Silnik
: Układ napędowy - moc i niskie spalanie - rewelacja!!!
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: na razie brak
5,0
Całokształt
Rewelacja. Najlepszy samochód z jakim do tej pory miałem do czynienia! No i wygląd a la Range Rover Velar/Evoque!
Wrażenia
5,0
Silnik
Napęd, to jak silnik spalinowy z elektrycznym razem działają, jak oprogramowanie genialnie steruje tak, że priorytetem jest ekonomia i genialnie niskie spalanie ale również tak, aby ZAWSZE była dostępna pełna dynamika. No magia!
5,0
Skrzynia biegów
Jest, działa błyskawicznie, żadnych szarpnięć - tak jak ma być. A nie niemieckie DSG z takim lagiem że zanim nastąpi reakcja na pedał można herbatę zagotować :)
5,0
Układ jezdny
Wystarczająco komfortowe zawieszenie ale na tyle sztywne że nie nurkuje na boki w zakrętach.
5,0
Karoseria
Wygląd: przód nie każdemu podejdzie, za to tył, bok - wygląd a la Range Rover Velar/Evoque! Wg wielu, bardzo wielu, jest to najładniejszy chińczyk w Polsce.
Komfort
5,0
Widoczność
Wystarczająca
5,0
Ergonomia
Bardzo wygodny, praktyczny, pojemny, wystarczająca ilość miejsca ze względu na bryłę.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mocne. Wentylacja foteli na duży plus.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająca, podróż 2+2 baaardzo komfortowa nawet na długich dystansach.
5,0
Wyciszenie
Bardzo cicho do 140km/h. Powyżej 140 zaczyna być słychać szum powietrza. W porównaniu z większością europejskich i koreańskich marek - bardzo dobre wyciszenie, dzięki miękkim materiałom (soft-touch) i izolacji akustycznej.
Ponadto (choć się tym nie chwalą!) wyposażony jest w szyby laminowane (double-layer laminated glass), co znacząco poprawia izolację akustyczną i termiczną. To standardowe rozwiązanie w tym modelu, szczególnie w wersjach Exclusive.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W trybie EV - ładowanie w domu: jazda za max 20zł/100km, lub za darmo (gdy fotowoltaika lub coraz częściej spotykane ładowanie za darmo w pracy). W trasie, przy rozładowanej baterii i przy prędkości przelotowej 100-130km/h - średnie spalanie poniżej 5,5-6L/100km. Taniej jak diesel, a cały czas dostępna dynamika, moc 280KM i ponad 500Nm!
5,0
Stosunek jakość/cena
Można ten samochdo w najwyższej wersji wyposażenia kupić za 155-160 tys, a to co za to dostajemy w zamian... na chwilę obecną nie ma lepszej propozycji na rynku.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po kilku miesiącach narazie wszystko ok.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po kilku miesiącach narazie wszystko ok.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 SuperHybrid 204KM 150kW
[l/100km]