BYD Seal U DM-i to średniej wielkości SUV segmentu D, będący jedyną hybrydą typu plug-in (PHEV) w ofercie chińskiej marki BYD w Polsce, uzupełniającą gamę modeli elektrycznych. Wprowadzony na rynek jako alternatywa dla europejskich i japońskich konkurentów, model ten wyróżnia się nowoczesną stylistyką opracowaną przez Wolfganga Eggera, przestronnością (4775 mm długości, rozstaw osi 2765 mm) oraz wysokim poziomem wyposażenia standardowego. Wnętrze kabiny jest luksusowe, z licznymi poziomymi liniami, ambientowym podświetleniem oraz dominującym, obrotowym ekranem dotykowym o przekątnej 15,6 cala, który można przełączać z orientacji poziomej na pionową. Model jest bezpieczny, o czym świadczy przyznanie mu pięciu gwiazdek w testach Euro NCAP. Technologicznie, Seal U DM-i wykorzystuje napęd hybrydowy Super DM, który zapewnia wrażenia z jazdy bardziej zbliżone do samochodu elektrycznego. Dostępny jest w dwóch głównych wariantach: podstawowy Boost (FWD) oferuje 218 KM i 80 km zasięgu elektrycznego (WLTP), natomiast topowy Design (AWD) dysponuje mocą 324 KM lub 328 KM, przyspieszając do 100 km/h w 5,9 sekundy. Obie wersje wyposażone są w akumulator BYD Blade LFP o pojemności 18,3 kWh, a łączny zasięg hybrydy może sięgać 1080 km. Standardowa pojemność bagażnika w wersji hybrydowej to 425 litrów. BYD Seal U DM-i objęty jest długą gwarancją na samochód (6 lat lub 150 000 km) oraz na baterię (8 lat lub 200 000 km).