Szukaj

Lista ocen Volkswagen Golf IV (579) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 871 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~ManiekZZR
Volkswagen Golf IV
Kombi 1.9 TDI 100KM 74kW
powiem chyba , że to z mojej winy przy 150 000 km trzepa było wymienić przeguby często paliłem nim gume i nie wyrtzymały przy 180 000 zostały wymienione amortyzatory bo nasze drogi są jakby się jeziło po ziemniakach oraz sprzęgło nie wytrzymało częstego palenia gumy i obciążenia przyczepą atk nic po zatym. dodam, że bardzo ostro traktuję to auto za niezawodnosć daję mu 6 a nastepnym autem bedzie focus II 1,6 TDCI zobaczymy czy faktycznie jest...
4,0
~Bil Cllinton
Volkswagen Golf IV
Kombi 1.9 TDI 110KM 81kW
Był u mnie moment desperacji, a spowodowała to turbina. Średnio co 3 miesiące jeździłem z nią do mechanika, no i oczywiście kasa, kasa i jeszcze raz kasa. A to się zacinała, a to był spadek mocy itd, itp. Wszystko to się działo po 150 tys. Ale jak patrzę na to z perspektywy czasu to wina leżała w mechaniku, a nie w turbinie. Pojechałem do innego, naprawił za pół ceny i od 3 lat nie mam najmniejszych problemów.
3,0
~Wilk132@op.pl
Volkswagen Golf IV
Kombi 1.9 TDI 110KM 81kW
Myślę że jak na ten wiek auta 11 lat i ten przebieg 300 tys. jest bardzo dobrze. Auto kupiłem z przebiegiem 240 tys. teraz ma 290tys i 11 lat. Gdy kupiłem była zepsuta turbiona - 500 z wyminaą na używaną i chula do dziś. Turbina zepsuła się z winy kierowcy gdy poprzedni właściciel podjechal na oględziny żuciło mi się w oczy że po dynamicznej jeździe natychmiast wyłączył silnik zamiast poczekać 30 sek aż turbina się zatrzyma.
1,0
~rysio-pysio
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.6 100KM 74kW
4 razy cewka zapłonowa, rozsypał się rozrząd, poszła sonda lambda, poszedł napinacz paska klinowego, tylna wycieraczka i spryskiwacz, przednie wycieraczki zatarły się, łącznik elastyczny układu wydechowego (siatka), trzy razy spalił sie wyłącznik stopu, poszedł bolk abs´u, NAPRAWDE to nie jest ściema, auto bezwypadkowe, bez jednej rysy, zadbane, wszysstko zaczeło się po 25tys km i 13 miesiącach jazdy.
4,0
~Jędrek GG 903522
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Jeżdżę tym autem od maja 2005roku ( drugi właściciel). Jak do tej pory poza płynami tzw. elsploatacyjnymi , wycieraczkami szyb i wspomnianym rozrządem niczego nie wymieniłem. Miałem małą usterkę tj. zawiesił się zawór recyrkulacji spalin ( potocznie EGR), stało się tak tuż po zatankowaniu paliwa, jeszcze na stacji paliw.W ASO udało się go uruchomić, a że przy okazji wymieniałem rozrząd nie zapłaciłem za to nic.
2,0
~Łukasz Wrocław
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.6 i 16V FSI 110KM 81kW
Pękł mi w trasie pasek klinowy. Okazało się, że został przecięty przez oderwany kawałek \"łapy\" na której mocowany jest np. alternator, sprężarka klimy i rolki. Chyba wada materiałowa. Wymiana z częścią 700 zł (brak zamienników i używek do tego modelu). Poduszka silnika lewa: brak zamienników 300 zł + wymiana. Przekładnia kierownicza ma luz na listwie i stuka na nierównościach.
1,0
~Tadeusz
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Awaria silnika związana z nadmiernym braniem oleju. Rozebranie silnika (nowe uszczelki, pierścienie ). Falowanie obrotów silnika związane z ciągłym zabrudzaniem się przepustnicy silnika. Przepustnica musi być często czyszczona inaczej obroty falują poczym silnik gaśnie. Wyskakujące błędy poduszki bocznej które 2 razy kasowałem ( samochód nie miał poważnego wypadku jedynie lekkie parkingówki)
1,0
~mich
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Tragedia: -Uszkodzony silnik- tzw. pierścienie- spalał olej 0.7 l na 1000 Km -Zatkana odma w niskich temperaturach w wyniku braku grzałki, wyrzucenie oleju przez bagnet (naszczęście nie zachlapało rozrządu) - wada fabryczna silnika ponoć pozniej wyeliminowana - Uszkodzenie skrzyni biegów - wada fabryczna skrzyni biegów tzw. zerwanie nitów w wyniku zastosowania wadliwego materiału.
1,0
~zer dla skner
Volkswagen Golf IV
Kombi 1.6 100KM 74kW
awaryjny silnik 1.6 APF, czy AKL jest KATASTROFALNY. Wg mnie Golf IV z tym silnikiem spisuje się przyzwoicie do ok 120000. A potem wszystko leci po kolei. Sondy, uszczelka pod głowicą, czujnik obrotu walu, nieszczelnosc ukladu chlodzenia, wywalają zawory, nie działają cylindry, albo działają nierówno, silnik sie trzesie jak osika, albo gasnie na jalowym, przedmuchy etc etc NIE POLECAM
3,0
~zaton2@o2.pl
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
po wymianie rozrzadu falowanie obrotow.sprawdzona cewka zapl,kable,swiece,i nadal faluja na wolnych obrotach co jakis czas o 200obr.jak ktos zna przyczyne to prosze podpowiedziec na maila zaton2@o2.pl. dwoch elektromech.do tego nie doszło.wymiana przepustnicy bo czyszczenie nic nie dało-gdyz komp.wykazał przebicie masy na przepustnice.teraz jest brak bledow a obr.faluja.POMOCY!!!!!!!!
Volkswagen Golf IV