Szukaj

Ocena kierowcy - Jaecoo J7

Waldek, 2 miesiące temu
Silnik 1.5 SuperHybrid 204KM 150kW
Rok produkcji 2025
Przebieg: 5 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Jaecoo J7 1.5 SuperHybrid 204KM 150kW od 2025 - Oceń swoje auto
5,00
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Układ napędowy - moc i niskie spalanie - rewelacja!!!
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : na razie brak
5,0
Całokształt
Rewelacja. Najlepszy samochód z jakim do tej pory miałem do czynienia! No i wygląd a la Range Rover Velar/Evoque!
Wrażenia
5,0
Silnik
Napęd, to jak silnik spalinowy z elektrycznym razem działają, jak oprogramowanie genialnie steruje tak, że priorytetem jest ekonomia i genialnie niskie spalanie ale również tak, aby ZAWSZE była dostępna pełna dynamika. No magia!
5,0
Skrzynia biegów
Jest, działa błyskawicznie, żadnych szarpnięć - tak jak ma być. A nie niemieckie DSG z takim lagiem że zanim nastąpi reakcja na pedał można herbatę zagotować :)
5,0
Układ jezdny
Wystarczająco komfortowe zawieszenie ale na tyle sztywne że nie nurkuje na boki w zakrętach.
5,0
Karoseria
Wygląd: przód nie każdemu podejdzie, za to tył, bok - wygląd a la Range Rover Velar/Evoque! Wg wielu, bardzo wielu, jest to najładniejszy chińczyk w Polsce.
Komfort
5,0
Widoczność
Wystarczająca
5,0
Ergonomia
Bardzo wygodny, praktyczny, pojemny, wystarczająca ilość miejsca ze względu na bryłę.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mocne. Wentylacja foteli na duży plus.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająca, podróż 2+2 baaardzo komfortowa nawet na długich dystansach.
5,0
Wyciszenie
Bardzo cicho do 140km/h. Powyżej 140 zaczyna być słychać szum powietrza. W porównaniu z większością europejskich i koreańskich marek - bardzo dobre wyciszenie, dzięki miękkim materiałom (soft-touch) i izolacji akustycznej. Ponadto (choć się tym nie chwalą!) wyposażony jest w szyby laminowane (double-layer laminated glass), co znacząco poprawia izolację akustyczną i termiczną. To standardowe rozwiązanie w tym modelu, szczególnie w wersjach Exclusive.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W trybie EV - ładowanie w domu: jazda za max 20zł/100km, lub za darmo (gdy fotowoltaika lub coraz częściej spotykane ładowanie za darmo w pracy). W trasie, przy rozładowanej baterii i przy prędkości przelotowej 100-130km/h - średnie spalanie poniżej 5,5-6L/100km. Taniej jak diesel, a cały czas dostępna dynamika, moc 280KM i ponad 500Nm!
5,0
Stosunek jakość/cena
Można ten samochdo w najwyższej wersji wyposażenia kupić za 155-160 tys, a to co za to dostajemy w zamian... na chwilę obecną nie ma lepszej propozycji na rynku.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po kilku miesiącach narazie wszystko ok.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po kilku miesiącach narazie wszystko ok.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 SuperHybrid 204KM 150kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Jaecoo J7

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów