Szukaj

Ocena kierowcy - Kia Ceed I Hatchback 5d Facelifting

Piotr, 7 dni temu
Silnik 1.4 DOHC CVVT 90KM 66kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 145 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Kia Ceed I Hatchback 5d Facelifting 1.4 DOHC CVVT 90KM 66kW 2010-2012 - Oceń swoje auto
4,07
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Nie wymaga uwagi poza standardową dbałością
Układ elektryczny : Nie stwarza problemów
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : Częste stukanie na sworzniach, łącznikach stabilizatora.
Karoseria : bardzo cienkie blachy, podatne na wgnioty.
4,0
Całokształt
Samochód prosty, typowy do jazd po mieście na krótkich dystansach. Nie nadaje się na długie jazdy ze względu na absolutny brak komfortu. Siedzenia marnie wyprofilowane, twarde zawieszenie, wewnątrz głośny. bardzo podatne na rdzę podwozie. Być może dlatego, że samochód wychodzi z fabryki bez jakiejkolwiek konserwacji antykorozyjnej. Szybko widać, że jest to wyrób wykonany tanio .Taki koreański Golf wykonany na Słowacji dla Polaka, który wszystko kupi.
Wrażenia
5,0
Silnik
Przy przebiegi 145000 km pracuje równo, bez szarpnięć . Szybko wchodzi na obroty. Jest ekonomiczny: spalanie w mieście w granicach 8 l/100 km w trasie 7 l/100 km. Olej od wymiany do wymiany 1 litr.
5,0
Skrzynia biegów
Dobre krótkie przełożenia. bardzo odczuwalny brak 6 biegu, jazda w trasie na max. 5 biegu to koszmar.
5,0
Układ jezdny
Nie stwarza problemów. Samochód dobrze trzyma sie drogi, gładko wchodzi w zakręty. Dobrze działa wspomaganie układu kierowniczego. Hamulce wymagają uwagi ze względu na słabe tarcze hamulcowe
3,0
Karoseria
Samochód jest garażowany i samodzielnie zabezpieczony przed korozją, więc ognisk rdzy po 15 latach brak. Ale blachy są cienkie i powłoka lakieru podatna na zarysowania
Komfort
4,0
Widoczność
Bardzo ograniczona widoczność z tyłu przez szybe klapy bagażnika. Na bokach to nawet niebezpieczne. Lusterko wsteczne brak asynchronizacji.
4,0
Ergonomia
tu większych uwag nie mam
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja w moim samochodzie jest jednostrefowa i ustawiana jest ręcznie , ale to nie stanowi problemu. Minimalna temperatura minusowa jaka wychodzi z nawiewów to 5 stopni, a wymagana jest 7. Więc w lato chłodzi. Grzanie ok.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Samochód jest mały, karoseria hatchback wiec to typowe auto do miasta. Łatwo sie parkuje, bagażnik mieści wózek zakupowy. Tył samochodu ciasny i niewygodny.
2,0
Wyciszenie
Samochód posiada niewyciszone wnętrze. Jazda w trasę wiąże się z koniecznością głośnego słuchania radia. Brak 6 biegu powoduje to, że na 5 biegu wewnątrz słychach prace silnika
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dotychczas wygenerował mi niewielkie koszty napraw. Nie wynikały one raczej z awarii lecz z eksploatacji. Duża dostępność części zamiennych, jeszcze większa dostępność tańszych zamienników
5,0
Stosunek jakość/cena
jaka cena taki towar
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Słabe chłodnice klimatyzacji, szybko zużywające się tarcze i klocki hamulcowe. Drugi katalizator z sondą tlenu wymieniony po 80 000 km.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 DOHC CVVT 90KM 66kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Kia Ceed I Hatchback 5d Facelifting 1.4 DOHC CVVT 90KM 66kW
Średni koszt przejechania 100 km
46,00 zł
8,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Kia Ceed I Hatchback 5d Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów