Po niecałym roku od zakupu i przejechaniu 42 tys. km zdecydowałem się dodać opinię bo poprzednia, zaraz po zakupie była słaba. Auto po awarii licznika zostało naprawione (wymiana na nowy) i od tej pory jeździ bez zarzutów. Chyba miałem pecha ale trudno. W każdym razie, jeżeli pominąć pierwsze, niestety nie najlepsze wrażenie to późniejsza eksploatacja jest bezproblemowa. Auto bardzo dobrze się prowadzi, komfort jazdy wysoki i jak na taki gabaryt jest oszczędne w eksploatacji.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dynamika wystarczająca. Raczej jest to auto rodzinne a nie bolid więc jest OK
5,0
Skrzynia biegów
Bez uwag
5,0
Układ jezdny
Auto prowadzi się pewnie i komfortowo
5,0
Karoseria
Bez uwag
Komfort
5,0
Widoczność
Kamery bardzo ułatwiają manewrowanie autem. A w codziennej jeździe też nie ma powodów do narzekania.
5,0
Ergonomia
W porównaniu z Kugą przed liftingiem jedyna rzecz którą bym poprawił to powrót do przełączania trybów jazdy jak w poprzedniku. Tak jest jeden przycisk i przełączenie to moment, tutaj trzeba trochę poklikać.
Fotele - bajka
Regulowana tylna kanapa - też fajny bajer i wygoda
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W środku dużo miejsca. Mam 182 cm więc fotel mam odsunięty a i tak w drugim rzędzie jest sporo miejsca.
5,0
Wyciszenie
Jest naprawę cicho.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo oszczędny samochód. Spalanie średnie latem pomiędzy 4,9-5,6 l/100km. Napęd hybrydowy robi robotę
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak pominąć pierwsze potknięcie to nie ma się do czego przyczepić. Myślę, że auto za cenę 172 tys. z napędem 4x4 i hybrydą jest bardzo dobrze skonfigurowane.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Awaria wyświetlacza - wymiana w serwisie na nowy i od tego czasu wszystko OK.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 FHEV 183KM 135kW
[l/100km]