Szukaj

Ocena kierowcy - Honda ZR-V

Tomek W, 2 miesiące temu
Silnik 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW
Rok produkcji 2023
Przebieg: 21 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Honda ZR-V 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW od 2023 - Oceń swoje auto
4,93
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Cały układ napędowy w tym aucie to majstersztyk.
Zawieszenie : Jak na suwa auto jeździ niezwykle pewnie, nawet na szybszych zakrętach.
5,0
Całokształt
ZRV kupiłem we wrześniu 2024 (auto nowe z rocznika 2023). Do dziś zrobiłem 20700 km. Woększość to obwodnica Warszawy, około 5000 km w trasie (wakacje)... srednie spalanie z całego przebiegu 5.6l na 100 km. Na zbiorniku lekko można zrobić 1000 km. Samochód bardzo ekonomiczny, ale też z fenomenalną dynamiką. Od 0 do 120 jezdzi jak dużo mocniejszy szamochód. Barfzo dobrze trzyma się drogi, układ kierownicy jest precyzyjny. Przez rok zero usterek. Wszystko działa rewelacyjnie. Systemy wspomagania nie przeszkadzają, aktywny tempomat - fenomenelny, nie myli się. Wykończenie w srodku po roku, tak samo jak po odebraniu. Wszystko świetnie spasowane, przyjemne w dotyku. Bardzo na plus. Multimedia nie zacięły się ani raz. Android działa bez kabla i to działa znakomicie (wystarczy wejsc do menu serwisowego i włączyć taką funkcję). Mi osobiście troszkę przeszkadza toporny design zegarów, brakuje trochę nowoczesności. To samo tyczy się kafelków i wyglądu multimediów. Nie ma tragedi, ale nie ma też polotu. Zabto sam desing wnętrza mi osobiście bardzo się podoba.
Wrażenia
5,0
Silnik
Majstersztyk.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzyni nie ma, ale odczucia z jazdy są takie jakby była :-)
5,0
Układ jezdny
Malina. Precyzyjny, pewny.
5,0
Karoseria
Nie ma się do czego przyczepić.
Komfort
5,0
Widoczność
Podntym względem rewelacja. Do tego świetna lamera cofania i czujniki.
5,0
Ergonomia
Znakomita. Wsiadasz i obsługujesz wszystko jakbyś jeździł tym autem od miesięcy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutów. Grzane siedzenia, rewelacja.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Masa miejsca na nogi i nad głową (mam 187 cm). Tak z przodu jak i z tyłu.
4,0
Wyciszenie
Latem nieźle. Zimą gorzej (opony). Ogólnie, nie jest źle.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo niskie spalanie. Niedrogie przeglądy. Do tego 5 lat i 300000 km gwarancji. Zdecydowanie 5 gwiazdek.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto drogie w zakupie (chociaż teraz widziałem w Hondzie spore rabaty), ale za zapłaconą kwotę dostajesz produkt dopracowany, bezawaryjny i z mocnym, nowoczesnym i ekonomicznym układem napędowym.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Rok, prawie 21000 km... zero usterek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak wyżej. Zero awarii.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda ZR-V

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów