Szukaj

Ocena kierowcy - BYD Seal U

Jacek Kurek, 2 miesiące temu
Silnik DM-i 218KM 160kW
Rok produkcji 2025
Przebieg: 1 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
BYD Seal U DM-i 218KM 160kW od 2024 - Oceń swoje auto
5,00
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Bardzo mało pali kwh
5,0
Całokształt
Nie spodziewałem się że po Audi A4 b7 1.8T lpgbznajde taki fajny samochód i to z Chin:))
Wrażenia
5,0
Silnik
Super elektry i cicha benzyna pod lpg
5,0
Skrzynia biegów
Automat I nie ma biegów, super pracuje z elektrykiem
5,0
Układ jezdny
19' koła, 4 kolumny McPherson jak limuzyna.
5,0
Karoseria
Piękna linia nadwozia, i bardzo dobrze wyciszony
Komfort
5,0
Widoczność
Duża przednia szyba i fajne lusterka oraz kamery 360 stopni
5,0
Ergonomia
Nie mam się do czego przyczepić
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Super ogrzewanie i chłodzenie pleców.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ogrom miejsca z przodu i z tylu
5,0
Wyciszenie
Jest super, silnika nie słychać, a przy 120 ciszej niż w audi a4 b7
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Po wyjechaniu baterii, spalanie na potrzeby ładowania akumulatora są super niskie wyniki: miasto 3,5-4L, drogi do 90km/h to 4,5-5L, ekspresówka 6-6,5L
5,0
Stosunek jakość/cena
Gdyby nie Podatki z UE to auto by kosztowało 120k zł a tak 170k, ale konkurencja kosztuje ponad 260-320k zł . Wnętrze przyjemne i super spasowane.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic

Pb - zużycie paliwa dla silnika DM-i 218KM 160kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
BYD Seal U

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów