Szukaj

Ocena kierowcy - Chrysler Neon I

typoart@post.pl, 20 lat temu
Silnik 2.0 16V 133KM 98kW
Rok produkcji 1996
Przebieg: 60 tys. km
Chrysler Neon I 2.0 16V 133KM 98kW 1994-1999 - Oceń swoje auto
4,15
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Za cenę kilkunastoletniej bmki bez wyposażenia dostajemy auto o osiągach 325 i bogatym wyposażeniem. Auto warte swojej ceny.
Wrażenia
4,0
Silnik
wada konstrukcyjna-uszczelka pod głowicą puszcza nawet bez przegzania silnika, ale reszta ok, chętnie wchodzi na obroty, spory moment już od niskich obrotów
4,0
Skrzynia biegów
mam automat, jst ok ale ma tylko 3 biegi - dobry w stanach ale w polskich realiach gdzie jeździmy szybko okazuje się to dokuczliwe - przy 140 km/h mam 4000 obr, ale na starce zbiera się b.dobrze
4,0
Układ jezdny
to nie jest auto amerykańskie :( jest sprężyste i zestrojone twardo i z małymi skokami amorków, normalny amerykan przepływa przez nierówności - neon je przeskakuje, dobra wytrzymałość zawieszenia zrobionego ze sporym zapasem - sworznie i gałki są od voyagera!
Komfort
4,0
Widoczność
i do przodu i do tyłu ok
4,0
Ergonomia
wszystko w zasiegu dłoni - przeszkadza jedynie włącznik świateł, czasami kolanem potrafię go wyłączyć - kto wpadł na pomysł z cięgnem jako włącznik świateł?
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima jest rewelacyjna, nagrzewanie ok - przy zasilaniu gazem niestety się pogorszyło
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wielkość wnętrza na 4 osoby, auto raczej jako 2 w rodzinie do jazdy po mieście
4,0
Wyciszenie
jeśli auto nie było "bite" wszystko jest ok, zwykle jednak odzywają się szyby bezramkowe które tracą kontakt z uszczelką od ok 160 km/h
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie paliwka do 9,5L w mieście, gazu od 11 do 14L przy zwykłej instalacji, części nowe tanie jak na auto z usa, dostępność b.dobra, naprawy silnika dosyć kłopotliwe ze względu na "upakowanie" silnika-mało miejsca w komorze
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jest całkiem niezła jak na rocznik ale auto wymaga troski większej niż inne auta, niestety zwykle kupuje się auto gdzie są już jakieś patenty i wtedy mamy problem
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
poza wymienioną uszczelką pod głowicą są jeszcze takie problemy jak krzywiące się półosie napędowe (drgania kierownicy przy małych prędkościach), przestrzenne poduszki silnika urywające się ze względu na duże wychyły silnika i tyle. Jeśli auto było dobrze serwisowane w zakładzie gdzie naprawiają amerykany to będzie służyć bez większych problemów, przestrzegam jednak przed złotymi rączkami.
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Chrysler Neon I