Szukaj

BYD Seal U – wybierz silnik

Pokaż silniki:
DM-i 218KM 160kW (od 2024)

Informacje o BYD Seal U

Lata produkcji: 2024 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
BYD Seal U DM-i to średniej wielkości SUV segmentu D, będący jedyną hybrydą typu plug-in (PHEV) w ofercie chińskiej marki BYD w Polsce, uzupełniającą gamę modeli elektrycznych. Wprowadzony na rynek jako alternatywa dla europejskich i japońskich konkurentów, model ten wyróżnia się nowoczesną stylistyką opracowaną przez Wolfganga Eggera, przestronnością (4775 mm długości, rozstaw osi 2765 mm) oraz wysokim poziomem wyposażenia standardowego. Wnętrze kabiny jest luksusowe, z licznymi poziomymi liniami, ambientowym podświetleniem oraz dominującym, obrotowym ekranem dotykowym o przekątnej 15,6 cala, który można przełączać z orientacji poziomej na pionową. Model jest bezpieczny, o czym świadczy przyznanie mu pięciu gwiazdek w testach Euro NCAP. Technologicznie, Seal U DM-i wykorzystuje napęd hybrydowy Super DM, który zapewnia wrażenia z jazdy bardziej zbliżone do samochodu elektrycznego. Dostępny jest w dwóch głównych wariantach: podstawowy Boost (FWD) oferuje 218 KM i 80 km zasięgu elektrycznego (WLTP), natomiast topowy Design (AWD) dysponuje mocą 324 KM lub 328 KM, przyspieszając do 100 km/h w 5,9 sekundy. Obie wersje wyposażone są w akumulator BYD Blade LFP o pojemności 18,3 kWh, a łączny zasięg hybrydy może sięgać 1080 km. Standardowa pojemność bagażnika w wersji hybrydowej to 425 litrów. BYD Seal U DM-i objęty jest długą gwarancją na samochód (6 lat lub 150 000 km) oraz na baterię (8 lat lub 200 000 km).
czytaj więcej

Oceny BYD Seal U

Liczba ocen: 5
Ogólna ocena
4,9 /5 Åšrednia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Skrzynia biegów + Układ jezdny

Wady

- Ergonomia - Wyciszenie - Bezawaryjność (drobiazgi)

Raporty spalania BYD Seal U

Liczba raportów: 12
Åšrednie spalanie dla BYD Seal U
6,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,9
BYD Seal U
SUV DM-i 218KM 160kW
To jest samochód do jazdy miejskiej , co najwyżej 100-200 km dopóki jest ''prąd''. Na dłuższe trasy, autostrady się po prostu NIE NADAJE. Nie chodzi tylko o bardzo wysokie spalanie ( 12 l /100 przy 140 km h, czy 9 l/100 przy 130 ) ale o dziwne odgłosy ( ''rycie'' ) pracy silnika ....kiedy jedziemy już tylko na benzynie. Hybryda Plug In -Spalanie autostrada po wyczerpaniu się elektryki (zostaje ca 20%)...wszystkie pomiary na dystansie ca 100 km - tempomat 145 km/h -spalanie ca 12 l/100km -tempomat 130 km/h -spalanie 9l/100 km -tempomat 125 km/h - spalanie 8.6 l/100 km Jazda b wolna ( avg niecałe 70 km/h ) , po zwykłej drodze nieliczny teren zabudowany , bez wyprzedzania -spalanie 6.7 l/100 m Ta sama trasa szybciej - tryb Elektryczny avg 17,7 kw/100 km
Dodane 5 miesięcy temu
8,9
BYD Seal U
SUV DM-i 218KM 160kW
To jest samochód do jazdy miejskiej , co najwyżej 100-200 km dopóki jest ''prąd''. Na dłuższe trasy, autostrady się po prostu NIE NADAJE. Nie chodzi tylko o bardzo wysokie spalanie ( 12 l /100 przy 140 km h, czy 9 l/100 przy 130 ) ale o dziwne odgłosy ( ''rycie'' ) pracy silnika ....kiedy jedziemy już tylko na benzynie. Hybryda Plug In -Spalanie autostrada po wyczerpaniu się elektryki (zostaje ca 20%)...wszystkie pomiary na dystansie ca 100 km - tempomat 145 km/h -spalanie ca 12 l/100km -tempomat 130 km/h -spalanie 9l/100 km -tempomat 125 km/h - spalanie 8.6 l/100 km Jazda b wolna ( avg niecałe 70 km/h ) , po zwykłej drodze nieliczny teren zabudowany , bez wyprzedzania -spalanie 6.7 l/100 m Ta sama trasa szybciej - tryb Elektryczny avg 17,7 kw/100 km
Dodane 5 miesięcy temu
6,0
BYD Seal U
SUV DM-i 218KM 160kW
BYD Seal U

Skonfiguruj idealnÄ… ofertÄ™ z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów