Szukaj

Lista ocen Renault Megane I Hatchback 1.4 e 75KM 55kW 1996-2000 (95) - Ergonomia

Na liście zabraknie 201 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~kluch369
Renault Megane I
Hatchback 1.4 e 75KM 55kW
Pokrętła od nawiewów poniżej gałki dźwigni biegów, trzeba się przeciskać między dźwignią a pokrętłami jeśli mamy bieg 3 czy 5. Przycisk od zamka centralnego czy świateł awaryjnych, zdarzają się włączyć przez pasażera nogę. Mam 182cm wzrostu, jeśli ustawię sobie odpowiednią odległość fotela od pedałów, to do reszty robi się już trochę daleko, czyli biegi, pokrętła nie wspominając o przyciski od awaryjnych
5,0
~limakcki@gmail.com
Renault Megane I
Hatchback 1.4 e 75KM 55kW
No tutaj muszę powiedzieć, że postarali się projektanci tego modelu. Mało, że samochód w środku wygląda lepiej od niejednego modelu/marki wyprodukowanego w latach 2000-2009, to wszystko jest idealnie tam gdzie być powinno, a fotele są 100 razy wygodniejsze niż w nowej fieście 2009. Nie mam do czego się przyczepić w sferze ergonomii ideał.
3,0
~RobustBoy
Renault Megane I
Hatchback 1.4 e 75KM 55kW
w megane wszystko jest podporządkowane, żeby ładnie wyglądało, a ergonomia jest na drugim planie: gdy pasażer manipulował radiem, a ja zmieniałem biegi to waliłem go po łapach, włącznik świateł awaryjnych za daleko, wymiana żaróweczki pod przełącznikiem wentylacji wymaga wymontowania połowy panelu, ale... meganka jest ładna
3,0
~tylkoja
Renault Megane I
Hatchback 1.4 e 75KM 55kW
Wszystko jest na swoim miejscu i nie ma problemu z dostępem do wszystkich przełączników i przycisków. Zastrzeżenie mam do jedynie do fotela, który jest miękki i komfortowy, ale nie posiada regulacji odcinka lędźwiowego-dłuższa podróż staje się przez to męcząca dla pleców.
4,0
~Wider tomwider@ck-sg.p.lodz.pl
Renault Megane I
Hatchback 1.4 e 75KM 55kW
wszystko pod ręką; trochę za nisko sterowanie temp. i nawiewami (trzeba omijać lewarek biegów i mieć długie ręce); wewnętrzny włącznik centralnego zamka lubi często wchodzić pod lewe kolano pasażera (kłopotliwe, gdy pasażer lub pasażerka lubi szeroko rozkładać nogi)
4,0
~Dawid xdawidx78@wp.pl
Renault Megane I
Hatchback 1.4 e 75KM 55kW
Generalnie wszystko na miejscu i dość czytelne. Jedyny mankament (jeżeli ktoś wcześniej nie jeżdził "Renówką") to przełącznik świateł drogowych. Jeżeli ktoś chece włączyć na stałe a nie tylko mignąć to niech lepiej nie pcha od siebie. Można tylko złamać:)
4,0
~marcOpolo ( bartek_j@o2.pl )
Renault Megane I
Hatchback 1.4 e 75KM 55kW
wygodna pozycja za kierownicą i łatwy dostęp do wszystkich przełączników ( z małym wyjątkiem: wyłącznik świateł awaryjnych powinien być umieszczony w innym miejscu, może wtedy pasażer siedzący obok kierowcy nie włączał by go kolanem )
4,0
~renault
Renault Megane I
Hatchback 1.4 e 75KM 55kW
Hym... Caloksztalt nawet ladny ...ale np. kiedy pasazer chce cos w radiu zmienic a ja w tym samym momencie zmieniam bieg jest nieciekawie...lapie go częsciej za ręke niz za skrzynie biegow;)
4,0
~Paweł
Renault Megane I
Hatchback 1.4 e 75KM 55kW
Wszystko pod ręką. Bardzo łatwa wymiana żarówek (co niestety jest coraz większą rzadkością). Jedynie miejsce i sposób zainstalowania akumulatora nie jest najlepszym pomysłem ale też często się go nie wyciąga
Dziennik kosztów dla Renault Megane I Hatchback 1.4 e 75KM 55kW
Średni koszt przejechania 100 km
43,50 zł
8,0
l/100km
9,0
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~asassello- Jel.Góra
Renault Megane I
Hatchback 1.4 e 75KM 55kW
Jak dla mnie super, w mieści pali ok 7,5 litra na 100km!!! max 8 litrów jak ostro przyspieszam, w trasie ok 7 wiec w sam raz, ale silnik słby i komi mało wiec dlatego tak oszczędnie.
Renault Megane I Hatchback