Póki auto jeździ to jest fajnie. Ale kupno tego pojazdu to jak gra w rosyjską ruletkę. Jeśli dopadną was problemy z układem iccu (układ odpowiadający za ładowanie akumulatora 12v) to biada wam, bo możecie zostać bez auta na kilka-kilkanaście tygodni. Zastępczych układów nie ma w europie, są wysyłane z korei - prawdopodobnie na sztuki. Producent nie ma pojęcia co jest przyczyną awarii albo nie chce się przyznać, bo wiele aut pada pomimo licznych aktualizacji oprogramowania, które miały rozwiązać problem albo auta padają po wymianie modułu. Pojazd tylko dla ludzi o mocnych nerwach
Wrażenia
1,0
Silnik
problemy ze słynnym ICCU
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
3,0
Karoseria
miękki lakier, szybko łapie odpryski od drobnych kamieni na drodze czy innych drobiazgów
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trzeba się szykować na wynajem drugiego auta - Kia nie zawsze dysponuje jakimkolwiek autem zastępczym w przypadku usterki
1,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Problemy z ICCU, które wynoszą znacznie więcej niż deklarowany przez producenta 1% aut.
Zużycie prądu dla silnika 77.4 kWh 228KM 168kW
Średni zasięg
450km
Średni maksymalny zasięg
500km
Średni minimalny zasięg
400km
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
450km
Średni czas ładowania baterii: gniazdko domowe
38,0h
Średni czas ładowania baterii: stacja ładowania
8,0h
Średni czas ładowania baterii: stacja szybkiego ładowania