Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Opel Corsa D - Oceń swoje auto

Opel
Corsa
D
Wybierz
nadwozie
lub silnik
lista nadwozi Opel Corsa D
lista silników Opel Corsa D
Pb Benzynowe
On Diesla
Mniej

Podsumowanie 257 ocen tego auta

Oceny Opel Corsa D

, produkowany od
do
roku
Średnia ocena
3,92
1% gorzej niż w segmencie Auta małe (3,97)

Całokształt

Całokształt
3,91

Mechanika

Silnik
3,83
Skrzynia biegów
4,09
Układ jezdny
4,25

Komfort

Widoczność
3,83
Ergonomia
3,97
Wentylacja i ogrzewanie
3,73
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,19
Wyciszenie
3,68

Ekonomiczność

Koszty utrzymania
3,80
Stosunek jakość/cena
3,74

Niezawodność

Drobne usterki
3,91
Poważne usterki
4,06

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

TAK
64%
36%
NIE
na podstawie 236 ocen

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniających?

Silnik

Karoseria

Zawieszenie

Uciążliwe usterki zgłaszane przez oceniających

Silnik

Karoseria

Układ elektryczny

Filtr

Lista 257 ocen

4,08
dodano 18.02.2016 przez

Opel Corsa B, też w gazie, był w naszej rodzinie od 5 lat, ale przyszedł na niego czas - rdza zrobiła swoje niestety. Zakupiliśmy więc Corsę D i po za tym, że jest to nowe auto to nic nie chwyta za serce względem poprzedniej Corsiny. Największym plusem jest obszerność, ekonomia i praktyczność Corsy D. Buda nowej Corsy jest większa oraz ma o wiele więcej miejsca w środku. Do plusów należy dołożyć fakt, że udało się trafić na wyprzedaży rocznika egzemplarz za bardzo fajną cenę z pakietem zimowym : podgrzewane przednie siedzenia i kierownica. Corsa D najlepiej czuje się w jeździe międzymiastowej i po mieście. No i to by był koniec zachwalania. Auto jest wyposażone w fabryczną instalację LPG i pali zniewalająco mało przy zniewalająco nieżywej jeździe.. ale tylko wtedy. Sam silnik ma 1.2L ma 85KM, ale w porównaniu do 1.2L 45KM z poprzednika nie ma niestety specjalnej różnicy w dynamice. Dlaczego ? Szczegóły pod -Więcej-. Skrzynia biegów 5 biegowa jest bardzo krótka, brakuje na autostradach 6-go biegu. Przełożenie dyferencjału jest wolne ( duże ) . Przy 120 km/h jest 3000 obr/min i zwiększanie prędkości auta od tych 120 zwiększa rozpaczliwość wycia silnika i mocne zwiększanie spalania. Jazda Corsą D z tym silnikiem i skrzynią po autostradzie kilkaset kilometrów to udręka. Natomiast do miasta jest niezastąpiona. Trudno oczekiwać czegoś ekstra od auta klasy B. Mama sobie to auto bardzo chwali ( z wyjątkiem usterek wieku dzieciencego ) i cieszy ją niskie spalanie, dla mnie stara Corsa B miała lepszy temperament. Nowa Corsa już przez rok była 3 razy w ASO na gwarancji. Uszkodziła się pompa ABS - sterowanie. Dwa razy auto jechało do ASO z powodu instalacji LPG. Świecił się serwis i silnik nierówno trzymał obroty oraz szarpał - padł reduktor. Generalnie auto jako wozidło do pracy i na niedalekie wypady do 100 km w jedną stronę sprawdzi się w zupełności, po prostu jeździ - po za tym nic więcej nie zaoferuje w tej konfiguracji.

więcej »
3,62
dodano 23.04.2013 przez

Posiadam corse od 2 lat ,samochód sprowadziłem z "F" . Jego przebieg przy zakupie wynosił 67000 km. . Często widzę na internecie opinie, że autko tylko nawala ( jak ktoś sobie zloma z niemiec sprawił to jego kłopot)ja jak go mam niczego poważnego naprawiać nie musiałem same pierdoły. Spalanie wynosi 5 - 6 litrów miasto ale trzeba mieć na uwadze jedno , da się i spalic 10 a i 4.5 styl opony itp . Druga sprawa to wydatki, naprawy są na srednim poziomie (moje dawne Polo gorsze było). Należy jednak przy zakupie zdawać sobie sprawę, że nie jest to samochód dla każdego jesli interesuje nas super przyspieszenie i osiągi to trzeba wybrać 1.2 nic z tym wspólnego niema to powolne auto na miasto i tyle, Utrata wartości jest taka sama jak dla innych aut ( opinia rze opel traci najwięcej ? wystarczy spojzeć na Skode Seata VW tam to tracą nowe drogie a po 4 latach?) . Auto malowane ( 4 elementy) badanie powloki lakieru nic nie wykazało (sam mierzyłem lakier i nie byle czym jedynie odchyl na jednym elemęcie 15 mikromów tyle co nic) sprzedawca co dziwne sam mi powiedział , a jeszcze jedno auta z niemiec jesli ktoś maży ze są cale albo z małym przebiegiem to jest idiotą ja oglądając te niby dobre auta bylo ich 7 szt załamałem się same strupy ( sąsiad handlarz wytłumaczył mi co to auto z Niemiec na liczniku 250 tyś MIN i lub zdrowo walnięte to innej opcij niema ksiązki serwisowe na allegro po 100 zł a 90% nie da się sprawdzić w ASO. Pozatym kto wierzy że szkopek dobre z małym przebiegiem itp. sprzeda tanio "IDIOTA" więc jak ktoś płacze że jego auto z importu z niemiec jest do dupy to jest "IDIOTĄ"

więcej »
2,77
dodano 27.11.2011 przez

Samochodzik kupiłem prawie nowy z symbolicznym przebiegiem 30tyś.Zaraz po zakończenie okresu gwarancyjnego zaczęło się...Na początku był EGR,później dwumasa,sprzęgło i docisk.Później wymiana skrzyni biegów,a ostatnio kontrolera turbo.Razem ok 15tys PLNÓW włożonych w naprawę.Z minusów to zbyt delikatna kierownica przy większych prędkościach,kosmicznie głośny w środku powyżej 100km/h,wymiana żarówki to zabójstwo i trochę za twarde fotele na dłuższe trasy.Z plusów to na pewno spalanie...bajka ok 5L/100km.Po mieście to taki mały "zapierdzielacz".Po złożeniu siedzeń mamy prawdziwego Vana.Przyjemna konsola i bardzo dobre fabryczne audio.Dużo schowków i mnóstwo miejsca dla kierowcy i pasażera.Auto polecam ludziom,którzy muszą poruszać się głównie po mieście i nie robią przy tym dużych przebiegów.

więcej »
3,31
dodano 27.04.2013 przez

Plus: wygląd zewnętrzny, projekt deski rozdzielczej, fajna struktura plastików w górnej części tablicy rozdzielczej, sporo miejsca z tyłu i przodu, spory bagażnik, przyjemne prowadzenie. Minus: silnik, kiepskie plastiki srebrnej części deski rozdzielczej, dziwna konfiguracja wyposażenia (wersja flotowa z klimą, elektrycznymi lusterkami, ale bez elektrycznych szyb, centralnego zamka i uwaga-radio tylko z CD- w 2013 Opel ma jeszcze audio, które nie odtwarza mp3!!! Jesli miałbym wybierać to kolejność byłaby taka: Fabia, i20, Corsa. Yarisa nie oceniam, bo 3 nie jeździłem. Fabia jest poza konkurencją (materiały, spasowanie, przestrzeń w środku), ale i20 też daje radę: fajny silnik, bogate wyposażenie, sporo miejsca.

więcej »
3,85
dodano 29.10.2012 przez

Na wstępie, jest to auto narzeczonej ale dość sporo nim jeżdżę. Ogólnie jest ok. + za wyposażenie. Wersja Cosmo więc oprócz standardu to ma skrętne reflektory, tempomat, niebieską tapicerkę. Wersja naprawę fajna. Szkoda że Opel nic nie zrobił w kwestii korozji...tu jakiś bąbelek, tam jakiś bąbelek... Podwozie nie równomiernie zabezpieczone. Co ciekawe to nic w środku nie brzęczy, nie skrzypi... no szok normalnie. Hamulce mimo że głośne to skuteczne. W kwestii kosztów poza paliwem to ceny części są na poziomie Lexusa a chwilami i droższe w Corsie. Dla przykładu pióra wycieraczek... ASO - 189zł, zamiennik Valeo 135zł... bez komentarza... to nie Ferrari...

więcej »
3,62
dodano 27.01.2015 przez

Całkiem wygodne auto z kiepskim silnikiem. Niestety silnik 1.2 ECOTEC 70 KM nie sprawdza się w tym aucie! Kiepskie osiągi oraz relatywnie wysokie spalanie - dojeżdżając do pracy, gdzie fragment mam po małej miejscowości, potem 70% droga krajowa i 20% autostrada auto uparcie nie chce zejść zbytnio poniżej 7,9l. Rozpędzanie do 80 km/h jest całkiem dobre, ale potem jest z każdym km/h coraz gorzej i gorzej, przy wyprzedzaniu auto trzeba wkręcić na obroty, ale i tak niewiele to daje. Zawieszenie zarówno jeśli chodzi o prowadzenie i komfort jest OK, dobrze prezentuje się wizualnie wewnątrz jak i z zewnątrz. Auto godne polecenia, ale z innym silnikiem!

więcej »
3,62
dodano 11.01.2009 przez

Auto z tym silnikiem jest warte uwago dla kierowców, którzy z reguły poruszają się po mieście, a w trasy jadą sporadycznie, dla przyjemności, wtedy Opelek naprawdę przyjemnie się prowadzi. Dla osób, dla których samochód służy do szybkiego przemieszczania się sugeruję zastanowienie się nad bardziej dynamicznym silnikiem. Moja wersja ma kubełkowe fotele, które doskonale się spisują - jeszcze nigdy po kilkuset kilometrowej trasie nie poczułem bólu kręgosłupa - co zdarzało mi się kiedy jeździłem Fabią, Cordobą, czy Astrą II. Ogólnie powiem, że lubię to autko, poza tym mało dynamicznym silnikiem.

więcej »
4,23
dodano 03.06.2016 przez

Auto po półrocznym użytkowaniu i przejechanych 7 tys. km nie nastręcza problemów. Ocena całościowa można można powiedzieć będzie nijaka. Auto jeździ, nie rzuca się w oczy, mało pali, dla dwóch osób ewentualnie rodziny 2+1. Moim zdaniem najlepiej się nadaje na krótkie trasy 20-30km, ale nad morze też dojedzie. Do dużego miasta średnio, w mocnych korkach nie oszczędzi się na paliwie, a jedyne co to wszystkie przywary diesla uderzą po kieszeni. Ogólnie dobre auto, trochę bezpłciowe i bez frajdy z jazdy, ale pozwala zaoszczędzić na weekendową zabawkę. Ogólnie auto na ocenę 4

więcej »
2,77
dodano 08.12.2008 przez

Od nowości źle spasowane zamknięcie schowka (odstaje). Po około 50000 km zaczęła schodzić folia z tej niby chromowanej klamki w drzwiach pasażera (zaznaczam że 99% jeżdżę sam). Wymiana na gwarancji. Od nowości kruszy się gąbka pod siedzeniem kierowcy (ważę około 80 kg więc chyba nie jest to za dużo jak na to auto), sprawa zgłaszana przy każdej okazji, serwis nic z tym nie robi, ale będę walczył :). Od nowości skrzypienie i piszczenie dochodzące z tylnego zawieszenia. Zgłaszane kilka razy, dopiero po ponad 62000 serwis twierdzi, że wykonał smarowanie.

więcej »
4,38
dodano 29.03.2011 przez

Połączonym inżynierom Opla i Fiata udało się dokonać naprawdę rzeczy niezwykłej - nie trzeba się udawać do serwisu żeby nalać do samochodu benzyny. W pozostałych dziedzinach mieli już mniej szczęścia. Wizyty w serwisie wymaga prawie wszystko. Wymiana żarówek to zadanie nie dla każdego mechanika samochodowego. Jeśli przy złej widoczności, w nocy, na odludziu przejdzie nam żarówka mijania to możemy zapomnieć o jej wymianie - lepiej od razu zadzwonić po taksowkę i pomoc drogową jeśli boimy się jechać bez światła na czołówkę z Tirem.

więcej »