Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Passat B5 Kombi

rafał_pszów, 14 lat temu
Silnik 1.9 TDI Syncro 130KM 96kW
Rok produkcji 2003
Przebieg: 140 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Volkswagen Passat B5 Kombi 1.9 TDI Syncro 130KM 96kW 1999-2005 - Oceń swoje auto
4,46
6% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : i silnik. Kupiłem to auto po naprawionej nie fachowo stłuczce - lekkie gniecenie błotnika i troszeczkę dociśnięty do czego bagażnik - po 2 latach jazdy w tych newralgicznych miejscach nie ma dalej ani śladu korozji. A silnik jest bardzo dobry
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : Czujnik temperatury silnika - poza kontrolką bez objawowe
Inne
Układ hamulcowy : Zużywają się tarcze i klocki - winą jest b. duża moc i duże prędkości przelotowe :)
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Tylka raz stało się tak, że był problem zapalić -25st C, musiałem próbować aż 3 razy odpalić i.. dało rady :)130KM na każdym biegu ładnie odczuwalne przyspieszenie.
5,0
Skrzynia biegów
Jedyny minus - w mieście, ostra i krótka jedynka - jak ruszy to dobrze zaraz dwójke, gorzej jak znów hamujemy. Tyle koni i turbina powodują, że trudno się jeździ powoli - ale lejiej na niskich obrotach niż miejski przecinak jakim jest TICO, które szarpie przy niskich obrotach.
5,0
Układ jezdny
SUPER, przy 90km/h czy przy 160km/h i nawet przy tych 200km/h człowiek czuje się pewnie. Samochód jedzie tam gdzie chcemy i nie podejmuje za nas decyzji. Pewność prowadzenia.
Komfort
4,0
Widoczność
Kombi-problem z widocznością i wyczuciem tyłu, ale szyby duże.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. Nie trzeba się specjalnie nad niczym zastanawiać. I rzecz która sprawia mi wiele przyjemności - patent który znam z VW - szeroka regulacja racy wycieraczek chyba z 6 prędkości!
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dobra - szkoda że klimy cały czas jeszcze jedno strefowa :(
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wygodnie i obszernie
4,0
Wyciszenie
Bardzo dobre, jednak jest to DIESEL, wiec troche klekocze
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zejście ze spalaniem na trasie 100km do ok 5l/100km przy DYNAMICZNEJ jeździe krętymi drogami przelotowymi. Dla mnie ideał. Części,wiadomo, że nie najtańsze, ale daje się rady. Chyba koszty podstawowych napraw w normie. Cały rozrząd ok 1300zł z filtrami i olejami - cz. oryginalne,ale mechanik nie oryginalny.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Cały czas muszę poprawiać kanał plastikowy z powietrza dolotowego pod maską, bo stuka w maskę czy inne części i t przeszkadza mocno, daję tam papierek i jest cisza, aż wypadnie papierek :) Popsuła mi się regulacja przy samych reflektorach, chyba odpadły małe plastikowe śrubki.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Uszkodził się czujnik naciśnięcia pedału hamulca(częsta usterka)+ uszkodzenie czujnika temperatury. razem obie części z robocizną 150zł

On - zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI Syncro 130KM 96kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Passat B5 Kombi