Szukaj

Opinie lpg – wybierz markę

Najnowsze oceny instalacji LPG

2,8
Kombi Maxi 1.6 102KM 75kW
Volkswagen Caddy III
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 201 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Stanowczo odradzam instalowania włoskie instalacje gazowe. Nie są przystosowane do naszego zabrudzonego gazu. Zaraz po założeniu z reduktora ciągle wydobywał się gaz, serwistan stwierdził że to normalne gdy jest duże ciśnienie, więc ja tym bardziej, ale po jakimś czasie udało mi się nagrać jak chmura gazu wydobywa się z reduktora po czym okazało się że przy 60 tysiącach...
5,0
Mikrovan 1.5 i 117KM 86kW
Honda Jazz III
homologacja: ELPIGAZ Sp. z o.o
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 56 tys. km
użytkowana przez: 86 tys. km
O instalacji : Samochód to Honda FIT silnik 1.5 vtec 120km (pisze bo takiej konfiguracji nie można ustawić w panelu gdzie sie wybiera swoje auto ;-) zresztą modelu FIT też tam niema ;-) ) Zbiornik 37 l elpigaz toroid w miejscu koła rezerwowego (pokrowiec na koło w cenie zestawu) , sterownik STAG Q box wlew gazu przy wlewie Paliwa , czas montażu zgodny z umową przejechane...
5,0
Kombi 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
Honda Accord VII
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: AC STAG 4-300 ISA-2
przebieg: 148 tys. km
użytkowana przez: 112 tys. km
Nie wiem kto jest właścicielem homologacji, instalacja to Stag z parownikiem ACR, początkowo były wtryski HANA ale jak padły 2 ( jedyna awaria instalacji w ciągu 10 lat) to zmieniłem na ACR, od tego czasu tylko przegląd co 20 tys za 100 zł, poza tym igła. Auto ma wgrane mapy silnika od Ralfiego z HAKP forum. Co ciekawe pozwoliło to szybsze osiągnięcie pełnej mocy i momentu...
4,5
Hatchback 1.5 109KM 80kW
Smart Forfour I
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 102 tys. km
użytkowana przez: 150 tys. km
Instalacja świetna ale nie dajcie się wpuścić w "instalacje lubryfikacyjną" typowa ściema. Poza tym instalacja absolutnie bezawaryjna serwisowana co 10-15 tyś km wymiana filtrów uzupełnienie płynu do smarowania i .. tyle. Straszyli że po 50 tyś wypalą się zawory, padnie głowica ale chyba Smart tego nie usłyszał i przejechał na gazie 150 000 :) teraz kończy się legalizacja...
5,0
Hatchback 1.4 16V 100KM 74kW
Seat Ibiza III
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 154 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
po około 500km od założenia, zapalił mi się check. jak się okazało przypuszczenia mojego gazownika były trafne, iż sterownik kłucił się z komputerem. pojechaliśmy, dostroiliśmy sterownik i od tamtego czasu wszystko hula. poprosiłem o delikatne wzbogacenie mieszanki (2-3%) i mam wrażenie, że autko ma pod maską więcej niż seryjne 100 kucyków. bardzo szybko się przełącza nawet...
5,0
SUV 1.5 VTEC TURBO 193KM 142kW
Honda CR-V V
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME
przebieg: 18 tys. km
użytkowana przez: 22 tys. km
Witam , kolejne rok i 10kkm przejechane na gazie autko w tym okresie było 3 razy na regulacji instalacji bo wyskakiwał na gazie błąd po trzeciej regulacji usterka znikła całkowicie , na czas regulacji dostałem auto zastępcze , regulacja wykonana w ramach gwarancji bez kosztowo , po czynnościach serwisowych autko oddane czyste , czas naprawy zgodny z ustaleniami , zwrot auta...
2,5
Hatchback 1.2 TSI 110KM 81kW
Skoda Fabia III
homologacja: Z.U.P."AUTO-GAZ"
instalacja: AUTO GAZ ¦L¡SK EVO01
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 2 tys. km
Przestrzegam wszystkich przez tym serwisem. Pan Sławomir pięknie opowiada historyjki, zapewnia że jest fachowcem i robi fantastyczną robotę dla kierowców Bolta, a potem okazuje się, że dolicza po instalacji dodatkowe ukryte koszta o których wcześniej nie wspominał, to jeszcze stosuje grożby karalne gdy odmawia mu się zapłaty za jego kombinatorstwo. Sama instalacja również...
5,0
Sedan 2.5 Turbo Duratec 220KM 162kW
Ford Mondeo IV
homologacja: A. "MAX" A. I A. KRZEWSCY SP. J .
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 135 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Instalacja sprawna, nie sprawia problemów. Raz w roku standardowy przegląd (wymiana filtrów). Z czystym sumieniem polecam automix bo chłopaki robią świetną robotę i nie trzeba się martwić, że instalacja będzie sprawiać problemy. Jestem zadowolony w 100%!
5,0
GTC 1.8 ECOTEC 125KM 92kW
Opel Astra H
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 164 tys. km
użytkowana przez: 16 tys. km
Jeżdżę dokładnie rok na instalacji gazowej założonej w Auto-Mix Skrzyszów. Jestem mega zadowolony zarówno z jakości jej wykonania, jak i bezawaryjnego działania przez ten cały rok. Polecam z czystym sumieniem.
5,0
Sedan 4.0 226KM 166kW
Jaguar XJ IV
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: AC
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 150 tys. km
Kupiłem auto, gaz podle działał, silnik gasł, markowy warsztat twierdził, że nie do naprawy, trzeba sekwencję. Podjechałem do pobliskiego pana Zdzicha, po godzinie dzwoni: gotowe za 30 złotych. A potem 150 000 i dalej jeździ na gazie (u mnie i po mnie 15 lat). Auta już nie mam, więc dane o instalacji kliknięte dowolne.

Opinie lpg

Wiele osób decyduje się na założenie instalacji LPG w swoim samochodzie. Doświadczenie uczy jednak, że nie każdy silnik dobrze znosi LPG. Co więcej, nawet ten, który jest „podatny” na „gazowanie”, nie z każdym rodzajem instalacji będzie dobrze współpracował. Których silników lepiej nie „gazować”? Jaką instalację możemy uznać za sprawdzoną? I które instalacje są najlepiej oceniane przez kierowców? To wszystko można znaleźć w dziale „Opinie LPG”.

Dlaczego decydujemy się na założenie instalacji gazowej w samochodzie? Głównie z uwagi na koszty. Jazda „na gazie” jest przecież tańsza niż przejechanie tej samej ilości kilometrów tylko na benzynie. Instalacja LPG w aucie wymusza jednak częstszą wymianę świec zapłonowych i filtrów powietrza, a także regularny przegląd w serwisie – koszty i poświęcony na te czynności czas rekompensuje jednak finalna oszczędność. Tak samo koszt założenia instalacji gazowej zwraca się szybko, gdy rocznie pokonujemy kilkadziesiąt tysięcy kilometrów.

Czy każdy samochód może jeździć na gaz?

Przed założeniem instalacji warto przejrzeć opinie LPG. Większość silników dobrze znosi „zagazowanie”. Ważne jest jednak odpowiednie dobranie instalacji LPG do konkretnego silnika i oczywiście – montaż w autoryzowanym serwisie. Niestety, nie wszystkie silniki chcą współpracować z LPG. Zanim zdecydujesz się na taki krok, sprawdź opinie o instalacjach LPG podane przez samych kierowców. Na pewno pomoże Ci to wyciągnąć wnioski i ułatwi podjęcie tej bardzo ważnej decyzji, jaką jest założenie instalacji LPG. To przecież poważna ingerencja w „ustrój” samochodu.

Wiele osób, nim zdecyduje się na ten krok, szuka informacji w Internecie, wpisując w okno wyszukiwarki frazy „auto na gaz opinie” czy „instalacja gazowa opinie”. By ułatwić Ci poszukiwania, zebraliśmy wszystkie opinie w jednym miejscu. Po to właśnie powstał nasz serwis „Opinie LPG”, gdzie kierowcy, którzy na co dzień użytkują samochody z instalacją LPG, dzielą się swoimi spostrzeżeniami.

Myślisz o aucie na gaz? Sprawdź opinie

W dziale „Opinie LPG” na AutoCentrum.pl każdy właściciel (użytkownik) samochodu z instalacją LPG może wyrazić swoje zdanie na temat jakości połączenia danego silnika z konkretną instalacją. Wiele osób ma spore doświadczenie w tym zakresie. Jedni kupili nowe auto z fabryczną instalacją gazową, inni zamontowali instalację LPG w samochodzie kilkuletnim, a jeszcze inni kupili na rynku wtórnym auto, które „zagazował” poprzedni właściciel. Każda z tych osób może podzielić się swoimi doświadczeniami na temat eksploatacji pojazdu z LPG. Cenne są zwłaszcza informacje o występujących usterkach, o tym jak zmieniło się spalanie, o kosztach użytkowania i po ilu miesiącach zwrócił się koszt montażu samej instalacji LPG.

To cenna wiedza, poparta doświadczeniem kierowców, którzy na LPG pokonali już setki tysięcy kilometrów. Ich opinie o instalacjach gazowych w aucie będą bardzo pomocne, jeśli akurat rozważasz montaż takiej instalacji w swoim samochodzie. Dla ułatwienia naszą bazę przeszukujesz, wybierając konkretny model i silnik, w jaki wyposażone jest Twoje auto.

Czytaj więcej