Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Cadillac SRX II 2.8 Turbo 305KM 224kW od 2010

Lata produkcji: 2010 - teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2010 roku. Koncepcyjnym pierwowzorem auta był prototyp o nazwie Provoq z 2008 roku. SRX II znacząco różni się od swojego poprzednika nie tylko bardziej sportową stylistyką, ale i rozmiarami. Nowy model, stworzony w dużej mierze z myślą o europejskim rynku, jest znacznie mniejszy od SRX pierwszej generacji. Został zbudowany na mniejszej, mocno zmodyfikowanej płycie podłogowej GM Theta (premium), którą dzieli m.in. z Saabem 9-4X.
Powagosław
To samo, co u innych Cadillaków, ale trochę inaczej. Ta sama kanciasta, a przy tym elegancka sylwetka, tyle że dopasowana do formy miejskiego czołgu. Dla niektórych SRX wygląda dość kontrowersyjnie, ale to raczej efekt przyzwyczajeń niż niespójności stylistycznych samego auta. ~Powagosław
Luzacjusz
Uwaga, będę śpiewał. Na melodię „Jak anioła głos” orkiestry Feel: „Już pod koniec dnia jadę SRX. Po bulwarach, nocnych barach - dziewuch pełen mix. Miejsce w aucie jest, z tuzin wejdzie dam. Nie będę saaaam! (no, no, no!)”. Tuzin? No, prawie: 7 na siedzeniach, 3 w bagażniku, jedna na kolankach. Feel the SRX! ~Luzacjusz

Dane techniczne Cadillac SRX II 2.8 Turbo 305KM 224kW od 2010

Podstawowe parametry Cadillac SRX II 2.8 Turbo 305KM 224kW
Produkowany od 2010 roku
Pojemność skokowa 2792 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 305 KM (224 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 400 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 89 x 74,8 mm
Przeniesienie napędu Cadillac SRX II 2.8 Turbo 305KM 224kW
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd 4x4 Dostępny
Cadillac SRX II Kombi