Inne
: Tempomat w kierownicy a nie jakiejś wajsze pod nią.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: Brak zasilania po wyjeciu kluczyka.
2,0
Całokształt
Lubiłem poprzednią generację, w najnowszej wersji poprawiono tylko jedną rzecz: tempomat trafił na kierownicę, całą resztę spartaczono w czysto francuskim stylu. Ustawiasz język na wyświetlaczu, a tu za kierownicą zupełnie inny. Przy przebiegu 6500 km nie działa centralny zamek i zegar - bo po wyjęciu kluczyka odcina jakiekolwiek zasilanie. Android auto jest, ale nie działa. W bagażniku kilkunastocentymetrowy próg.
Wrażenia
4,0
Silnik
Działa, przy niższych prędkościach nawet dynamiczny.
5,0
Skrzynia biegów
Jeszcze nie ma się do czego przyczepić.
3,0
Układ jezdny
Mam wrażenie, że gorzej wybiera nierówności, niż poprzednik.
2,0
Karoseria
W bagażniku kilkunastocentymetrowy próg.
Komfort
4,0
Widoczność
Niezła
2,0
Ergonomia
Ta druga gwiazdka to za przeniesienie tempomatu na kierownicę.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja automatyczna, dość głośna.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu OK. Z tyłu nie korzystam.
3,0
Wyciszenie
Przeciętne.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ustawiasz język na wyświetlaczu, a tu za kierownicą zupełnie inny. Przy przebiegu 6500 km nie działa centralny zamek i zegar - bo po wyjęciu kluczyka odcina jakiekolwiek zasilanie. Android auto jest, ale nie działa.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 Turbo 100KM 74kW
[l/100km]