Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Thunderbird X

jasinek23@interia.pl, 15 lat temu
Silnik 3.8 i V6 Super 234KM 172kW
Rok produkcji 1995
Przebieg: 91 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Ford Thunderbird X 3.8 i V6 Super 234KM 172kW 1989-1997 - Oceń swoje auto
4,92
16% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Układ napędowy we współpracy z zawieszeniem dają ogromne poczucie władzy, spokoju i bezpieczeństwa.
5,0
Całokształt
Szukałem tego modelu długo i moja cierpliwość się opłaciła. Kupiłem go od pierwszego właściciela, który kupił go w salonie i sprowadził z Kanady. To było jego trzecie auto z przeznaczeniem dla syna, ten jednak wyjechawszy do Anglii... I tak oto stałem się właścicielem 14 letniego Thund\'a z przebiegiem 90250 i stanie ogólnym 4+. Marzenie się spełniło.
Wrażenia
5,0
Silnik
Już w momencie rozruchu czuć w nim drzemiącą moc!Rozpędzając go spokojnie, przy 1500 obr./min., zmienia płynnie biegi a pedał gazu jest bardzo czuły na głębsze naciśnięcie, wydając z siebie stonowany pomruk zadowolenia sprawiający ogromną przyjemność prowadzącemu. Miłe dla ucha i oka doznania, po prostu bezcenne!
5,0
Skrzynia biegów
Doskonale dopasowana i pokornie wykonująca swoje zadanie! Wcisnąć przycisk blokady dyferencjału, nacisnąć pedał gazu, skręcić kierownicę i puścić bączka... ale frajda! Nie proponuję zbyt często tego robić, szkoda materiału.
5,0
Układ jezdny
Ten model z pneumatycznym zawieszeniem aż żal aby się poruszał po naszych jakże dziurawych drogach. Pokonuje jednak wszelkie przeszkody bez ubocznych efektów dźwiękowych i doskonale trzyma się drogi.
Komfort
5,0
Widoczność
Każdy kierowca powinien mieć oczy wokół głowy a \"ptasiek\" umożliwia mu nieograniczoną widoczność, elektrycznie regulowane lusterka i fotele pozwalają się tak dopasować, że nie sposób czegokolwiek nie dojrzeć! Poza tym w tym aucie częściej patrzy się do przodu niż do tyłu.
5,0
Ergonomia
Poza klamką od drzwi pasażera, wszystko w zasięgu ręki, zwłaszcza uda siedzącej obok przyjaciółki! Włączyć tempomat i masować... oczywiście nie tylko uda! :-)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Automatyczna klimatyzacja rozgrzeje Cię i rozebrać potrafi, w zależności od potrzeby. Wentylacja bez uwag, jeżeli wiesz jak ustawić wloty szyby nigdy nie będą zaparowane.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na sportowe coupe, to jest miejsca dość nawet dla pięciu osób, zwłaszcza na wygodnej, skórzanej tylnej kanapie. Kierowca i pilot siedzą w sportowych, kubełkowych, regulowanych elektrycznie i pneumatycznie fotelach.
5,0
Wyciszenie
Czy ktoś próbował słuchać muzyki poważnej w tym samochodzie? Oryginalne radio z odtwarzaczem kompaktowym i zestaw czterech głośników wystarczają na doskonały odsłuch \"Bolera\", zaraz po tym proponuję \"Dzieci Sanchesa\".
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeżdżę tym autem od miesiąca i nie mam powodów do narzekań, wiem na co się zdecydowałem. W mieście 15-16 litrów na trasie Łódź-Wrocław niecałe 10, to raczej normalne. Pewnie z cięższą nogą weźmie więcej, jednak nie miałem dotąd okazji. Kiedyś spróbuję. Co do napraw i przeglądów to wiadomo - każda kochanka jest droga w utrzymaniu.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za tak małe pieniądze, tyle komfortu, klasy i bezpieczeństwa. Bezcenne!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czasami sterowanie lusterek się zatnie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jeszcze się nie przytrafiło i bodajby tak dalej.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 3.8 i V6 Super 234KM 172kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Ford Thunderbird X