Szukaj

Informacje o Toyota Aygo

Lata produkcji: 2005 – teraz
Segment: Auta najmniejsze
Produkowana od roku 2005 Toyota Aygo zaliczana jest do segmentu A i jest najmniejszym modelem japońskiego producenta w ofercie na Europę. Druga generacja Aygo została wprowadzona na rynek w roku 2014. Obydwie generacje stworzono w kooperacji z francuskim koncernem PSA, a modelami bliźniaczymi Aygo są Peugeot 107 oraz Citroen C1. Wszystkie trzy samochody wytwarzane są w zakładach w Kolinie w Czechach (benzynowe silniki Aygo są natomiast produkowane w Polsce). Nazwa Aygo wywodzi się od wyrażenia angielskiego „I go” i ma oznaczać żwawość i mobilność małego auta.
czytaj więcej
Powagosław

Tak dziś powinny wyglądać nowoczesne auta miejskie: nastawione na indywidualizm, doprawione odrobiną szaleństwa, odróżniające się od siebie za wszelką cenę. Najciekawszy i najodważniejszy projekt Toyoty od lat.

~Powagosław
Luzacjusz

A co to? Maluch dla „X-Menów”? Pojazd z japońskiej kreskówki? Trochę przegięcie, trochę przebieraniec i cudak - fakt, ale pozytywny i bardzo kreatywny. To na pewno Toyota?

~Luzacjusz

Toyota Aygo – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Oceny Toyota Aygo

Liczba ocen: 91
Ogólna ocena
3,9 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(69%)

Zalety

+ Brak poważnych usterek + Karoseria + Brak drobnych usterek

Wady

- Widoczność - Stosunek jakość/cena - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,4
~skalu
Hatchback 3d Facelifting 1.0 VVT-i 72KM 53kW
Toyota Aygo II
Jeśli nastawimy się, że to samochód miejski nie będzie powodu do rozczarowań silnikiem. Autko jest bardzo zwinne, mało pali i oferuje tyle miejsca, że spokojnie można pojechać na zakupy czy tez odwieźć dzieci na trening. Samochód jest komfortowy i pozycja za kółkiem jest zaskakująco wygodna. Początkowo dokucza dosyć głośna (kosiarko-podobna) praca silnika ale do tego da się przyzwyczaić. Największymi mankamentami tego samochodu jest jego wykończenie. Tapicera na drzwiach oraz przednia konsola (przy podszybiu) po przejechaniu 2000km zaczyna pod wpływem wibracji hałasować, drgania plastików są nieprzyjemne i doprowadzają mnie do szału. Po odwiedzeniu serwisu z zapytaniem "dlaczego takie rzeczy dzieją się w 2 miesięcznym samochodzie" otrzymałem odpowiedź... AYGO tak mają... Klimatyzacja daje rade, staje na wysokości zadania i sprawnie schładza kabinę samochodu aczkolwiek wyraźnie odbija się to na mocy samochodu. Przy włączonej klimatyzacji wentylator chłodnicy włącza się co DOSŁOWNIE co 5 sekund... (wieje 3 sekundy i ponownie się wyłącza i tak w kółko). Myślę, że w tych pieniądzach lepiej kupić używane VW Polo, Yaris lub coś innego wyższego segmentu. W skali od 1 do 10 moje zadowolenie z samochodu oceniam na 6/10.
2,7
~Damian
Hatchback 5d 1.0 VVT-i 69KM 51kW
Toyota Aygo II
Jedyne co jest fajne to wygląd na zewnątrz i w środku, później uroki się kończą. Brak regulacji kierownicy przód tył, dla osób wysokich na długiej trasie oznacza ból... możemy wybrać albo ból stopy albo ból pleców, bo możemy odległość skompensować fotelem. Tylna szyba, w sumie mogłoby jej nie być. Stukot tych 3 cylindów jest tak drastyczny, że bez muzyki to się nie da jechać. Głośniki ujdą, nie jest to szczyt muzyczny ale ujdzie w biedzie. Spalanie 5,7-6,2 w zależności od klimy w cyklu mieszanym. Na autorstradzie przy 170 potrafi spalić 12,5l benzyny, więc warto się zastanowić... jak podają spalanie na ausotradzie 3,7l chyba to ja nie wiem jak im to wyszło, chyba jak wiatr wieje w tyłek i jadą z górki. Przy 90km/h licznik pokazuje 5-5-5l/100 chyba najbardziej ekonomiczna jazda wchodzi w granicach 70-90km na godzine. Jedź Pan 70km na godzine na autostradzie... Wartości podaje przy benzynie 98 bo faktycznie przy benzynie 95 spalanie jest minimalnie większe wg komputera. No i przy włączaniu wstecznego warczy, lipa. Czasami nie chce zaskoczyc wsteczny (nie wchodzi, jakby sie zablkokowal) i trzeba wyjsc do pozycji luzu, puscic sprzeglo i wcisnac ponownie, i wrzucic bieg.To tez jest lekka wada. W srodku plastik, szyba tylna non stop ujebana w trasie,dzieki temu zmniejsza sie jeszcze bardziej widocznosc (szerokos wycieraczki). Generalnie plastik, stuka puka. Duża wada w zime, nawiew wieje na kierownice tylko z jednej strony z lewej, z prawej sie nie da i jak zaczyna sie jazde to zimno w rece. Klima w lato chuja daje jak jest 30 stopni, przerabialem obieg jest slaby. Aaaa i nieskie zawieszenie, jazda przez progi zwalniające... Generalnie to najlepiej zwolnić w granicach 10km na godzine, pozniej walisz samochodem. Trzeba bardzo uwazac na wszelkie nierownosci, jakies wystajace kafle , kamienie itd, ktore mozna napotkac przy parkowaniu, bo zaryjesz na 100%. Wyprzedzxanie na trasie nie ma sensu, bo za slaby silnik. Wolalbym dorzucic i kupic fabie
4,5
~Paweł
Hatchback 5d 1.0 VVT-i 69KM 51kW
Toyota Aygo II
Witam, szukaliśmy dla mojej żony nowego małego autka do jeżdżenia po mieście i do pracy. Jeździliśmy na testach oprócz Aygo, także Kia Picanto, Hyundai i10 i Opel Karl. Uważam, iż zarówno pod względem wyglądu, jak i jakości Aygo bije całą konkurencję na głowę. Żona wybrała oczywiście Toyotę Aygo i jest bardzo zadowolona. Osiągi silnika są na miasto wystarczające, auto jest bardzo ładne, praktyczne, a elementy są bardzo dobrze spasowane (lepiej niż w mojej Aurisce II TS). Jeśli ktoś szuka małego autka do miasta i nie tylko, które do tego jest obecnie najładniejszym autkiem w segmencie A to powinien wybrać Toyotę Aygo.

Raporty spalania Toyota Aygo

Liczba raportów: 93
Średnie spalanie dla Toyota Aygo
4,6 – 6,0
l/100 km
3,8 – 4,9
l/100 km
6,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

4,2
Hatchback 5d Facelifting 1.0 VVT-i 72KM 53kW
Toyota Aygo II
Wersja po lifcie, czuć poprawę w kilku aspektach względem "przedliftu" z 2014 roku. Przebieg 2500 km, ostatni wypad w góry trasami szybkiego ruchu / autostradą, spory dystans po górskich drogach - na całej trasie ok 1400 kilometrów komputer pokazał średnie spalanie 4,3 l/100km (na trasach prędkości 110-120 km/h, radio, klimatyzacja na włączona na 40% trasy, dwie dorosłe osoby, bagaż na tygodniowy wypad). Jeżeli przesiadasz się z nowego auta wyższej klasy, wiadomo że nie będziesz zachwycony, ale i tak docenisz to jak przemyślane jest to auto. Jeśli przesiadasz się z czegoś starszego, zaczynasz się zastanawiać nad sensem większych i droższych aut jeżeli długie trasy robisz okazjonalnie a 90% przebiegu robisz w miastach. Naprawdę fajne, tanie i atrakcyjne autko.
4,8
Hatchback 3d 1.0 VVT-i 69KM 51kW
Toyota Aygo II
Spalanie mocno zależy od stylu jazdy - mi poza miastem (85km/h na tempomacie, pusty samochód) udało się zejść do 3.2l/100km, co jest wynikiem świetnym. Przy dwóch osobach na pokładzie i prędkości 100km/h realne jest 3,7-3.9l/100km. W mieście nie pali mi z reguły więcej niż 5,5l/100km, ale to na krótkich odcinkach w zimie, na nierozgrzanym silniku. Natomiast, żeby być obiektywnym, drugi użytkownik tego samego samochodu ma spalanie średnie 6,8-7,1l/100km, również w mieście, więc tak jak napisałem trzeba podejść delikatnie do prowadzenia tego samochodu, ale eco-driving szybko przynosi efekty :)
5,4
Hatchback 3d 1.0 VVT-i 68KM 50kW
Toyota Aygo I
Spalanie tego samochodu jest niesamowite. to nasz drugi pojazd w domu i służy prawie wyłącznie do jazdy miejskiej. Są tygodnie kiedy najdłuższa odległość wynosi 6km a zwykle 2-3km i stoi pół dnia. Przy takim użytkowaniu auto spala 6,8l teraz w zimie. W lecie na takich dystansach 5,9-6,1. Wycieczka w lecie 2x140km na 12,5l paliwa co daje niecałe 4,5 na 100. Nasz egzemplarz bez klimy - z kilmą pewnie byłoby więcej. Jedno o co trzeba dbać w tym silniczku to zmiany oleju. My kilka dni po zakupie zmienialiśmy silnik na nowy bo poprzedni właściciel nie miał w zwyczaju dbać o pojazd i po zmianie oleju po długim czasie tłok wywinął orła. Naprawa przekraczała cenę innego silnika z wymianą. Mimo wszystko uważam że zakup tego samochodu to strzał w 10 jeżeli ktoś porusza się głównie na krótkich dystansach i nie lubi przepłacać za paliwo.
Toyota Aygo