Szukaj

BYD Seal U DM-i 218KM 160kW od 2024

Informacje o BYD Seal U DM-i 218KM 160kW od 2024

Lata produkcji: 2024 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

BYD Seal U DM-i (I Generacja) to średniej wielkości SUV segmentu D, który zadebiutował w Polsce w 2024 roku, uzupełniając elektryczną ofertę marki jako jedyna hybryda plug-in (PHEV). Seal U DM-i kusi bogatym wyposażeniem i konkurencyjną ceną. Mierzy 4775 mm długości i ma rozstaw osi 2765 mm. Za jego nowoczesną stylistykę odpowiada Wolfgang Egger, a model zdobył 5 gwiazdek w testach Euro NCAP. Bagażnik ma pojemność 425 litrów. Technologicznie, Seal U DM-i wykorzystuje napęd hybrydowy Super DM, który zapewnia bardzo płynne i ciche wrażenia z jazdy, zbliżone do samochodu elektrycznego. Standardowe wyposażenie jest bardzo bogate i zawiera m.in. 15,6-calowy obrotowy ekran dotykowy, wentylowane i podgrzewane fotele przednie, kamerę 360 stopni oraz panoramiczny dach. Dostępne są dwie główne wersje: Boost (FWD) o łącznej mocy 218 KM, z zasięgiem elektrycznym 80 km (WLTP) i ceną od 169 900 zł; oraz Design (AWD), oferujący 324 KM lub 328 KM, przyspieszający do 100 km/h w 5,9 sekundy. Łączny zasięg hybrydy może wynosić do 1080 km, a auto wspiera ładowanie DC do 18 kW. BYD oferuje długą gwarancję na samochód (6 lat lub 150 000 km) oraz na baterię (8 lat lub 200 000 km). Przeglądy okresowe kompleksowe odbywają się co 2 lata lub 30 000 km i kosztują około 2600 zł.

czytaj więcej
Produkowany od 2024 roku
Pojemność skokowa 1498 cm3
Typ silnika hybrydowy plug-in
Moc silnika 218 KM (160 kW)
Maksymalny moment obrotowy 300 Nm
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Ogólna ocena
4,9 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Skrzynia biegów + Układ jezdny

Wady

- Ergonomia - Wyciszenie - Bezawaryjność (drobiazgi)
Średnie spalanie dla BYD Seal U DM-i 218KM 160kW od 2024
6,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,9
BYD Seal U
SUV DM-i 218KM 160kW
To jest samochód do jazdy miejskiej , co najwyżej 100-200 km dopóki jest ''prąd''. Na dłuższe trasy, autostrady się po prostu NIE NADAJE. Nie chodzi tylko o bardzo wysokie spalanie ( 12 l /100 przy 140 km h, czy 9 l/100 przy 130 ) ale o dziwne odgłosy ( ''rycie'' ) pracy silnika ....kiedy jedziemy już tylko na benzynie. Hybryda Plug In -Spalanie autostrada po wyczerpaniu się elektryki (zostaje ca 20%)...wszystkie pomiary na dystansie ca 100 km - tempomat 145 km/h -spalanie ca 12 l/100km -tempomat 130 km/h -spalanie 9l/100 km -tempomat 125 km/h - spalanie 8.6 l/100 km Jazda b wolna ( avg niecałe 70 km/h ) , po zwykłej drodze nieliczny teren zabudowany , bez wyprzedzania -spalanie 6.7 l/100 m Ta sama trasa szybciej - tryb Elektryczny avg 17,7 kw/100 km
Dodane 4 miesiące temu
8,9
BYD Seal U
SUV DM-i 218KM 160kW
To jest samochód do jazdy miejskiej , co najwyżej 100-200 km dopóki jest ''prąd''. Na dłuższe trasy, autostrady się po prostu NIE NADAJE. Nie chodzi tylko o bardzo wysokie spalanie ( 12 l /100 przy 140 km h, czy 9 l/100 przy 130 ) ale o dziwne odgłosy ( ''rycie'' ) pracy silnika ....kiedy jedziemy już tylko na benzynie. Hybryda Plug In -Spalanie autostrada po wyczerpaniu się elektryki (zostaje ca 20%)...wszystkie pomiary na dystansie ca 100 km - tempomat 145 km/h -spalanie ca 12 l/100km -tempomat 130 km/h -spalanie 9l/100 km -tempomat 125 km/h - spalanie 8.6 l/100 km Jazda b wolna ( avg niecałe 70 km/h ) , po zwykłej drodze nieliczny teren zabudowany , bez wyprzedzania -spalanie 6.7 l/100 m Ta sama trasa szybciej - tryb Elektryczny avg 17,7 kw/100 km
Dodane 4 miesiące temu
6,0
BYD Seal U
SUV DM-i 218KM 160kW
BYD Seal U

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów