Szukaj

Lista ocen Renault Megane I Hatchback 1.4 e 75KM 55kW 1996-2000 (124) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 172 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~limakcki@gmail.com
Renault Megane I
Hatchback 1.4 e 75KM 55kW
Samochód dużo lepiej trzyma się drogi niż moja była Renata 19. Niestety nie jest doskonale w tej kwestii, gdyż częstą przypadłością starszych Renóweczek jest rozsypywanie się maglownicy, mojej też się to przydarzyło koszt wymiany/regeneracji od 1000zł. Również stałą usterką Renatek jest tylna belka koszt regeneracji od 600zł. Zdążyłem poza tym wymienić przez 2 lata komplet amortyzatorów (870zł), końcówki drążków, tuleje wahaczy, gumy...
4,0
~pinki
Renault Megane I
Hatchback 1.4 e 75KM 55kW
Na pewno prowadzi się trochę inaczej niż np. "niemiec", przy pełnym obciążeniu trzeba uważać, na zakretach potrafi zarzucić tyłem, nie nadaje się do szaleństw ( zresztą spróbujcie to zrobić przy tym silniczku ), natomiast do spokojnej jazdy...IDEALNY. Przejedźcie 100km meganką i np.: golfem III zobaczycie, że różnica w komforcie jazdy, przynajmniej dla mnie jest ogromna , oczywiście na korzyść meganki.
5,0
~RobustBoy
Renault Megane I
Hatchback 1.4 e 75KM 55kW
rewelacja! idzie jak po linii, koleiny powodują, że to ja niepotrzebnie macham kierownicą aby skorygować tor ruchu, zupełnie niepotrzebnie - bo gdy trzymam prosto to i renówka idzie prosto. Porywy wiatru niestraszne, ale... używajcie amortyzatorów olejowych, na gazowych było dużo gorzej. Wspomaganie kierownicy - trochę za słabe, ale można się przyzwyczaić.
3,0
~Bulharista
Renault Megane I
Hatchback 1.4 e 75KM 55kW
Niestety przydarzyło mi się zgubić zbieżność i zniszczyć w ten sposób przednie opony, a mechanik specjalizujący się w renówkach musiał się trochę z zawieszeniem nawalczyć. Komfort resorowania niezły, na pewno wyższy niż w konkurencyjnej Astrze II.
3,0
~Dawid xdawidx78@wp.pl
Renault Megane I
Hatchback 1.4 e 75KM 55kW
Układ jezny mało precyzyjny i do tego miękkie zawieszenie jeżeli ktoś lubi sportową jazdę to ten samochód do tego się nie nadaje. Jest za to bardzo komfortowy i nie czuć (tak bardzo) dziur i nierówności jak naprzykład a autach niemieckich.
3,0
~kluch369
Renault Megane I
Hatchback 1.4 e 75KM 55kW
To chyba standard jak na renówki, delikatne zawieszenie, trzeba delikatnie obchodzić się po gorszych drogach. Dość miękkie zawieszenie, na zakrętach pokonywanych przy wyższych prędkościach, potrafi się nieprzyjemnie przechylać.
3,0
~Mariusz
Renault Megane I
Hatchback 1.4 e 75KM 55kW
Przy tym przebiegu o dziwo żadnych luzów w zawieszeniu przy 110000 wymiana amortyzatorów i popękanych sprężyn w macpersonie, Luzy w przekładni kierowniczej po 50 000 Po 90 000 wymiana szczęk hamulcowych w bębnach.
2,0
~arfot
Renault Megane I
Hatchback 1.4 e 75KM 55kW
Do 50tys. żyleta, później wymiana drążków kierowniczych i soś z przodu stuka. W serwisie dowiedziałem się, że trzeba wymienić drążek stabilizatora, co wprawiło w osłupienie mechanika w FeuVert
5,0
~Domino
Renault Megane I
Hatchback 1.4 e 75KM 55kW
zawieszenie Francuskie czyli delikatne lecz podczas normalnego uzytkowania bardzo dobre ja u siebie zmieniłem końcówke drążka kierowniczego i nie moge narzekać nic nie stuka i nie puka
Dziennik kosztów dla Renault Megane I Hatchback 1.4 e 75KM 55kW
Średni koszt przejechania 100 km
43,50 zł
8,0
l/100km
9,0
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~gitarnick
Renault Megane I
Hatchback 1.4 e 75KM 55kW
Układ kierowania precyzyjny, choć wspomaganie mogłoby być lekko mocniejsze. Zawieszenie komfortowe a przez to troszkę słabo trzyma w zakrętach. Ale to w końcu nie sportowiec ;)
Renault Megane I Hatchback