Szukaj

Najnowsze oceny instalacji LPG

4,0
Kombi 1.8 T 20V 150KM 110kW
Volkswagen Passat B5
homologacja: EKSA Sp. z o.o.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 220 tys. km
użytkowana przez: 230 tys. km
Lepiej trafić nie mogłem ... Auto sprowadzone od zachodnich sąsiadów . Miał być zadbany 1.8T ,serwisowany z pełną dokumentacją(książka serwisowa) i taki też jest :) . Auto sprowadzone do Polski z przebiegiem 215tys ,po wymianie kompletnego rozrządu wraz z łańcuchem i napinaczem oraz kołem dwumasowym. Wyczytalem ,że silnik bardzo dobrze znosi LPG z tym ,że warunek !!!! Dobrze...
5,0
Sedan 1.4 TSI 160KM 118kW
Volkswagen Jetta VI
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent SDI
przebieg: 148 tys. km
użytkowana przez: 26 tys. km
Po przejechanych ponad 25 tys km z instalacją mogę stwierdzić, że jest bezproblemowa i praktycznie niezauważalna. Komputery (VW i BRC) współpracują wzorowo. Przełączanie na gaz płynne, dotrysk benzyny również. Podział procentowy zużycia gazu do benzyny zależny od stylu jazdy - u mnie od 93%/7% aż po 75%/25%. Najbardziej optymalne warunki uzyskuję jadąc do 3 tys obr/min....
4,5
Kombi 1.4 16V 75KM 55kW
Skoda Fabia I
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG Centrum Zenit PRO
przebieg: 147 tys. km
użytkowana przez: 25 tys. km
Instalacja zakładana w Moto-Gaz w Wieluniu na Podmiejskiej 8 u pana Majcchrowskiego - polecam. Sterownik Zenit Pro, wtryski Hana H2002, Parownik KME TUR Zużywa koło 30% więcej gazu niż benzyny. Jeśli ktoś twierdzi że spala do 20% gazu to albo kłamie, albo nie bierze pod uwagę złużycia benzyny w fazie początkowej. Mierzyłem dokładnie na przestrzeni 3 lat, porównując z...
5,0
Hatchback 5d 1.4 83KM 61kW
Honda Jazz II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 190 tys. km
użytkowana przez: 230 tys. km
Instalacja założona ponad rok temu. Zavoli Winner, przy przebiegu ok 190 tys.km. Wcześniej remont silnika Jestem właśnie po drugim przeglądzie. Żadne problemy jak na razie nie występowały. Instalacja pracuje bez zarzutu. Nie ma problemów z odpalaniem, przejściem na lpg czy powrotami na Pb.
4,5
Standard 1.3 16V 80KM 59kW
Suzuki Jimny III
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
Instalacja gazowa Zavoli Winner bardzo dobra i sprawdzona. Przejechałem na niej jakieś 40 tys km i bez żadnych przygód. Auto bardziej służy mi do zabawy więc wbrew pozorom instalacja ma spore wyzwanie ale mimo wszystko bardzo dobrze sobie radzi.
5,0
Van 2.3 16V 145KM 107kW
Ford Galaxy II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 120 tys. km
Instalacja BRC SQ 32 bez żadnych usterek przejechała 120 tys.km. Następnie wymienione zostały uszczelki i membrany w reduktorze, koszt zestawu 56 zł z wysyłką. Ponowne strojenie i auto dalej działa jak należy. Spalanie w granicach 11l/100km w zależności od trasy - cykl mieszany. Jak na razie nie mam uwag, instalacja zarobiła na siebie kilka razy. Na pewno jedna z trwalszych...
5,0
SUV Facelifting 450h 299KM 220kW
Lexus RX III
homologacja: AUTOGAZ PRINS Sp. z o.o
instalacja: PRINS VSI
przebieg: 38 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Zamontowałem w moim RX 450h z 2013 roku instalację gazową, spalanie +koszta niewiarygodne miasto 8.5 do 10 l LPG trasa do 140 km/h 12 do 14l LPG trasa do 200km/h 18 do 20 l LPG zrobiłem na gazie już około 60 tyś km i uważam że jeżdzę za darmo
5,0
Hatchback 5d 1.2 8v 60KM 44kW
Fiat Panda II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Instalacja założona ponad 2 lata temu. Zavoli Winner, przy przebiegu ok 80 tys.km. Jestem właśnie po trzecim przeglądzie. Żadne problemy jak na razie nie występowały. Instalacja pracuje bez zarzutu. Nie ma problemów z odpalaniem, przejściem na lpg czy powrotami na Pb. Jazda głównie po mieście, spalanie w granicach 7-8l/100km więc bardzo znośnie:)
5,0
Sedan 2.2 E 136KM 100kW
Audi 90 B3
homologacja: EKSA Sp. z o.o.
instalacja: AC
przebieg: 190 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
POLECAM!! REWELACJA.. NIE WYOBRAŻAM SOBIE JAZDY NA BEZYNIE. NA GAZIE JEŹDZI SIĘ TAK SAMO, TYLKO MNIEJ PŁACIMY.. I TO JEST SUPER. DZIĘKI ALFA !! ZNACIE SIĘ NA RZECZY I DOBRZE MI DORADZILIŚCIE JEŚLI CHODZI O OSPRZĘT.
5,0
Combi 1.6 110KM 81kW
Citroen Berlingo II
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 38 tys. km
Instalacja STAGa w bogatszej wersji, ale zawsze lepiej więcej niż mniej dodać. Różnica spalania z 9,7 na PB, do 11.2 na LPG to świetny rezultat moim zdaniem. Szczególnie, że prawie zmiana mocy jest nieodczuwalna przy zwykłej jeździe. Może pod mocną górkę, lub przy energicznym wyprzedzaniu trochę czuć, ale trzeba być już uszczypliwym. Awarii 0. Oszczędność? Instalacja się już...

Opinie lpg

Wiele osób decyduje się na założenie instalacji LPG w swoim samochodzie. Doświadczenie uczy jednak, że nie każdy silnik dobrze znosi LPG. Co więcej, nawet ten, który jest „podatny” na „gazowanie”, nie z każdym rodzajem instalacji będzie dobrze współpracował. Których silników lepiej nie „gazować”? Jaką instalację możemy uznać za sprawdzoną? I które instalacje są najlepiej oceniane przez kierowców? To wszystko można znaleźć w dziale „Opinie LPG”.

Dlaczego decydujemy się na założenie instalacji gazowej w samochodzie? Głównie z uwagi na koszty. Jazda „na gazie” jest przecież tańsza niż przejechanie tej samej ilości kilometrów tylko na benzynie. Instalacja LPG w aucie wymusza jednak częstszą wymianę świec zapłonowych i filtrów powietrza, a także regularny przegląd w serwisie – koszty i poświęcony na te czynności czas rekompensuje jednak finalna oszczędność. Tak samo koszt założenia instalacji gazowej zwraca się szybko, gdy rocznie pokonujemy kilkadziesiąt tysięcy kilometrów.

Czy każdy samochód może jeździć na gaz?

Przed założeniem instalacji warto przejrzeć opinie LPG. Większość silników dobrze znosi „zagazowanie”. Ważne jest jednak odpowiednie dobranie instalacji LPG do konkretnego silnika i oczywiście – montaż w autoryzowanym serwisie. Niestety, nie wszystkie silniki chcą współpracować z LPG. Zanim zdecydujesz się na taki krok, sprawdź opinie o instalacjach LPG podane przez samych kierowców. Na pewno pomoże Ci to wyciągnąć wnioski i ułatwi podjęcie tej bardzo ważnej decyzji, jaką jest założenie instalacji LPG. To przecież poważna ingerencja w „ustrój” samochodu.

Wiele osób, nim zdecyduje się na ten krok, szuka informacji w Internecie, wpisując w okno wyszukiwarki frazy „auto na gaz opinie” czy „instalacja gazowa opinie”. By ułatwić Ci poszukiwania, zebraliśmy wszystkie opinie w jednym miejscu. Po to właśnie powstał nasz serwis „Opinie LPG”, gdzie kierowcy, którzy na co dzień użytkują samochody z instalacją LPG, dzielą się swoimi spostrzeżeniami.

Myślisz o aucie na gaz? Sprawdź opinie

W dziale „Opinie LPG” na AutoCentrum.pl każdy właściciel (użytkownik) samochodu z instalacją LPG może wyrazić swoje zdanie na temat jakości połączenia danego silnika z konkretną instalacją. Wiele osób ma spore doświadczenie w tym zakresie. Jedni kupili nowe auto z fabryczną instalacją gazową, inni zamontowali instalację LPG w samochodzie kilkuletnim, a jeszcze inni kupili na rynku wtórnym auto, które „zagazował” poprzedni właściciel. Każda z tych osób może podzielić się swoimi doświadczeniami na temat eksploatacji pojazdu z LPG. Cenne są zwłaszcza informacje o występujących usterkach, o tym jak zmieniło się spalanie, o kosztach użytkowania i po ilu miesiącach zwrócił się koszt montażu samej instalacji LPG.

To cenna wiedza, poparta doświadczeniem kierowców, którzy na LPG pokonali już setki tysięcy kilometrów. Ich opinie o instalacjach gazowych w aucie będą bardzo pomocne, jeśli akurat rozważasz montaż takiej instalacji w swoim samochodzie. Dla ułatwienia naszą bazę przeszukujesz, wybierając konkretny model i silnik, w jaki wyposażone jest Twoje auto.

Czytaj więcej