Moze renowki nie sa doskonale, ale to auta z dusza! Bardzo przyjemnie sie nimi jezdzi, (nie koniecznie komfortowo). Czasem potrafia wkurzyc, ale zawsze sie im wybacza. Wiem co mowie, bo jezdzilem juz kilkoma modelami (4, 5, 12, clio, megane classic, coupe, laguna, kangoo). Czasem, dla porownania, zmieniale na niemieckie (opel, golf) lub japonskie (honda, nissan, mazda).
Wrażenia
5,0
Silnik
Elastycznosc rewelacyjna !
3,0
Skrzynia biegów
Niezbyt precyzyjny lewarek. W tym i w moim poprzednim (megane 1.6 coupe) czasami ciezko wchodzi dwojka.
3,0
Układ jezdny
Za delikatne i halasliwe po 40 tys. zawieszenie - np. drazek stabilizatora. Stuki nie do wyeliminowania.
Komfort
4,0
Widoczność
Lusterka b.d. zwlaszcza lewe zewnetrzne
3,0
Ergonomia
Radio za nisko, tak samo 3 pokretla: cieplo, wentylator i kierunek nawiewu dodatkowo zasloniete przez lewarek skrzyni biegow.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Za slaby nawiew - przydalby sie jeszcze jeden "bieg"
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Troche za glosno jak nate klase auta przy predkosci powyzej 80 km/h. Podobno 1.4 sa cichsze (!?)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zuzycie - OK, zwlaszcza na trasie b. niskie! Przeglady/naprawy - stanowczo za drogie
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Stuki w zawieszeniu!! Zamek bagaznika - najdrozszy, w tej klasie, plastikowy mechanizm za szybko sie wyciera.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przetarty przewod niskiego cisnienia w ukladzie wspomagania: prawdopodobnie w wyniku bledu pracownikow w fabryce