AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Honda
ZR-V
2.0 i-MMD Hybrid 184 KM 135 kW
2.0 i-MMD Hybrid 184 KM 135 kW
Oceny
Honda ZR-V 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW od 2023
Oceny
Honda ZR-V 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW od 2023
Podsumowanie 7 ocen
Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Każdy
do 10 000 km
10 000 – 25 000 km
25 000 – 50 000 km
50 000 – 100 000 km
100 000 – 150 000 km
150 000 – 200 000 km
200 000 – 250 000 km
powyżej 250 000 km
Lata produkcji
2023
2024
2025
2023
2024
2025
Kupiłby ponownie
Każdy
Tak
Nie
Filtruj
wyniki
4,90
średnia ocena z
7 ocen
12%
lepiej od średniej w segmencie
100%
użytkowników kupiłoby ponownie
Całokształt
5,00
Wrażenia
Silnik
5,00
Skrzynia biegów
5,00
Układ jezdny
5,00
Karoseria
4,43
Komfort
Widoczność
5,00
Ergonomia
5,00
Wentylacja i ogrzewanie
4,86
Wyciszenie
4,43
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,00
Ekonomiczność
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,00
Stosunek jakość/cena
4,86
Niezawodność
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,00
Bezawaryjność (poważne usterki)
5,00
Pozytywne zaskoczenie
+ Przeniesienie napędu
+ Silnik
+ Zawieszenie
+ Karoseria
Sprawdź najnowsze oferty Honda
Zobacz 10 aut
od ręki
Najnowsze
oceny Honda ZR-V 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW od 2023
Sortuj według:
Wybierz
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
4,9
~hen
Honda ZR-V
Crossover 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW
Po 10 latach jazdy CR-V IV generacji po fl przyszedł czas na nowe auto. Pod uwagę brałem modele ZR-V, H-RV, nowa Corolla Cross oraz nowa Kia Sportage, wszystkie w wersji z hybrydą. Miesiąc analizowania i testowania aut zakończył się wyborem ZR-V przy czym był to kompromis. Honda HR-V (za mała) i Toyota CC odpadły jako pierwsze. CC mimo że nowa wersja to jednak ma wiele niedociągnięć, twarde plastiki, konsola środkowa z ostrą krawędzią...
Dodane
1 miesiąc temu
4,9
~Tomek W
Honda ZR-V
Crossover 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW
ZRV kupiłem we wrześniu 2024 (auto nowe z rocznika 2023). Do dziś zrobiłem 20700 km. Woększość to obwodnica Warszawy, około 5000 km w trasie (wakacje)... srednie spalanie z całego przebiegu 5.6l na 100 km. Na zbiorniku lekko można zrobić 1000 km. Samochód bardzo ekonomiczny, ale też z fenomenalną dynamiką. Od 0 do 120 jezdzi jak dużo mocniejszy szamochód. Barfzo dobrze trzyma się drogi, układ kierownicy jest precyzyjny. Przez rok zero...
Dodane
2 miesiące temu
5,0
~JaKub
Honda ZR-V
Crossover 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW
Auto bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło. Świetnie wyciszenie , doskonale spasowanie elementów , dobra jakość materiałów wykończeniowych . Największym plus za pozycje za kierownica i zagłówek na wysokości głowy przy moim 190cm wzroście (co w autach konkurencyjnych nie jest takie oczywiste :-( ). Prosta i intuicyjna obsługa multimediów. Brawo za nawigacje firmowa i możliwość podłączenia po kablu android auto. Mam nadzieje ze moja dalsza przygoda...
Dodane
ponad rok temu
4,9
~Przemo
Honda ZR-V
Crossover 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW
Po prostu super. Za te pieniądze w porównaniu do Toyoty, Subaru itd Vw… Lexus NX byłby lepszy ale za 100tys więcej nieuzasadnione. W sumie lepszego auta nie trzeba.
Dodane
ponad rok temu
4,9
~Przemo
Honda ZR-V
Crossover 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW
Po prostu super. Za te pieniądze w porównaniu do Toyoty, Subaru itd Vw… Lexus NX byłby lepszy ale za 100tys więcej nieuzasadnione. W sumie lepszego auta nie trzeba.
Dodane
ponad rok temu
4,9
~Jacek
Honda ZR-V
Crossover 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW
Jestem bardzo zadowolony, świetny silnik, fantastyczny napęd, doskonałe prowadzenie
Dodane
ponad rok temu
Dziennik kosztów dla
Honda ZR-V
2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW
Średni koszt
przejechania 100 km
36,00 zł
pb
6,0
l/100km
Zobacz
dzienniki
4,9
~BodzioB
Honda ZR-V
Crossover 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW
Początek przygody z tą Hondą więcej napisze jak trochę pojeżdżę. Spalanie jest pokazywane dokładnie takie jak przy dystrybutorze bez żadnych przekłamań.
Dodane
2 lata temu
Zobacz wszystkie
oceny
Honda ZR-V 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW od 2023
4,9 (7 ocen)
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Honda ZR-V w pigułce
Honda ZR-V
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Honda ZR-V
Dane techniczne
Honda ZR-V 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW od 2023
Raporty zużycia paliwa
Honda ZR-V 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW od 2023
Opinie
Honda ZR-V 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW od 2023
Usterki
Honda ZR-V 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW od 2023
Publikacje
Honda ZR-V
Newsy
Honda ZR-V
Galerie
Honda ZR-V
Nasze pomiary
Honda ZR-V
Filmy
Honda ZR-V
Ogłoszenia
Honda ZR-V
Ceny aut używanych
Honda ZR-V
Dziennik kosztów
Honda ZR-V 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW od 2023
Opinie o instalacjach LPG
Honda ZR-V 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW od 2023
Testy zderzeniowe
Honda
Aktualnie przeglądasz
Honda ZR-V
Dane techniczne
11 raportów
zużycia paliwa
Ceny nowych
od 175 tys. zł
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy