Szukaj

Informacje o Cadillac STS 4.6 i V8 32V VVT 325KM 239kW 2010-2011

Lata produkcji: 2010 – 2011
Segment: Auta luksusowe
Luksusowy, usportowiony model należący do klasy wyższej (segment E), choć zaliczany również do klasy luksusowej (segment F). Jego produkcja rozpoczęła się w 2005 roku. W ofercie Cadillaka STS zastąpił model Seville. Do poprzednika nawiązuje też nazwa auta – STS to skrót od Seville Touring Sedan. Model pozycjonowany jest między flagowym DTS oraz mniejszym CTS. Zbudowano go na platformie podłogowej GM Sigma, na której powstały też modele CTS i SRX. Od 2008 roku STS oferowany jest po stylistycznej modernizacji.
czytaj więcej
Powagosław
Ujednolicona stylistyka nowej linii Cadillaków nie wszystkim przypadła do gustu, ale w tym modelu ta kanciasta koncepcja została w pełni rozwinięta. STS jest smukły i elegancki, a cel ten został osiągnięty przy pomocy zaskakująco prostych środków. ~Powagosław
Luzacjusz
STS jest jak solówki Briana Maya w Queen. Może i zbyt patetyczne, za bardzo symfoniczne i takie ogólnie… hermetyczne, ale jak się ich słucha! I co z tego, że może Hendrix był lepszy. STS też nie jest uosobieniem moich marzeń, ale patrzę na niego z przyjemnością. ~Luzacjusz
Produkowany od 2010 do 2011 roku
Pojemność skokowa 4565 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 325 KM (239 kW) przy 6400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 420 Nm przy 5200 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 8
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 32
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Wyciszenie + Wentylacja i ogrzewanie + Całokształt

Wady

- Widoczność - Układ jezdny - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,0
~Davidov
Cadillac STS
Sedan 4.6 i V8 32V VVT 325KM 239kW
Optyka: auto wyróżnia się i to bardzo. Mieszkam w Niemczech w dużym mieście gdzie np audi R 6 czy porsche można dość często zobaczyć na ulicy a jednak kiedy np stoję na światłach i V 8 pomrukuje (przerobiłem trochę wydech) to raczej nie ma obojętnego przechodnia mimo że to auto z 2005 r ! "Paru" znajomych się ze mną przejechało i byli pod dużym wrażeniem komfortu i wyposażenia auta (Luks- Sport- najbogatsza wersja w tym roczniku- min. wyświetla na szybie prędkość, temperaturę i siłę nawiewu, stacje radiową, nawigacja, ostrzeżenie o kolizji- nawet kiedy aktywny tempomat jest wyłączony,,, klimatyzowane fotele przód, podgrzewane tył, klima 3 strefowa, system nagłośnienia boss-15 głośników w tym w siedzeniach przednich, z możliwościami ustawienia dźwięku 3 D, samostabiilujące się zawieszenie itd), a są to osoby mieszkające w Niemczech. Auto naprawdę fajne i spełnia moje oczekiwania- moc 325 KM, komfort (jest możliwość usztywnienia zawieszenia wybierając opcje SPORT), wygląd, i... nie europejska awaryjność. Aczkolwiek mimo że jest kolka zamiennych części na rynku w europie to jak przyjdzie sprowadzać z USA to trochę dojdzie.
4,6
~Zbigniew
Cadillac STS
Sedan 4.6 i V8 32V VVT 325KM 239kW
Dobra alternatywa dla Mercedesow klasy E i S z 8 cylindrowymi silnikami. Znacznie lepiej wyposazony niz porownywalne cenowo i silnikowo BMW. Moga byc problemy z serwisem w Polsce. Nie jest to samochod na waskie, polne drogi.
4,7
~Mirek
Cadillac STS
Sedan 4.6 i V8 32V VVT 325KM 239kW
Bardzo dobra sterowność, na początku trzeba przyzwyczaić się do większego obrotu kierownicą, trochę głośny na bruku (może to wina opon?) (Układ jezdny)
Cadillac STS