Autko od nowości w moich rękach, idealne do pracy w obrębie miasta jako transport lekkiego towaru, rusztowań i drabin. Duża powierzchnia użytkowa paki.
Na minus (dla osób powyżej 190cm wzrostu )miejsce w kabinie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Brak awarii pomimo 230k przebiegu
5,0
Skrzynia biegów
Lekka, precyzyjna beż oznak zużycia.
4,0
Układ jezdny
Przy pustej pace skacze na dziurach ale jest odporny nawet na duże obciążenia ponad 1000kg
5,0
Karoseria
Pojedyncze wykwity przy fabrycznych gieciach elementów i zawiasow tył. Na plus ocynk na plaskich panelach nawet jak się przywali to ruda nie idzie.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wymieniam na OEMy i uważam że są bardzo odporne i dzięki temu relatywnie tanie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czujniki zużycia hamulcy.(obecnie już ich niema bo widziały zużycie którego nie bylo) pętla immobilizera przestała działać I rozładowały się kluczyki. Serwis chciał mi wymienić kluczyki za 1000zl sztuka ale odpowiedź znalazłem na brytyjskich stronach pasjonatów tego modelu więc to raczej popularna awaria.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak poważnych usterek chyba że zużycie przegubu uznamy za poważną awarie po 230k km.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 TDCi 125KM 92kW
[l/100km]