patent, ale po dłuższej trasie okazało się że ten uchwyt jest tak umieszczony że uciska w kolano. Na krótkich dystansach nie ma problemu, na długich jest to irytujące. 2. Za bardzo wysunięty pedał gazu względem pozostałych – efekt jest tego taki że prawa noga musi być lekko...
Dodane 16 lat temu
3,0
~Kubson
Mazda MX-5 III
Cabrio 1.8 i 16V 126KM 93kW
Jeżeli ktoś szuka ergonomii, to nie tutaj. Jest niestety głośna i męcząca na długich dystansach, niezależnie czy twardy dach jest zamknięty czy nie. Silnik, mimo niewielkiej pojemności, osiąga słabsze spalanie niż hatchbacki z taką samą pojemnością, ale pamiętajmy, że tu zasadniczą wadą jest też skrzynia 5 biegowa, dostrojona do poniżej 80-90kmh. Bagażnik zadziwiająco wystarczający by upakować się na długi weekend dwóm osobom, o ile nie...
Dodane 5 lat temu
5,0
~solonka
Mazda MX-5 III
Cabrio 1.8 i 16V 126KM 93kW
Ergonomia zaskakuje pozytywnie. Wszystko pod ręką, sporo schowków, bardzo dobra pozycja za kierownicą, szczególnie po modyfikacji fotela (obniżenie). Auto dobrze "trzyma" kierowcę przy dynamicznej jeździe. Miejsca wystarczająco jak na roadstera. Dla osób do ok. 180 cm w zupełności komfortowo. Nie jest to auto rodzinne, ale do codziennego latania w dwójkę — jak znalazł.
Dodane 6 miesięcy temu
3,0
~chebum
Mazda MX-5 III
Cabrio Facelifting 2.0 MZR 160KM 118kW
Samochód dla osoby poniżej 175cm wzrostu. Brak wzdłużnej regulacji kierownicy. Dlatego nogi cały czas mam zgięte. Głowa wystaje nad ramką szyby i po czubku mocno wieje.
Dodane 4 lata temu
4,0
~janusz.goral@wp.pl
Mazda MX-5 III
Cabrio 2.0 i 16V 167KM 123kW
Dostęp do pseudokomputera jak w każdym japończyku - bardzo utrudniony. Spryskiwacz reflektorów uruchamiany w bardzo dziwny sposób. Poza tym rewelacja.
Dodane 16 lat temu
4,0
~monkahead
Mazda MX-5 III
Cabrio Facelifting 2.0 MZR 160KM 118kW
Pomimo że jest to japoński samochód, akurat tutaj, ergonomia jest dobra, zwłaszcza biorąc pod uwagę, że jest to roadster.
Dodane 4 lata temu
4,0
~piotr
Mazda MX-5 III
Cabrio 2.0 i 16V R6 160KM 118kW
Brakuje poziomej regulacji kolumny, kierownica mogla by byc grubsza. Reszta bez zastrzezen.
Dodane 16 lat temu
4,0
~tołdi
Mazda MX-5 III
Cabrio Facelifting 2.0 MZR 160KM 118kW
W zasadzie wszystko pod ręką. Pod nogą trochę gorzej. Zbyt mało miejsca na stopy.
Dodane 13 lat temu
5,0
~wyMIATAcz
Mazda MX-5 III
Cabrio Facelifting 2.0 MZR 160KM 118kW
Jechalismy raz 1300 km w ciągu dnia. Komfort na wysokim poziomie. Przeżyliśmy.
Dodane 15 lat temu
Mazda MX-5 III

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów