Szukaj

Ocena kierowcy - Chevrolet Orlando

Przemas, 12 lat temu
Silnik 1.8 141KM 104kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 8 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Chevrolet Orlando 1.8 141KM 104kW 2010-2018 - Oceń swoje auto
4,46
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Spodziewałem się muła, a tu miłe zaskoczenie (oczywiście jak przestałem się bać go wyżej kręcić).
5,0
Całokształt
Dokładnie takiego auta spodziewałem się za pieniądze, które za nie dałem. Świetne, niedrogie ale robiące wrażenie na drodze rodzinne autko.
Wrażenia
4,0
Silnik
Do przebiegu 2tys byłem odrobinę zawiedziony przyspieszeniem i elastycznością, jednak gdy \"wyczułem\" autko dochodzę do wniosku, że wcale mułowate nie jest. Fakt silnik powyżej 3tys obrotów słychać i być może to powstrzymuje od mocniejszego depnięcia pedałem - ale jak tą \"niechęć\" się pokona, można naprawdę dynamicznie pojeździć. Zachwycony jestem elastycznością na 5 biegu - jak na małolitrażowa benzynę świetnie przyspiesza na trasie.
4,0
Skrzynia biegów
Czasami przy wrzucaniu wstecznego potrafi zazgrzytać. Reszta bez uwag. Nie zauważyłem problemów z 2ką, jak zgłaszali to inni posiadacze Orlando. Dość długie przełożenia, jednak biegi przyjemnie wskakują
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobre trzymanie na zakrętach, minimalne przechyły. Dość twardy ale dzięki temu pewnie się prowadzi i zakręty nie powodują wzrostu adrenaliny - niemal jak sztywny kompakt. Odrobinę hałasuje na dziurach - ale to raczej nie wina auta - jakie drogi mamy każdy wie. Fajnie że jest dość wysoko zawieszony i nie trzeba się bać wjeżdżając np. na krawężnik.
Komfort
4,0
Widoczność
genialne, duże lusterka. Kształt auta (pudełkowaty) dodatkowo ułatwia parkowanie i manewrowanie tym nie małym autem. Widoczność do tyłu wystarczająca.
4,0
Ergonomia
Wszystko w zasięgu reki, czytelne i jasne. Instrukcja nie potrzebna by obsługiwać to autko.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima działa świetnie. Ogrzewanie - zima wszystko zweryfikuje. Nawiewy i obsługa bez zarzutu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tu stawiam najwyższą notę. Pozycja za kierownicą wzorowa, fotele wygodne. Nie rozumiem komentarzy i recenzji twierdzących że autko jest przyciasne. Na co dzień wożę 2 foteliki z tyłu, i miejsca jest dość. Zdarzają się wyjazdy w 6 osób i tez nikt nie narzeka. Po ustawieniu fotela kierowcy (a nie jestem niski) spokojnie za mną siadają dorosłe osoby i mają jeszcze duuuzo miejsca na nogi. Osoby które piszą, że Orlando jest ciasne, powinny wsiąść do Astry 4 (a niby ta sama płyta). Bagażnik całkiem pakowny i ustawny. jedynym mankamentem jest abstrakcyjne umiejscowienie rolety - tak nisko ja producent osadził, ze w zasadzie po kupnie autka, w ogóle jej nie używam.
4,0
Wyciszenie
Jest OK, Szału nie ma - podróże jednak nie męczą.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
nic dodać nic ująć. Wystarczy do cennika zajrzeć 1.8 LTZ i porównać z konkurencją.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
niestety, musiałem odwiedzić serwis w związku z kontrolką poduszki powietrznej. Okazało się, że nie była dociśnięta wtyczka od wyłącznika AirBagu pasażera. Drobnostka...
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na razie nić

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 141KM 104kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Chevrolet Orlando 1.8 141KM 104kW
Średni koszt przejechania 100 km
47,50 zł
9,7
l/100km
10,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Chevrolet Orlando