Bardzo fajne auto ale to opisze w poszczególnych kategoriach za co taka wysoka ocena.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik 2.0 TDCI bez adblue, pancerna jednostka bliźniacza do 2.0 HDI. Jak już przyśpieszy do dwie turbiny naprawdę wciskają w fotel.
4,0
Skrzynia biegów
Tu jest jeden mankament. Przy włączaniu się do ruchu potrafi mieć delikatną "zamułę", około 1-1, 5 sek. Można to niby zmienić w serwisie na oprogramowaniu ale aż tak mi to nie przeszkadza.
5,0
Układ jezdny
Jak to Ford, jeździ się bardzo dobrze.
5,0
Karoseria
Jak na swoje lata dobrze się trzyma.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra.
5,0
Ergonomia
Bardzo pozytywnie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko działa w jak najlepszym porządku, szybko chłodzi i szybko grzeje.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tu największa zaleta auta. Miejsca bardzo, bardzo dużo. Mamy trójkę dzieci i na spokojnie wchodzą dwa duże foteliki po lewej i prawej stronie gdzie dodatkowo może na środku komfortowo usiąść dorosła osoba.
5,0
Wyciszenie
Wiadomo jest to SUV, przy większych prędkościach czyli ponad 160 km/h robi się trochę głośniej ale i tak jest dobrze.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Powtarzam jest to silnik 2.0 TDCI sprawdzona jednostka na rynek europejski więc koszty porównywalne do innych aut.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za tą cenę nie znajdziecie innego auta które tak przyciąga uwagę, szczególnie w wersji VIGNALE i kolorze biała perła. Oklepane BMW, czy Audi po prostu się rozmywają na ulicy.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeszcze bez problemów.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jeszcze bez większych problemów. Po prostu trzeba dbać. Olej z filtrami kompleksowo co 10 000 km, olej w skrzyni czy tylnym wale co 60 000 km i jest ok.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDCi Twin-Turbo 210KM 154kW
[l/100km]