Szukaj

Ocena kierowcy - Chevrolet TrailBlazer I

Piotrek, ponad rok temu
Silnik 4.2 285KM 210kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 230 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Chevrolet TrailBlazer I 4.2 285KM 210kW 2008-2012 - Oceń swoje auto
4,86
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Prawdziwy samochód dla prawdziwego mężczyzny. Jeżeli jesteś znudzony japońską czy niemiecką motoryzacją to jest samochód dla Ciebie. Jeździłem już w życiu SUV'ami najróżniejszych marek więc mam pojęcie o tego typu samochodach i w zasadzie żaden inny model nie dał mi tego co otrzymałem tutaj w takich pieniądzach. Jeżeli miałbym porównać Trailblazer'a do jakiejś marki to najbliżej mu pod kątem wygody do Lexusa, chociaż moim zdaniem ma o wiele wygodniejsze fotele i więcej miejsca. Model ten sam w sobie był na tyle udany, że robiło go pięć innych firm pod innymi nazwami (Buick Rainier, GMC Envoy, Isuzu Ascender, Oldsmobile Bravada, Saab 9-7X).
Wrażenia
5,0
Silnik
Jeden z największych rzędowych sześciocylindrowych silników montowanych w samochodzie osobowym. Silnik równomiernie przyśpiesza, jest bardzo mocny i świetnie brzmi. Jak się rozpędzi to auto idzie jak czołg!
4,0
Skrzynia biegów
Klasyczny prosty czterobiegowy automat GM'a. Do jazdy na autostradzie mógłby być piąty bieg, ale w sumie bardzo to nie przeszkadza.
5,0
Układ jezdny
Auto się prowadzi pewnie. Dołączając jeden z 3 trybów napędy na 4 koła auto trzyma się drogi jak przyklejone i nie straszne mu ani deszcz ani śnieg. Wysoki prześwit gwarantuje pożeranie hop'ek i wysokich krawężników na śniadanie.
5,0
Karoseria
Zarówno spód auta jak i góra zdrowa. Nie pojawiają się ogniska korozji. Dla porównania w Toyocie RAV-4 i Hondzie CR-V z tego samego roku już gdzie nie gdzie coś wychodziło. Dodatkowo to auto jest na ramie!
Komfort
5,0
Widoczność
Duże szyby i ogromne lusterka. Wszystko widać jak na dłoni. Dodatkowo siedzi się tak wysoko jak w autobusie przez co widoczność dookoła jest jeszcze lepsza.
4,0
Ergonomia
Konsola i obsługa auta niezbyt skomplikowana. Jest parę dziwnych rozwiązań np. przełącznik wycieraczki tylnej szyby czy jedna manetka do kierunkowskazu, spryskiwacza szyby przedniej i wycieraczki ale poza tym wszystko pod ręką.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Auto się bardzo szybko grzeje w zimie, a w lecie klimatyzacja dobrze chłodzi. Podgrzewanie siedzisk foteli z opcją grzania pleców to rewelacyjna sprawa!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest jak w salonie. Bardzo dużo z przodu, z tyłu i spory bagażnik. Typowo rodzinny krążownik.
5,0
Wyciszenie
Auto jest dobrze wyciszone. Słychać jedynie przyjemny pomruk silnika i wiatr przy większych prędkościach.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Większość części dostępne od ręki na allegro i w sklepach z częściami do amcarów. W zasadzie jedynym większym kosztem w przypadku tego auta jest paliwo. Ceny części są dosyć niskie jak na Chevrolet'a przystało (dużo tańsze niż do aut niemieckich i japońskich w końcu to GM) Jeżeli ktoś się boi kosztów utrzymania to uspokajam - te duże amerykańskie auta raczej się często nie psują i są bardzo proste w naprawie (na youtube są filmiki z większości napraw tego auta - można robić nawet samemu).
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto oferuje na prawdę wiele za stosunkowo nieduże pieniądze. Na pewno nie kupicie tak wygodnego i praktycznego auta innej marki w tych pieniądzach.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czasami trzeba wymienić jakąś pierdołę typu drążek kierowniczy, czy jakaś gałka ale umówmy się - na naszych drogach to raczej fenomen nie jest. Wspominałem, że ceny tego typu części są śmieszne?
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak dotąd brak.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 4.2 285KM 210kW [l/100km]

Średnie zużycie
18,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
18,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
22,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
14,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Chevrolet TrailBlazer I