Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Toyota Aygo

Model należący do segmentu A produkowany od 2005 roku, najmniejszy samochód w europejskiej ofercie Toyoty. Od 2014 roku oferowana jest druga generacja Aygo. Obie powstały przy współpracy Toyoty z francuskim koncernem PSA, a jego bliźniaczymi modelami są Citroen C1 oraz Peugeot 107. Wszystkie trzy auta produkowane są w czeskiej fabryce w Kolinie (natomiast benzynowe silniki Aygo budowane są w Polsce). Nazwa Aygo pochodzi od angielskiego zwrotu „I go” i ma symbolizować zwinność oraz mobilność małego samochodu.

Generacje Toyota Aygo

  • Wybierz generację: Toyota Aygo II (2014 - teraz)
    Toyota Aygo II
    Toyota Aygo II 5d 1.0 VVT-i 69KM - galeria redakcyjna - widok z przodu Toyota Aygo II 5d 1.0 VVT-i 69KM - galeria redakcyjna - prawy bok Toyota Aygo II 5d 1.0 VVT-i 69KM - galeria redakcyjna - widok z tyłu Toyota Aygo II 5d 1.0 VVT-i 69KM - galeria redakcyjna - dach Toyota Aygo II 5d 1.0 VVT-i 69KM - galeria redakcyjna - pełny panel przedni Toyota Aygo II 5d 1.0 VVT-i 69KM - galeria redakcyjna - fotel kierowcy, widok z przodu

    Toyota Aygo II

    Druga, najnowsza generacja modelu, zaprezentowana w 2014 roku. Aygo II wciąż jest owocem współpracy Toyoty i koncernu PSA, debiutowała w podobnym czasie, co jej francuskie bliźniaki: Peugeot 107 i Citroen C1. Samochód został kompletnie odmieniony pod...

    więcej o Toyota Aygo II

  • Wybierz generację: Toyota Aygo I (2005 - 2014)
    Toyota Aygo I

    Toyota Aygo I

    Pierwsza generacja modelu produkowana w latach 2005-2014. Decyzja o wspólnym stworzeniu małego auta przez Toyotę i koncern PSA (należą do niego Citroen i Peugeot) została podjęta przez szefów obu firm już w 2001 roku. Japońsko-francuski projekt nosił...

    więcej o Toyota Aygo I

Toyota Aygo II

Małe, zwarte, ale pozbawione charakteru - takie było pierwsze wcielenie Aygo. Drugie to już zupełnie inna bajka, bo podczas jego szkicowania styliści Toyoty obrali nowy kurs, kurs na wyraziste kształty i modne szczegóły. Powstał w ten sposób samochód, który mimo skromnych rozmiarów ma w sobie mnóstwo zadziorności, a przy tym wygląda bardzo świeżo i oryginalnie. Do tego ma modne ostatnimi czasy bardzo szerokie możliwości personalizacji.

Projekt wnętrza nie jest równie śmiały jak wygląd nadwozia, jednak także on potrafi przyciągnąć uwagę i także jego elementy można dostosowywać do swoich upodobań. Oprócz ciekawego stylu kokpit oferuje dopracowaną ergonomię obsługi oraz niezłą czytelność. Jakość jego wykończenia prezentuje dwie strony - jedna zachęca solidnym montażem i miłą dla oka kolorystyką, druga zniechęca twardymi plastikami i widoczną na drzwiach nieosłoniętą blachą.

Przejęty po wcześniejszym modelu rozstaw osi sprawia, że Toyota Aygo II nie jest mistrzynią przestronności. Ilość miejsca w kabinie pasażerskiej lokuje się w klasowej średniej, ale już pod względem pojemności kufra auto ustępuje większości rywali. Lepiej mogłoby też wyglądać pakowanie walizek, które utrudnione jest przez wysoko osadzony próg załadunku. Pochwały należą się za to fotelom - odpowiednio obszernym, dobrze wyprofilowanym i wygodnym.

Inżynierowie odpowiadający za podwozie Aygo nie próżnowali, o czym można przekonać się, zabierając japońskie autko na jazdę testową. Zawieszenie utrzymuje stabilność na zakrętach, układ kierowniczy zapewnia odpowiednie wyczucie samochodu, a dopiero przy szybkich manewrach ujawnia się tendencja do podsterowności. Biorąc pod uwagę klasę modelu, również skuteczność resorowania dziur trzeba ocenić pozytywnie.

Jeśli konfigurując samochód, lubicie dobierać detale zgodnie ze swoim spojrzeniem na estetykę, to w małej Toyocie znajdziecie swojego przyjaciela. Gama wizualnych dodatków jest po prostu ogromna i, co ważne, wymienne elementy możemy zamienić także w trakcie eksploatacji. Ceny takich dodatków nie są zresztą wysokie, podobnie jak podstawowe odmiany wyposażeniowe samego Aygo. Bogatsze wersje modelu kosztują z kolei dużo za dużo.

Toyota Aygo I

Wśród tzw. trojaczków z Kolina, do których należą Citroen C1 I, Peugeot 107 i Toyota Aygo I, typem prezentującym się najpoważniej jest ostatni z modeli. To jednak bynajmniej nie oznacza, że japoński samochód wieje nudą. Za sprawą ładnej bryły, przyjemnej dla oka “mordki”, wyraźnym przetłoczeniom bocznym oraz zgrabnemu kuprowi całość nie ginie w miejskiej dżungli i potrafi przyciągnąć uwagę.

Ciekawych kształtów nie zabrakło również w środku, a dzięki dopracowaniu kokpitu kierowca może cieszyć się z całkiem czytelnych zegarów oraz logicznie rozmieszczonych elementów obsługi. Za kółkiem łatwo zająć wygodną pozycję, trudno natomiast obserwować to, co dzieje się na zewnątrz samochodu z tyłu. Jeśli chodzi o wykończenie, pochwalimy staranność montażu, skrytykujemy zaś fatalne plastiki oraz nieosłonięte partie blachy.

Wnętrze Aygo niestety nie zdaje egzaminu z przestronności. Dobrze ocenić można wyłącznie ilość miejsca z przodu, bo w przypadku przestrzeni na tylnej kanapie i obszerności kufra trzeba mówić o wyraźnej ciasnocie. Sytuację pogarszają dodatkowo niewygodny dostęp do tyłu oraz mizerna funkcjonalność bagażnika. Narzekać nie powinniśmy z kolei na liczbę schowków i uchwytów wygospodarowanych w kabinie pasażerskiej.

W małej Toyocie postanowiono zestawić ze sobą sprężyste zawieszenie i bezpośredni układ kierowniczy, co zaowocowało pewnym zachowaniem auta na zakrętach i natychmiastową reakcją kół na ruchy kierownicą. W efekcie samochód świetnie nadaje się do dynamicznej jazdy po zatłoczonym mieście. Podczas podróżowania w trasie na jaw wychodzą słabe kompensowanie nierówności oraz marne wyciszenie wnętrza.

Niech nie zwiedzie Was wnętrze, którego wykonanie pozostawia sporo do życzenia - pod względem technicznym Toyota Aygo to samochód prezentujący wysoki standard jakości. Auto zawodzi bardzo rzadko, a usterki dotyczą zwykle drobnych kaprysów elektryki, uszczelek przepuszczających wodę do wnętrza i wycierających się zamków. Ewentualne naprawy ułatwia prosta konstrukcja samochodu, nieco utrudniają podwyższone ceny części. Co ciekawe, japońskie autko kosztuje więcej od swoich francuskich braci z koncernu PSA. Rehabilituje się jednak większym wyborem egzemplarzy i nieco lepszym wyposażeniem.

Komentarze redakcji

Powagosław: Tak dziś powinny wyglądać nowoczesne auta miejskie: nastawione na indywidualizm, doprawione odrobiną szaleństwa, odróżniające się od siebie za wszelką cenę. Najciekawszy i najodważniejszy projekt Toyoty od lat.
Luzacjusz: A co to? Maluch dla „X-Menów”? Pojazd z japońskiej kreskówki? Trochę przegięcie, trochę przebieraniec i cudak - fakt, ale pozytywny i bardzo kreatywny. To na pewno Toyota?

Publikacje o Toyota Aygo

Toyota Aygo 1.0 VVT-i - łatwiejsza codzienność
 
Nasz test Toyota Aygo 1.0 VVT-i 69 KM

Kupujemy coraz większe samochody. Gdzie jest granica? I czy naprawdę są nam potrzebne na co dzień? Takie pytania nasuwają się na myśl, gdy jeździmy Toyotą Aygo. Ale czy coś jeszcze?

Eco driving - w poszukiwaniu oszczędności
 
Nasz test Toyota Challenge 2014

Ile pali? Pytanie stare, jak historia motoryzacji. A jednoznacznej odpowiedzi wciąż brak. Tempo ubywania paliwa z baku jest bowiem uzależnione od wielu czynników. Uczestnicy Toyota Challenge 2014 próbowali uzyskać możliwie niskie rezultaty w typowych dla polskich dróg warunkach.

Toyota Aygo - czynnik X
 
Nasz test Toyota Aygo x-cite 1.0 VVT-i

Najbliższy weekend upłynie pod znakiem dni otwartych salonów Toyoty. Ich gwiazdą będzie nowa Toyota Aygo. Maluch z niepowtarzalną atrapą chłodnicy w kształcie litery X. Wyróżnikiem Aygo stała się też możliwość daleko idącej personalizacji.

Kosmetyczne zmiany po raz drugi - Toyota Aygo

Toyota Aygo jest obecna na rynku od 2005 roku. To szmat czasu, jednak samochód wciąż pozostaje jednym z najbardziej atrakcyjnych "maluchów". Liczba zadowolonych klientów stale rośnie. Na drogi wyjechały już dwa miliony "trojaczków" z Kolina, czyli Aygo, Citroena C1 oraz Peugeota 107.

Maluch na ostro - Toyota Aygo Sport
 
Nasz test

Polskie przedstawicielstwo Toyoty postanowiło wykorzystać potencjał drzemiący w miejskim Aygo. W tym celu 3,4-metrowe autko wyposażono w układ napędowy z większych modeli Toyoty oraz wyczynowe zawieszenie. Efekt kompilacji jest wyśmienity!

Przeczytaj pozostałe artykuły o Toyota Aygo

Toyota Aygo na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Toyota AygoautoWcentrum - społeczność Toyota Aygo

najwyższe oktanyAuta - Toyota Aygo

Toyota Aygo 31,58

Toyota Aygo Biała Strzała 68hp 44,69

Toyota Aygo Bombowiec 60,71

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Toyota Aygo

bobsmith0903 30,08

abrzydal 44,77

Majuchna 30,02

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Toyota Aygo

Serwis - czynne uczestnictwo...
Serwis - czynne uczestnictwo... Wczoraj zachowałam się niezwykle profesjonalnie (celem zrobienia dobrego wrażeni...
Pierwszy tydzień
Pierwszy tydzień Pierwszy tydzień, pirwsze 550 mil spalanie w okolicach 4,5 l/100 km i byle tak d...
No i chyba się przesiądę...
No i chyba się przesiądę... Zobaczywszy Brerrę i się zachwyciwszy, usiadwszy i poczytawszy, zadecydowawszy, ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Toyota Aygo

od 33 900 zł do 50 900

Dostępne silniki

Benzyna (69 KM): 1.0 VVT-i

 

Skrzynie biegów

manualna: 5-biegowa

 

Katalog nowych aut Toyota Aygo
 

Najpopularniejsza wersja Toyota Aygo

Toyota Aygo 1.0 VVT-i 69KM - 3 drzwiowy hatchback

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
komputer
wspomaganie kierownicy

Dostępne kolory

Wybrane pakiety dealerskie

Pakiet Comfort - 3 900

Cena katalogowa

33 900

Zobacz ofertę Toyota Aygo 1.0 VVT-i 69KM - 3 drzwiowy hatchback
 

Toyota Aygo najczęściej porównywane z:

Volkswagen up!
1.0 MPI (75 KM)
Citroen C1
1.2 PureTech (82 KM)
Seat Mii
1.0 (60 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Fiat 500 Pop 1,2 8V 69KM Fiat 500 Pop 1,2 8V 69KM
Rocznik: 2015. Silnik: 1.2 51KM .
Cena: 41 900 zł
Zyskujesz: 9 100 zł Zobacz szczegóły »
Fiat 500 Pop 1,2 8V 69KM Fiat 500 Pop 1,2 8V 69KM
Rocznik: 2015. Silnik: 1.2 51KM .
Cena: 45 900 zł
Zyskujesz: 9 600 zł Zobacz szczegóły »

Używane Toyota Aygo

Toyota Aygo
1.0 benzyna 68 KM
76 100 km, 2007
17 800 PLN
Toyota Aygo
benzyna
0
21 500 PLN
Toyota Aygo
1.0 benzyna
92 000 km, 2008
15 900 PLN
Toyota Aygo
1.0 benzyna
79 500 km, 2006
10 900 PLN

Ocena auta Toyota Aygo

Wybrane opinie

Toyota Aygo Hatchback 3d 1.0 VVT-i (68 KM)

Najbardziej denerwujące rzeczy 1. Widoczność kątowa-grube słupki przednie i długa szyba 2. Otwieranie przednich siedzeń -japonski patent składa się tylko oparcie dzwignia musi być do tyłu siedzenie trzeba przesuną druga reką -idiotyczne rozwiązanie, dwie ręce potrzebne i pochylenie się 3. Uchwyt do podnoszenia szyby wielkości dla dzieci 4. Wycieraczka tylnej szyby dziadowska , wykonana z papieru ugina się jak chodzi. 5. Przy jeździe w mieście szybko ubywa płynu chłodniczego, korki, czarna klapka traci szczelność. 6. Duża wrażliwośći na boczny wiatr , potrafi przestawić przód o 30 cm przy wyjeździe zza ekranu lub innej zasłony , przejazd koło TIR powyżej setki w wietrzną pogodę-niebezpieczny.´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´ 7.To akwarium, biała konsola z przodu jest nikomu niepotrzebne lepiej zamontowac swiatło lub półkę zamiast dziadowskiego plastiku. 8. Brak wskaźników konieczny temperatury, i obrotomierz do jazdy ekonomicznej. summary - nielogicznie i niergonomicznie zrobione przez księgowych...

dodał: pjt
Toyota Aygo Hatchback 3d 1.0 VVT-i (68 KM)

Fajny samochodzik do miasta i krótkie podmiejskie trasy. Ocena na podstawie jazdy testowej nowym z salonu Toyoty. Jechałem za kierownicą i na tylnej ławce. Byłem zainteresowany rzeczywiście kupnem - siła reklamy. Po jeździe zrezygnowałem zdecydowanie. Nie za tą kasę i ten hałas. Czekam na nowego Yariska. Ma być w styczniu 2006. Niewiele droższy, 5 gwiazdek i ponoć znacznie lepszy od poprzednika. Czytałem recenzje - już jeżdżą m.in. w USA i Kanadzie - ale to wersje made in Japan z silnikiem 1500/106 KM i 8,5 s do setki. Zobaczymy co złożą Francuzi ...? :( ???

dodał: zdzich
Toyota Aygo Hatchback 3d 1.0 VVT-i (68 KM)

Czekałem na to autko w pełni radości i zadowolenia (kredyt zaufania) i rozczarowałem się niebywale. Mam seicento i pora zmiany ale Aygo - nigdy nie stanie w moim garażu ( jakże byłem zadowolony z mojego seja wracając od dealera - słyszałem radio!). Jest to auto klasy seicento (wielkość) tyle że niebotycznie głośniejsze i niebotycznie droższe. W jego cenie można mieć Clio Storia, Fabia, Fiesta i sporo innych które są bezkonkurencyjnie lepsze (co ciekawe nawet lepsze od Yarisa (komfort) - moja to prywatna opinia i zaręczam niebezpodstawna).

dodał: grzezzgorz
Toyota Aygo Hatchback 3d 1.0 VVT-i (68 KM)

Wszystko jest kwestią ceny. W tym przypadku okropna cena za marną jakość. Autko bardziej nowoczesne niż 126p i niestety tylko takie porównanie mi się nasuwa. Każde nowe auto w przedziale cenowym 30-40 tys. wydaje się być zdecydowanie lepszą inwestycją! Choć rozpoczęły się promocje - można dostać kolorową naklejkę na drzwi, a nawet dwie naklejki - w czenie promocyjnej 0 zł PLN każda! To jest dopiero okazja!

dodał: Marek
Toyota Aygo Hatchback 3d 1.0 VVT-i (68 KM)

uważam, że to świetne "babskie autko", polecam wszystkim, którzy lubią małe samochody i lubią jeździć dynamicznie, szczególnie, kiedy dużo kręcą się po mieście, fantastyczny na wąskie uliczki starego miasta (można nawet zawrócić bez większych komplikacji) na trasie raczej nie przekracza 130km/h, więc nie jest to auto dla piratów drogowych!

dodał: doswa@o2.pl

Galerie Toyota Aygo

Toyota Aygo 5D Toyota Aygo II Hatchback 5d 1.0 VVT-i 69KM - galeria redakcyjna Toyota Aygo Facelifting Toyota Aygo II Hatchback 5d 1.0 VVT-i 69KM - galeria redakcyjna (2) Toyota Aygo II (2014) Toyota Aygo Toyota Aygo 3d Facelifting
Zobacz inne galerie Toyota

Opinie o instalacji LPG

Toyota Aygo

  • 1.
  • 4,00 Toyota Aygo 1.0 VVT-i (68KM) 2011r.
    dodał: Pośrednictwo Finansowe „KREDYTY-Chwilówki” Sp. z o.o., 03.04.2014

    Od wielu lat Pośrednictwo Finansowe KREDYTY-Chwilówki Sp. z o.o. współpracuje z firmą Auto Gaz Aries. Usługi, z jakich korzystamy to m.in. przeglądy samochodów czy montaż sekwencyjnej instalacji gazowej. Firma rzetelnie i profesjonalnie wywiązuje się z powierzonych obowiązków, dlatego możemy ją z czystym sumieniem polecić. Zainteresowanych zapraszamy tu: http://autogazaries.pl/

  • 2.
  • 5,00 Toyota Aygo 1.0 VVT-i (68KM) 2011r.
    dodał: KREDYTY-Chwilówki, 28.05.2014

    W tych modelach firma Auto Gaz Aries instalowała nam BRC SEQUENT 24, która sprawdza się bardzo dobrze. W firmie pracują profesjonaliści, polecamy! Zainteresowanych zapraszamy tu: http://autogazaries.pl/

  • 3.
  • 5,00 Toyota Aygo 1.0 VVT-i (68KM) 2011r.
    dodał: KREDYTY-Chwilówki, 28.05.2014

    Po 8 latach współpracy i około 160 instalacjach, wciąż jesteśmy zadowoleni z wysokiej jakości usług świadczonych przez Auto Gaz Aries. Serdecznie wszystkim polecamy! >> http://autogazaries.pl

  • 4.
  • 5,00 Toyota Aygo 1.0 VVT-i (68KM) 2007r.
    dodał: Basia, 15.11.2013

    Spoko polecam.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Toyota Aygo

Toyota Aygo

25 komentarzy

23 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~mikkisa~mikkisa

Przede wszystkim nieszczelne uszczelki i problem ze sprzęgłem: http://cosiepsuje.com/produkt/204/i.html

czapeczkaczapeczka

panowie od tygodnia posiadam aygo 2006 nie wiem co jest grane, po odłączeniu akumulatora i ponownym podłączeniu radio przestało działać

~Posiadacz~Posiadacz

AYGO mam od 2010r , jestem bardzo zadowolony , nie każdemu pasuje ,to niech nie komentuje !!!

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Toyota

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
29 765
Przejechany dystans
26 210 681 km
Zatankowanego paliwa
941 270 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 215
Wydanych pieniędzy
1 197 573 zł
Średnie wydatki na auto
1 131 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
6 882
Wydanych pieniędzy
2 615 875 zł
Średnie wydatki na auto
2 470 zł
Zobacz dzienniki kosztów Toyota (1 059)

Testy zderzeniowe Toyota Aygo

Najnowsze testy zderzeniowe Toyota Aygo przeprowadzone przez Euro NCAP.

Toyota Aygo 1 x-play, LHD
2014

Toyota Aygo
Toyota Aygo 1.0 High Grade, LHD
2012

Toyota Aygo
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Toyota

Zużycie paliwa Toyota Aygo

Na podstawie 62 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: domino, dodano: 04.03.2008 19:56

5 litrów, no chyba że mamy ciężka nogę

pełny raport Toyota Hatchback 3d 1.0 VVT-i

autor: Lublin Citi, dodano: 04.05.2006 20:44

niby ok 5 l ale jak na 800 kilowe 1.0 sporo

pełny raport Toyota Hatchback 3d 1.0 VVT-i

autor: Rafal, dodano: 08.05.2007 01:40

na trasie prawie nic nie pali, w mieście troche wiecej niz nic a średnio nic:)

pełny raport Toyota Hatchback 3d 1.0 VVT-i
Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Toyota Aygo

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Toyota Aygo

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Toyota Aygo
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Aygo II 1.0 VVT-i 69KM
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Toyota Aygo, oglądali także