Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Kuga III SUV Plug-In

Krzysiek, 2 lata temu
Silnik 2.5 Hybrid 190KM 140kW
Rok produkcji 2021
Przebieg: 32 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Ford Kuga III SUV Plug-In 2.5 Hybrid 190KM 140kW 2020-2024 - Oceń swoje auto
4,86
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Właściwie trudno tu mówić o zakoczeniu. To mój kolejny ford i kolejny raz jestem zadowolony. Dobry silnik, świetne zawieszenie, niezly komfort wnętrza. Zaskoczyła mnie nieco intuicyjna praca skrzyni i regulacja tylnych foteli.
5,0
Całokształt
To mój kolejny Ford. Tym razem hybryda (mylnie tu nazwana hybrydą plug-in). Auto jest ciche, dynamiczne, wygodne. W mieście oszczędne, na trasie, powyzej 120 staje się żarłoczne. 2,5 litra pojemności i wysoka buda swoje robią. Mimo wszystko całokształt jest bardzo na plus. Trochę mylące mogą byc dane o zużyciu paliwa. Auto pali przy prędkościach rzędu 40-90 km/h ok. 4-5 litrow. Za to przy spokojnej, ale szybkiej jeździe autostradowej potrafi łyknąć nawet powyzej 10. Przy 120km/h jest 6,5l
Wrażenia
5,0
Silnik
Nauka jazdy hybrydą trochę zajmuje, ale jak już się to opanuje, to zabawa jest przednia. Jak trzeba, to auto idzie jak przeciąg, normalnie jest cichutkie i wystarczajaco szybkie. Silnik nie ryczy, nie wyje, po prostu distarcza sporo mocy na obie osie.
5,0
Skrzynia biegów
Ford wpadl na coś czego inni nie stosują a co jest super. Skrzynia sterowana pokrętłem. Pracuje cicho, płynnie, czasem wrecz niezauważalnie. Dzięki temu ze to gałka, moj pies który kręci się po kabinie nie utrudnia przełączania biegow ani ich sam nie przelacza, co bylo do tej pory sporym problemem.
5,0
Układ jezdny
Ford. Auto trzyma sie drogi jak przyklejone. Nie buja, nie myszkuje. Po prostu jedzie tam gdzie sobie życzę.
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
Widocznisc jest super. Nie mam problemu z pieszymi w martwym polu. Do tylu tez wszystko widać. Pomagaja też duże lusterka wsteczne, które bardzo ułatwiają obserwację wstecz i na boki.
4,0
Ergonomia
Trochę dziwnie rozmieszczone są przyciski klimy i ogrzewania. Zawsze przednia, tylna szyba były razem. Tu przednia szyba w górnym rzędzie, tylna w dolnym po lewej, a grzanie kierownicy na dole po prawej. Idzie przywyknąć, ale ten kto to projektował musiał nieźle zaćpać.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje, ziębi, wszystko super. Przy ok 25tys km wentylacja przestała działać. Okazało się że ktos coś źle zaprojektował i Ford zmieniał jakiś element klimatyzacji we wszystkich kugach. Super jest ogrzewanie tylnych foteli regulowane lewo/prawo. No i wisienka na torcie to zdalne odpalanie. Klikam w aplikacji i po 10 minutach wsiadam do ciepłego auta.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Regulowana tylna kanapa. Wprawdzie traci się bagaznik, ale po jej odsunięciu z tylu może siedzieć koszykarz.
5,0
Wyciszenie
Auto jest ciche. Wyciszana komora silnika, kabina, dźwiękoszczelne szyby. Do tego często jezdzi sie calkiem elektrycznie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wersja Vignale, wiec trochę kosztowała. Hybryda, a wiec mniejsze zużycie tarcz, klocków i paliwa. Auto praktycznie nowe, więc trudno coś mówić o kosztach serwisowych itp.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak to auto kupiłem, to w podobnej cenie nie bylo nic porównywalnie wyposażonego. Ale wtedy istnialy rabaty i ja dostałem ok 30% obnizki. Za kwotę ok 160 tysięcy mam skóry, automat, 4x4, pierdyliard automatów, samochód na guziki no i fajny silnik hybrydowy.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.5 Hybrid 190KM 140kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Ford Kuga III SUV Plug-In