Szukaj

Ocena kierowcy - Chrysler Concorde II

BIGGI, 13 lat temu
Silnik 3.2 i V6 24V 228KM 168kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 212 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Chrysler Concorde II 3.2 i V6 24V 228KM 168kW 1997-2002 - Oceń swoje auto
3,08
29% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : PRZESTRZEŃ . JAK WSIADASZ DO TEGO AUTA CZUJESZ SIE JAK KRÓL NA DRODZE
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : PANEWKA
Zawieszenie : ELEMENTY GUMOWO - METALOWE
Układ elektryczny : PSUJĄ SIE PRZEŁĄCZNIKI
3,0
Całokształt
WYGLĄD SUPER WIELKI AMERYKAŃSKI KRĄŻOWNIK. ALBO SIE KOMUS SPODOBA W PIERWSZEJ CHWILI JAK GO ZOBACZY ALEBO WCALE. JAK LUBISZ ZABAWKI PRZY KTÓRYCH TRZEBA SPĘDZAĆ SPORO CZASU Z KLUCZAMI - TO AUTO STWORZONE DLA CIEBIE!!! JEŚLI LUBISZ JAZDĘ A NIE NAPRAWY TO POSZUKAJ LEPIEJ AUTEM TYPU BMW SERIA 7, JAKIŚ MERCEDES
Wrażenia
1,0
Silnik
NIESTETY MUSIAŁEM DOKONAĆ REMONTU KOSZT 4 TYS ZŁ. DOŚĆ KIEPSKA JEDNOSTKA. PO REMONCIE MIMO TEGO ŻE WSZYSTKO ROBIONE BYŁO NA ORYGINALNYCH CZĘŚCIACH ZACZĘŁY POJAWIAĆ SIĘ WYCIEKI.
4,0
Skrzynia biegów
SKRZYNIA JEST OK ŁADNIE I CICHO ZMIENIA BIEGI. CHOĆ JEŹDZIŁEM INNYMI AUTOMATAMI KTÓRE JAK TO NAZWAĆ BARDZIEJ WIEDZIAŁY W KTÓRYM MONECIE DOKONAĆ KOREKTY LUB ZMIANY BIEGU.
3,0
Układ jezdny
JAZDA JAK PŁYWANIE WIELKIM PONTONEM BO WZBURZONYM MORZU. BRAK JAKIEGO KOLWIEK STEROWANI PRZY PONAD 120KM/H
Komfort
3,0
Widoczność
HMM TRZEBA WIĘCEJ MIEĆ WYCZUCIA. JEŚLI PRZESIADŁEŚ SIĘ NP Z YARISA CZY SKODY FABII NA PEWNO BĘDZIESZ MIAŁ PROBLEM Z COFANIEM
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
TO JEST DOBRZE. LECZ W MOIM AUCIE NA MAKSYMALNYM USTAWIENIU WIATRAKA SŁYSZAŁEM GWIZD SILNICZKA DMUCHAWY. WCHODZIŁ W REZONANS:(
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
TEGO W TYM AUCIE JEST POD DOSTATKIEM. BARDZO WIELKI BAGAŻNIK. ELEKTRYCZNE PRZEDNIE FOTELE, NAWET ODSUNIĘTY MAKSYMALNIE DO TYŁU FOTEL KIEROWCY NIE MIAŻDŻY NÓG PASAŻERA Z TYŁU.
2,0
Wyciszenie
TRZESZCZĄCE PLASTIKI NICZYM W PUNCIE TO RZECZ KTÓRA JEST NIE WYBACZALNA W AUCIE TEJ KLASY
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
NA GAZIE MINIMALNE SPALANIE PRZY GŁASKANIU GAZU TO 13L. NAJWIĘCEJ W MIEŚCIE TO 18L OCZYWIŚCIE MIALEM SEKWENCJE
3,0
Stosunek jakość/cena
WIELKIE AUTO Z MNÓSTWEM GADŻETÓW KTÓRE NIE USTANIE SIĘ PSUJĄ. ZA TĄ KASĘ CIĘŻKO BĘDZIE ZNALEŹĆ AUTO Z TYLOMA BAJERAMI.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
PRZEŁĄCZNIKI , KURCZĄCE SIĘ USZCZELKI , PODŚWIETLANIE ZEGARÓW , ELEKTRYKA SZYB ,
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
SILNIK , ZAWIESZENIE , UKŁAD KIEROWNICZY

LPG - zużycie paliwa dla silnika 3.2 i V6 24V 228KM 168kW [l/100km]

Średnie zużycie
13,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
13,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
18,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Chrysler Concorde II