Szukaj

Informacje o Peugeot 407 SW

Lata produkcji: 2004 – 2011
Segment: Klasa średnia
Model należący do klasy średniej (segment D) produkowany w latach 2004-2010. Zastąpił popularnego Peugeota 406 i podobnie jak on, bardzo szybko zdobył silną pozycję na rynku, stając się jednym z najchętniej kupowanych aut w swojej klasie w Europie. Model zdobył też wiele nagród (m. in. w plebiscytach Am&S oraz „Auto Bild”). Pierwowzorem „407-ki” był prototyp o nazwie 407 Elixir przedstawiony w 2003 roku. W 2008 roku samochód został poddany face-liftingowi. W 2011 roku został zastąpiony przez model 508.
czytaj więcej
Powagosław
Wizualnie bez zarzutów, sylwetka wręcz modelowa. Komfort i bezpieczeństwo jazdy – również na piątkę. Modelem 407 Peugeot wysoko zawiesił poprzeczkę w klasie średniej. ~Powagosław
Luzacjusz
Wersja przed faceliftingiem była za… zasadniczo kapitalna. Nowy 407 też byłby w pełni ok, gdyby nie te światła przypominające oczy wściekłego sprzedawcy sajgonek. Wyjątkowo wybaczam, ale Peugeot, why? ~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 12,1 m
Promień skrętu 6,05 m
Długość 4763 mm
Szerokość 1811 mm
Wysokość 1486 mm
Rozstaw osi 2725 mm
Rozstaw kół - przód 1554 mm
Rozstaw kół - tył 1510 mm
Zwis przedni 1029 mm
Zwis tylny 1009 mm
Prześwit 140 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 876 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 848 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1426 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1387 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1365 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 448 l

Oceny Peugeot 407 SW

Liczba ocen: 192
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(76%)

Zalety

+ Karoseria + Wyciszenie + Układ jezdny

Wady

- Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

4,0
~muniek
Peugeot 407
SW 1.8 16V 125KM 92kW
Napiszę tutaj ogólnie. Auto 4/5. Z poważnych usterek, które mogą narobić niepotrzebnych kosztów to czujnik hamulca pod pedałem za 28 zł - powoduje awarie abs, esp, poduszek powietrznych, na komputerze ciężko zdiagnozować problem. Zanim zaczniecie wymieniać ABS zacznijcie od tego gó***go czujnika. Oprócz tego psuje się masa drobnych rzeczy, które w zasadzie nie wpływają na jazde (np. sprywskiwacze do wycieraczek, odsuwana przesłona dachu, podnośniki tylnych szyb, lampy przeciwmgielne, masy w tylnych światłach, czujniki parkowania, tylna wyycieraczka) trochę trzeba poświęcić własnego czasu żeby to wszystko na bieżąco naprawiać. Silnik ok, aczkolwiek ma wysokie spalanie. Auto trochę mało pojemne jak na takie gabaryty. Wygoda OK,ale 406 była bardziej wygodna. Dość głośny wydech (nie wiem u mnie jest bez srodkowego tłumika i charczy). Gdyby był wygodniejszy to bym się zakochał w tym aucie.
4,1
~DeWu15
Peugeot 407
SW 2.0 HDi 136KM 100kW
Peugeota 407 SW użytkowałem przez 2,5 roku. Auto idealne na długie trasy. Bardzo wygodne i komfortowe. Niskie spalanie. Pojemny bagażnik. Dynamiczny silnik niesprawiający żadnych problemów. Przyjemność z jazdy. Wytrzymałe zawieszenie. Jedyny minus to układ elektryczny. Zrobiłem nim prawie 50 tys km i wymieniałem tylko olej i hamulce. Jeździłbym nim dalej ale potrzebowałem spróbować czegoś nowszego a w tym powoli trzeba było myśleć o wymianie sprzęgła, akumulatora i czyszczeniu filtra FAP jak i również przed sprzedażą pojawił się jakiś mały wyciek z turbiny ale już nie wnikałem co to jest. Dlatego też wolałem zainwestować w nowsze auto. Ogólnie jak ktoś się zastanawia nad kupnem tego auta to bardzo polecam.
3,7
~Patryk
Peugeot 407
SW 2.0 HDi 136KM 100kW
Auto w stosunku do konkurencji wyróżnia się kilkoma ciekawymi rozwiązaniami, jednak całość zakłóca kilka wad, które jak dla mnie są trudne do zaakceptowania, chwilami sprawiają, że robi się niebezpiecznie. Ale o tym dalej. Auto w skrócie wygodne i fajnie wyposażone, jednak kompletnie bez uroku, bez charakteru. Peugeot to marka, która w historii motosportu ma wiele sukcesów. Jednak 407 jest takim samochodem, który temu przeczy. Oczywiście nie jest to samochód sportowy i nie takie są oczekiwania wobec niego, ale jednak wypadałoby, żeby auto od takiego producenta miało choćby grosz jakiejś cechy. Auto typowo do jazdy na wprost w trasie, ale też niekoniecznie na autostradzie, bo jego prowadzenie jest katastrofalne mimo wymiany wszystkich elementów zawieszenia i dobrych, markowych opon.

Raporty spalania Peugeot 407 SW

Liczba raportów: 260
Średnie spalanie dla Peugeot 407 SW
8,6 – 14,7
l/100 km
6,2 – 8,4
l/100 km
9,8 – 13,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

14,3
Peugeot 407
SW 3.0 V6 24V 211KM 155kW
Auto jest ciężkie, waży 1700 kg i trzeba pamiętać, że każde ruszenie auta z miejsca ponad 200 konnym autem powoduje zwiększenie spalania. 6 biegowy automat pozwala zmniejszyć spalanie. Najniższe spalanie miałem w długiej trasie po Polsce, gdzie większość jechałem 120 km/h i wyniosło dokładnie 11,5 LPG, byłoby mniej gdyby nie przejazd przez Warszawę w godzinach szczytu. Jadąc okolice 140 km/h na autostradzie mamy niecałe 3 tyś obr/min i spalanie w granicach 12,5 LPG. Dalej okolice 160 km/h to 3200 obr/min i spalanie w granicach 14 LPG. Tutaj w trasie kończy się ekonomia. Przy 170-180 km/h spalanie z komputera 13 PB co dało przy dystrybutorze 15,5 LPG. Nie jechałem dłużej z większymi prędkościami, ale okolice 200 km/h to spalanie pewnie 20 LPG. W mieście to już temat rzeka, na krótkich dystansach w zimę po 1-2 km czyli ciągle na zimnym silniku spalanie na komputerze pokazywało 18 PB. Podobne wyniki komputer pokazywał w lecie w mega korkach przy 30 stopniowych upałach i uważam to za maksymalne spalanie. Nie oszukujmy się, ale w takich warunkach 2.0 PB będzie paliło bliżej 15 litrów niż 10, a moje drugie auto kompaktowe z 1,6 benzyną i manualem potrafi wciągnąć 12 litrów. Jak wyjeżdżam cały zbiornik gazu w mieście, gdzie jeżdżę odcinki 7-30 km ze średnią prędkością z komputera 30 km/h to spalanie mam powtarzalne 15-16 LPG. Jest to normalna miejska jazda, czyli gdzie trzeba się wcisnąć to daje gaz, gdzie nie ma jak wyprzedzić jadę równo. Jak wyjadę chociaż na chwilę za miasto spalanie od razu maleje i te średnie już mam w okolicach 14 LPG. Przy cenach gazu wychodzi i tak taniej niż 2.0 HDI, a osiągi są nieporównywalne.
6,3
Peugeot 407
SW 2.0 HDi 136KM 100kW
Kupujac go rozwazalem vectre c i paseratti b5 fl. Skusil mnie nowy wyglad i wyposazenie. Teraz juz wiem ze im wiecej elektryki tym gorzej. Zarowki z przodu,od miesia a do pol roku wytrzymywaly,ciagle cos piszczy od tylnich swiatel,damochod ociezaly,powolny. Z tylu malo miejsca. Wymienialem czujniki abs-3,pompe wspomagania-2 razy,przeguby,i inne pierdoly. W dwa lata 7 tys wrzucilem i sprzedalem. Klamki zima prawie wszystkie na ostatnich silach przed urwaniem,tylnia wycietaczka i ekran od klimy standardowo nie dzialaly.Plusy to mega wygoda z przodu,polskory to tez fajna sprawa,wygodne fotele i panorama. kolega mial puzniej takiego i to samo mowil. Silnik super chodzil i bezproblemowo. Na emeryta 4 litry,trasa 5.5,autostrada kolo 6.5 a kolo domu zima 7 czyli jak na ta mase to super. Teraz kupilem mondei mk4 z tym samym silnikiem i jest sporo zywszy. Pali kolo 6 litrow przy 140 koniach w dieslu. Tylko ze tu nic mi nie piszczy i z tylu moga tez wysokie osoby usiasc. W skrocie fajne auto,ale chyba trzeba dobrego elektryka miec pod reka zeby te kontrolki ogarn.
10,0
Peugeot 407
SW 2.2 HDi FAP 170KM 125kW
Jak na te masę to przyspieszenie i spalanie w normie. Polecam ze względu na elastyczność . Dla osób z wyobrażeniem spalania ropy na poziomie golfa z silnikiem Z1, odradzam :) Biturbo swoje musi spalić.

Usterki Peugeot 407

Liczba wpisów: 36
Działająca się kontrolka check engine
  • Peugeot 407 Sedan 2.0 16V 136KM 100kW 2004-2006
  • silnik
  • 420 tys. km
Witam. Po wejściu do samochodu po nocy na zimnym silniku odpalam go a samochód dziwnie się telepie i po chwili zaświeca się kontrolka check engine( usterka silnika konieczna naprawa). Za każdym razem gdy go odpalam zaświeca się. Już sprawdzałem czy to może być egr zapchany czy też katalizator nawet wtryski każdy z osobna był oczyszczony tak dla pewności i nadal nie pomogło A druga przyczyna jest też to że od czasu do czasu dostaje dziwnych skoków obrotów co powoduje że jazda staje się uciążliwa ponieważ podczas ruszania na sprzegle gdy obroty skaczą gaśnie też nie wiem co to może być liczę na jakieś konkretne odpowiedzi.
Problem rozwiązany
4 komentarze
407 2.0 hdi 136km
  • Peugeot 407 Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW 2009-2011
  • silnik
  • 290 tys. km
Witam. Mam problem z peugeotem 407 2.0 hdi 136km 2005 r.Mianowicie niedawno samochód padł mi na mieście. Po prostu zgasł kontrolka check engine i nie mógł już odpalić. U mechanika pojawiły się dwa błędy: zawór regulatora ciśnienia pompy paliwa i zawór EGR. Po wymianie zaworu regulatora pompy było wszystko ok samochód przejechał ok. 150km. Następnie znów gdy jechałem nagle stracił moc kaszlał na obrotach i gasł. Odpalil, po 5km znów zgasł i kontrolka check engine. Więc u mechanika wyskoczył tylko błąd EGR. Po kosztownej wymianie EGR, przejechał 50km i znów to samo. Auto ma wymienione rozrząd, filtry, EGR i został przeczyszczony FAP. Nie ma żadnych błędów na komputerze i świeci się kontrolka engine. Odpala i po kilku km gaśnie.poza tym faluje delikatnie na obrotach gdy stoi. Co to może być? Czy to czujnik wału?? Proszę o pomoc.
Problem rozwiązany
4 komentarze
Klapy mieszalnika powietrza
  • Peugeot 407 Coupe 2.7 V6 24V HDi FAP 204KM 150kW 2005-2009
  • układ chłodzenia
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 29
Nie 5
Typowa usterka występująca we wszystkich Peugeotach 407. W nagrzewnicy występują klapy które w zależności jak są ustawione dają do kabiny ciepłe lub zimne powietrze. Niestety po latach tracą one smarowanie i zaczynają cięzej chodzić co powoduje złamanie ich na osi. Po tej awarii tracimy możliwość regulowania temperaturą. Na szczęscie jest w tej chwili wiele serwisów które usuwają tą awarie - koszt 500zł. Warto sprawdzić lub zapytać sprzedającego o te awarie przed kupnem samochodu czy już taka u niego wystąpiła.
5 komentarzy
Peugeot 407 SW