Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Renault Trafic

Średniej wielkości samochód dostawczy produkowany od 1981 roku. Model został wprowadzony na rynek jako następca Renault Estafette. Pierwsza generacja auta była spokrewniona stylistycznie z większym modelem Master. Pod względem konstrukcyjnym, jej bliźniaczym modelem był Opel Arena. W 2001 roku debiutował Traffic II, laureat tytułu Van Roku 2002. W roku model przeszedł facelifting. Jego bliźniaczymi modelami są Opel Vivaro oraz Nissan Primastar. Traffic oferowany jest w trzech wersjach: furgonu o ładowności 5,3 m3, furgonu dla 6 osób i 3,6 m3 ładunku oraz mikrobusu dla 9 osób.

Generacje Renault Trafic

Społeczność kierowców Renault TraficautoWcentrum - społeczność Renault Trafic

najwyższe oktanyAuta - Renault Trafic

Renault Trafic Biały LU0174T 32,95

Renault Trafic 30,87

Renault Trafic 31,52

Renault Trafic kamper 37,07

Renault Trafic Traficzek 61,44

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Renault Trafic

ebi-cz 30,12

mazi3333 30,06

luckyboy 94,83

kubalek15 30,02

dawid1989 60,90

Knoppers 90,61

kamisdsg 35,12

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Renault Trafic

213.000km za nami - wymiana tarcz i klocków.
213.000km za nami - wymiana tarcz i klocków. Witajcie, dzisiaj będzie krótko - jak zawsze póki co :) Potwierdziły się moje...
Docieramy auto - wakacyjny wyjazd
Docieramy auto - wakacyjny wyjazd Tydzień po zakupie auta nastąpił wakacyjny wyjazd. Na liczniku 1200km, świeżo ...
122.000km za nami - wymiana klocków.
122.000km za nami - wymiana klocków. Witajcie, dzisiaj nadeszła chwila na pierwszą wymianę klocków po 122.000km. O...
Pożegnanie z TRAFIKIEM po 18 latach razem
Pożegnanie z TRAFIKIEM po 18 latach razem Witam. Chce wszystkich poinformować że wyżej wymieniony RENAULT TRAFIC z dniem 0...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Renault Trafic

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Renault Trafic
 

Najpopularniejsza wersja Renault Trafic

Renault Trafic

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Renault Trafic
 

Renault Trafic najczęściej porównywane z:

 

Pewne oferty od dealerów

Infiniti FX S Pre Infiniti FX S Pre
Rocznik: 2013. Przebieg: 32 200 km. Silnik: 3.0 176KM .
Cena: 280 850 zł 219 000 zł
Zyskujesz: 61 850 zł Zobacz szczegóły »
Nissan Pathfinder 2,5D SE Nissan Pathfinder 2,5D SE
Rocznik: 2013. Silnik: 2.5 140KM .
Cena: 191 300 zł 134 900 zł
Zyskujesz: 56 400 zł Zobacz szczegóły »

Używane Renault Trafic

Renault Trafic
2.0 diesel 115 KM
134 000 km, 2011
45 900 PLN
Renault Trafic
2.0 diesel 115 KM
100 000 km, 2007
29 900 PLN
Renault Trafic
2.5 diesel 146 KM
30 000 km, 2011
59 900 PLN
Renault Trafic
1.9 diesel 80 KM
285 000 km, 2002
17 900 PLN

Ocena auta Renault Trafic

Wybrane opinie

Renault Trafic Furgon 1.9 TD (100 KM)

ZALETY. Dobre właściwości jezdne oraz komfort jazdy (jak na busa i dopóki nowy lub prawie nowy), ciekawa sylwetka, niezła dynamika, skuteczne hamulce (ale niska ich trwałość), obszerna kabina pasażerska. Ogólnie : można się nabrać i kupić... WADY (długa lista - podam tylko niektóre). Zużycie paliwa sporo wyższe (średnio o 2 litry) niż podawane (obiecywane) przez producenta. Wąski zakres obrotów użytecznych silnika (wibracje i twarda nieprzyjemna praca silnika do ok. 1900obr/min, "odcięcie" przy 3600 obr/min). Silnik stopniowo zaczyna "brać olej" od przebiegu ok. 30tys km. Luzujące się i dzwoniące osłony silnika. Dla mnie zbyt krótkie przełożenia skrzyni biegów (na autostradzie na 6 biegu można osiągnąć obroty maksymalne silnika - 3500-3600 obr.min). Często występują problemy z włączaniem 3 biegu (opory i przeskoki). Zdecydowanie za słabe ogrzewanie ; przy -20 st.C na zewnątrz śnieg pod nogami kierowcy taje dopiero po 20 minutach jazdy, osiągana temperatura w aucie przy...

dodał: wj@ogrzewaj.pl
Renault Trafic Furgon 2.0 dCi (90 KM)

Jak nowy to super,jednak przy 30 tyś km już poważne problemy,zaczyna być ogólnie drżeć.Wygląd zew.atrakcyjny .Mało schowków na narzędzia i inne drobiazgi.Krata ciężka i trudna w demontażu.Pojawiają się balony w oponach -serwis umywa ręce.Nisa przestrzeń pomiędzy zderzakiem przednim a jezdnią.Radzę szybciej wymieniać ol 15-20 tyś km.Już przy 15 tyś km czarna smoła.Jeszcze jedna denerwująca sprawa-podczas jazdy zimą odpada wąż srysk.szyby po pr stronie.

dodał: auto@auto-france.pl
Renault Trafic Furgon 2.0 dCi (90 KM)

Nigdy w życiu Renault, w ciągu 97tys. trzy razy zawiódł na drodze. Za każdym razem potrzebna była laweta bo sam nie był w stanie dojechać do serwisu. Po przejechaniu 97tys. przednie zawieszenie jest do wymiany. Sworznie są na stałe znitowane z wachaczem, więc trzeba kupić całość, jeden ok. 800zł do tego oczywiście końcówki drążków. Wniosek: Francuzy mają bardzo delikatne zawieszenie, nie na nasze drogi.

dodał: wojtek
Renault Trafic Furgon 2.0 dCi (90 KM)

Gdyby nie to już tyle rzeczy się popsuło i co chwile pojawiają się nowe usterki byłoby to naprawde fajne auto bo ygląd zewnętrzny jak i środek jest b.oryginalny. Natomiast jakość wykonania psuje to dobre wrażenie. Wspomne jeszcze o serwisie, który jest drogi a w moim przypadku jeszcze niekompetentny i bezradny w poważnych przypadkach. Napewno nie kupie już nigdy żadnego RENAULT!!!!!!!!!!!!!!!

dodał: slawek306@wp.pl
Renault Trafic Furgon 2.5 dCi (150 KM)

Jestem poprostu zachwycony tym samochodem Przyznam się że na poczatku byłem przerażony jak przeczytałem komentarz jednego z panów tutaj opiniujących (ale jak wiemy on sie wyrzywa na Renault bo nie zrobili mu na czas przeglądów i poprostu mają go w dup..e , ale tak to jest jak klijent jest no wecie co ) LUDZIE BEZ OBAW KUPUJCIE TEN SAMOCHÓD I Polecam silnik 130 konny.

dodał: Jack

Renault Trafic

57 komentarzy

50 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~rob~rob

Do ~jaro289: wydaje mi sie ze przeplywomierz ale nie jestem pewien wyjmij agr wyczysc a jak nartepnym razem zgubi moc to zatrzymaj sie zgas auto odepnij przeplywke odpal jak bedzie mial kopyto to jest to piszesz ze czasami sie tak dzieje byc morze ktos zalorzyl nie orginalny przeplywomierz i tak czasami sie dzieje moja rada kiedy juz auto odzyska kopyto to nic nie robic tylko jezdzic nawet z odpietym pszeplywomierzem ono po jakims czasie znowu straci moc w pewnym momecie za 30 minut za 3 dni niewiadomo ja juz latam tydzien z odpietym i czekam straci moc podpinam jezdrze miesiac dwa tak sie najczesciej dzieje na wiosne i na jesieni wymiana jest zalecana jak najbardziej tylko najlepiej na orginal ja mam nie orginal i takie perypetie przechodze co jakis czas jak juz opanowalem sytuacje to mi to nie przeszkadza mam 19disel 100hp 2004 jestem zadowolony z tego auta mialem tez trudnosci z wyjeciem wtrysku i tu byl problem ale znajomy mechanik opanowal sytuacje tak pozatym 8.5litra na 100km rewelacja

~Marek~Marek

to auto mówie o 1,9 diesel to porażka !!!!!!!!!!co chwile w serwisie ostatnio padł wtrysk auta nie można uruchomić. Serwis ma kłopot bo wtrysku nie można wyjąć trzeba rozbierać silnik tj ściągać głowice!!!!!!!!!!Odradzam ten samochód nie mówiąc już o setce innych usterek co po chwila wyskakujących.

~Jedrek~Jedrek

Witam mam Trafika automat wczoraj podczas jazdy zablokowal sie na 4 biegu niechce tez odpalic co robic

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Renault

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
52 260
Przejechany dystans
32 334 108 km
Zatankowanego paliwa
1 716 887 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
8 008
Wydanych pieniędzy
2 702 302 zł
Średnie wydatki na auto
1 329 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
11 266
Wydanych pieniędzy
3 015 485 zł
Średnie wydatki na auto
1 483 zł
Zobacz dzienniki kosztów Renault (2 034)

Testy zderzeniowe Renault Trafic

Najnowsze testy zderzeniowe Renault Trafic przeprowadzone przez Euro NCAP.

Renault Trafic 2.0dCi Passenger Expression LH
2012

Renault Trafic
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Renault

Zużycie paliwa Renault Trafic

Na podstawie 129 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Paweł, dodano: 04.08.2014 13:05

Wtryski padły po 350 tkm, alternator (szczotki) przy 370 tkm., turbo przy 400 tkm, klocki wytrzymują 35 tkm, tarcze 90 tkm, sprzęgło 410 tkm, olej co 15 tkm wymieniam. Według mnie bardzo dobrze.

pełny raport Renault Kabina 2.0 dCi

autor: kolatowski@wp.p, dodano: 28.01.2009 20:30

czy na pusto czy na pełno 1000 km na zbiorniku i tankuje 81-83 litry , zawsze jest to cylk mieszany miasto trasa . a tryb sezonowy tzn jak mam wolne (3 miesiace) to udaje się 1150 na zbiorniku . naprawy normalnie auto zarabia na siebie

pełny raport Renault Furgon 2.0 dCi

autor: Poxy Polska Mic, dodano: 26.04.2005 18:48

Ayto udane jak na busika. Lepsze od VITO. Dynamika jazdy bdb. Jazda miejska bez problemu. Blaokada na pompie uniemożliwia danie kopa co jest czasami uciążliwe w jeżdzie miejskiej - 2 bieg max to 3900obrt. to mało jesli chcemy wykonać jakiś szybki manewr.

pełny raport Renault Furgon 2.0 dCi

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Renault Trafic

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Renault Trafic

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Renault Trafic
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Renault Trafic, oglądali także