Jest ok, bez fajerwerków. Duże pakowne auto, bez uwag do trwałości a zrobiłem nim 345000 km w 3 lata po całej Europie, dość wygodne ale trzeba pogodzić się z koszmarnie słabym silnikiem, mała elastycznoscią szczególnie w górach. W zamian dość oszczędny przy tych gabarytach. Kilkadziesiąt tras do Portugalii, Grecji, Sycylia, Malta itd i z każdej póki co wróciłem bez awarii- to najważniejsze w aucie, więc jest ok
Wrażenia
3,0
Silnik
Słaby, dużo jeżdżę po balkanskich górach, Grecji i czasem na serpentynach trzeba na jedynce jechać. Na trasie daje radę. Fatalna elastyczność, dość glośny. Ale zrobił 345 000 w 3 lata i jeździ dalej. Jest ok
3,0
Skrzynia biegów
Działa bez zarzutów ale czasem po górkach trudno znaleźć bieg na którym by jechał- razem z silnikiem są mało elastyczne. Ale dzialają bezawaryjnie- to wazniejsze
2,0
Układ jezdny
Do wymiany przekładni kierowniczej bez zarzutu. Elektryczna przekładnia padła przy 250 000, podobno jest wrażliwa na wilgoć. Na nowej używanej precyzja jest dużo gorsza
2,0
Karoseria
Zbyt łatwo powstają odpryski, wgniotki i elementy mają różne odcienie
Komfort
3,0
Widoczność
Belki boczne zaslaniaja widok na zakrętach w sposób niedopuszczalny, reszta ok
2,0
Ergonomia
Tło dużo więcej schowków zrobić. To kiepska cechą tego auta
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest ok
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest super
2,0
Wyciszenie
Głośny
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Kosztowne bydle
3,0
Stosunek jakość/cena
Wydaje się, że w tym segmencie to najlepszy wybór
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Z drobiazgów to żadnych awarii, jedynie gniazda USB czasem padają i trzeba wymienic
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pompa oleju na gwarancji, dwumasa trochę za szybko, przekładnia kierownicza za szybko
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 EcoBlue 120KM 88kW
[l/100km]