drogie części, auto bardzo awaryjne, nie polecam kupna, a po 100000km lepiej wyzłomować, mniej wam to nerwów zniszczy
Wrażenia
4,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
marnej jakość tylne zawieszenie, dość awaryjne
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
za dużo tego wszystkiego, konkurencja instaluje mniej niepotrzebnych gadżetów
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
całkiem całkiem
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
kierowca siedzi wygodnie, ale z tyłu siedzieć to koszmar dla kogoś wysokiego, a wysiąść to już lepiej nie mówić
3,0
Wyciszenie
może być
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
po 100000km zaczyna się wszystko psuć do okoła silnika, zalecam sprzedaż przed osiągnięciem tego przebiegu
2,0
Stosunek jakość/cena
stosunkowo drogie do jakości wykonania, lepiej za cenę tego auta kupić coś używanego ale markowej firmy a nie mągoła
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
koszmar poprostu przy większych przebiegach silnika spodziewajcie się wszystkiego, elektryka beznadziejna
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
mówię o egzemplażu serwisowanym i bezwypadkowym, po 100000km zaczęła cieknąć chłodnica, sprężyny w tylnym zawieszeniu wytrzymują jakieś 60000km, psują się siłowniki centralnego zamka i panel od elektrycznych szyb, mimo przeglądów i napraw coraz większe problemy z zapalaniem, po 130000km planowanie głowicy, wymiana uszczelnień, wysiada układ wspomagania, marnej jakości poduszki silnika, pompa wody wysiadła po 130000km, słabe drążki reakcyjne i tym podobne elementy zawieszenia(przód), psuje się wszystko nawet otwieranie wlewu paliwa, układ hamulcowy przepuszcza już po 100000km, ostawnio nawet alternator wysiadł, praktycznie każdą żecz już naprawiałem nawet fotele