Szukaj

Dane techniczne - porównanie aut

Marka
Model
Generacja
Nadwozie
Silnik
Napęd

Parametry nadwozia

Podstawowe parametry

Liczba drzwi
4
4
Liczba miejsc
5
5
Średnica zawracania
11.3 m
10.4 m
+0.9 m
Promień skrętu
5.7 m
5.2 m
+0.5 m

Wymiary zewnętrzne

Długość
4849 mm
4975 mm
−126 mm
Szerokość
1821 mm
1865 mm
−44 mm
Wysokość
1471 mm
1445 mm
+26 mm
Rozstaw osi
2776 mm
2870 mm
−94 mm
Rozstaw kół - przód
1595 mm
1590 mm
+5 mm
Rozstaw kół - tył
1585 mm
1575 mm
+10 mm
Prześwit
155 mm
152 mm
+3 mm

Wymiary wewnętrzne

Odległość od siedziska przedniego do dachu
985 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu
957 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu
1473 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu
1437 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu
1384 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu
1384 mm

Wymiary bagażnika

Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone)
436 l
454 l
−18 l

Parametry silnika

Podstawowe parametry

Produkowany
od 2016 do 2018 roku
od 2018 do 2021 roku
Pojemność skokowa
2494 cm³
2487 cm³
Typ silnika
hybrydowy
hybrydowy
Moc silnika
200 KM (147 kW) przy 6000 obr/min
218 KM (160 kW) przy 5700 obr/min
−18 KM
Maksymalny moment obrotowy
320 Nm przy 4100 obr/min
202 Nm
+118 Nm
Moc silnika (spalinowy)
120 KM (88 kW)
Maksymalny moment obrotowy (spalinowy)
202 Nm
Moc silnika (elektryczny)
178 KM (131 kW) przy 5700 obr/min
Montaż silnika
z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu
DOHC
DOHC
Liczba cylindrów
4
4
Układ cylindrów
rzędowy
rzędowy
Liczba zaworów
16
16
Stopień sprężania
10.4 : 1
10.2 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka
90 × 98 mm
Zapłon
elektroniczny
iskrowy
Typ wtrysku
bezpośredni
wielopunktowy (MPI)

Układ kierowniczy

Rodzaj układu kierowniczego
przekładnia zębatkowa ze wspomaganiem elektrycznym

Hamulce

Rodzaj hamulców (przód)
tarczowe wentylowane
tarczowe wentylowane
Rodzaj hamulców (tył)
tarczowe
tarczowe wentylowane

Zawieszenie

Rodzaj zawieszenia (przód)
niezależne typu McPherson, sprężyny śrubowe
wielowahaczowe double wishbone
Rodzaj zawieszenia (tył)
system o architekturze Multilink
wielowahaczowe
Amortyzatory
gazowe
gazowe
Toyota Camry VIII