Auto ładne na zewnątrz, szybkie, pakowne, ale z tragiczną ergonomią. Mam wersję z automatem, pedały hamulca i gazu są za blisko fotela kierowcy i umieszczone zbyt wysoko. Fotela nie da się zbyt mocno odsunąć do tułu bo przeszkadza ścianka działowa. Fotele twarde niewygodne, zawieszenie zbyt sztywne, bardzo niekomfortowe. Konstrukcja kabiny kierowcy to porażka - ciężko się gdziekolwiek dostać. Zestaw podnośnika to sen idioty. Skrznia biegów automat - świetna, na razie nie zawiodła, przerzuca szybko i sprawnie. Trochę zbyt słabe wspomaganie. Silnik po 170 tyś leje olejem, alternator padł kilka dni temu. Światła mijania słabe, długie też, trzeba było zakładać mocniejsze żarówki - bardzo łatwy demontaż lamp. Słaby akumulator. Lakier - ciemno brązowy metalik nardzo słaby - da się zarysować paznokciem, po 5 latach wygląda tragicznie. Irytujący start - stop.
Wrażenia
3,0
Silnik
Nietrwały, moze dożyje do 200 tyś
5,0
Skrzynia biegów
Super działa
3,0
Układ jezdny
Zawieszenie za sztywne, czuć najmniejsze nierówności
3,0
Karoseria
Słaby lakier, podatny na zarysowania
Komfort
4,0
Widoczność
Słabo przy skręcie w lewo - auta nadjeżdżające z prawej mało widoczne
1,0
Ergonomia
Pedały hamulca i gazu za blisko fotela i za wysoko, fotel niewygodny, zawieszenie za sztywne
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działają prawidłowo, plus za przednią szybę ogrzewaną
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie da się fotela odsunąć do tyłu - przeszkadza ściana grodziowa
1,0
Wyciszenie
W innych dostawczakach jest Nie da sporo ciszej
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie średnie ok. 9 l/100 km, ale brak większych usterek, szybko zużywają się tarcze - są drogie
2,0
Stosunek jakość/cena
Za tą kasę można było kupić lepsze auto
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Dużo drobnych usterek
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Alternator, hamulce
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 TDCi 125KM 92kW
[l/100km]