Szukaj

Ocena kierowcy - Chevrolet Tahoe GMT840

Rychoo, 5 lat temu
Silnik 5.3 i V8 4WD 288KM 212kW
Rok produkcji 2003
Przebieg: 253 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Chevrolet Tahoe GMT840 5.3 i V8 4WD 288KM 212kW 1999-2004 - Oceń swoje auto
4,71
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : 290 km daje autu przyspieszenie na poziomie przyzwoitego sedana.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : Drobne usterki elektryczne, które da się ogarnąć.
5,0
Całokształt
Rewelacyjne auto, wielkie, pojemne, dające poczucie bezpieczeństwa. Zwraca uwagę i cieszy po roku tak samo jak w momencie zakupu.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik rewelacja, rasowa v8, brzmi rewelacyjnie i tak się sprawuje. Dobrze współpracuje z LPG, przy masie auta i mocy w miarę oszczędny. Spalanie na poziomie 17-18 litrów gazu w trasie, 22-24 w mieście. Trzeba dbać o regularne serwisowanie, wymiany oleju i filtórw co 10 tyś km. Zalecam olej Petro Canada, amerykański samochód, amerykański olej.
4,0
Skrzynia biegów
Ogólnie nie mam większych zastrzeżeń, poza tym, że czasem przy redukcji szarpnie. Wymiana oleju co 20 tyś km i skrzynia będzie się odwdzięczała miłą pracą.
4,0
Układ jezdny
Jak na amerykańskiego SUVa przystało bardzo miękkie zawieszenie. Bardzo komfortowe, ale w zakrętach się wychyla.
5,0
Karoseria
Po 15 latach zero rdzy na aucie.
Komfort
4,0
Widoczność
Wielka szyba, ale widoczność ogranicza szeroki słupek kierowcy.
5,0
Ergonomia
Nie mam się do czego przyczepić. Mnóstwo przestrzeni, schowków, podłokietniki dla kierowcy i pasażera. Rewelacja.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się nagrzewa, klimatyzacja szybko chłodzi auto. Mnóstwo nawiewów, oddzielna regulacja klimy dla pasażerów z tyłu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bez zarzutu.
5,0
Wyciszenie
Jest cicho w aucie, aczkolwiek poruszam się z prędkościami nie przekraczającymi 130 km/h. Powyżej może być trochę głośno.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Biorąc pod uwagę gabaryty, masę i pojemność silnika spalanie koszty utrzymania są niewysokie. Z LPG koszty spalania to jakieś 35-45 zł/100 km. Ceny elementów eksploatacyjnych przyzwoite, tarcze 150 - 200 zł/szt, klocki 150 zł komplet na oś, filtry w granicach 40-50 zł, końcówki drążków koło 70-80 zł. Porównywalne z europejskimi sedanami, na pewno dużo tańsze niż części do Q7 czy MLa.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto w momencie zakupu miało 15 lat. Dałem sporo za samochód, biorąc pod uwagę, że za tą cenę miałbym 7 letniego europejskiego SUVa. Mimo to, uważam że to był rewelacyjny zakup.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Pierdoły takie jak problem z przełącznikiem napędów (pokazuje co chce), alternator, zamek tylnych drzwi. Czyli generalnie drobne usterki elektroniczne absolutnie nie przeszkadzające w jeździe.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych, a przejechałem ponad 20 tyś km.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 5.3 i V8 4WD 288KM 212kW [l/100km]

Średnie zużycie
20,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
19,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
24,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
17,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Chevrolet Tahoe GMT840