Szukaj

Ocena kierowcy - Kia Proceed Shooting Brake Facelifting

awojcieszczak, 11 miesięcy temu
Silnik 1.5 T-GDI 160KM 118kW
Rok produkcji 2021
Przebieg: 6 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Kia Proceed Shooting Brake Facelifting 1.5 T-GDI 160KM 118kW 2021-2024 - Oceń swoje auto
4,29
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : piękna
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : słaba jakość montażu
4,0
Całokształt
no fajny ale entuzjazm towarzyszący przy zakupie troszkę spada ..na co dzień jeździłem i jeżdżę 10 letnim fokusem III którego tez mam od nowości i o którego dbam i generalnie w użytkowaniu nie czuję specjalnej różnicy na korzyść kijanki oczywiście pomijając systemy bezpieczeństwa i asystentów jazdy no i różnicy w spalaniu gdzie niby oszczędne 1.0 to spragniony smok w stosunku do 1,5 kia
Wrażenia
4,0
Silnik
mocny elastyczny generalnie wystarczy chociaż gdyby nie pierdzenie to wolał bym 204 koniki
3,0
Skrzynia biegów
w trybie normal przy nagłym przyspieszaniu z 160 na 190 potrafi wyhamować samochód ,nie przyspiesza a wręcz zwalnia nie wiem czy to wada czy tak ma być generalnie wyprzedzanie polecam tylko w trybie sport wtedy takie zjawisko nie występuje. a tak ogólnie to słyszałem że dwusprzęgłowa skrzynia to nie automat tylko coś tam coś tam
4,0
Układ jezdny
trochę gorszy niż w gt
5,0
Karoseria
cacy cacy cacy itd.
Komfort
4,0
Widoczność
do tyłu lepiej nie mówić ...ale zawsze można włączyć tylna kamerkę
5,0
Ergonomia
bez zarzutu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
wystarczy
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mam 173 cm wiec dla mnie kosmos a wyżsi niech się martwią
3,0
Wyciszenie
nadkola i podłoga oraz bagażnik...tam oszczędzano na wyciszeniu i przez to słychać szum i dudnienie nie od amortyzatorów bo te ładnie i cicho wybierają nierówności tylko od opon ...generalnie jest głośniej niż w innych samochodach podobnej klasy ale do przeżycia .
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jeżdżąc bez klimy to poziom 5 literków na setę jest bez trudu osiągalny z klimą skacze do 6-8 a jak się popiętrala autostradą to i można na 10,5 wskoczyć ...ale to i tak nieźle biorą pod uwagę moc i moment, w fokusie trójce 1.0 na autostradzie 14 literków schodziło a auto dużo słabsze 125 do 160 koników
5,0
Stosunek jakość/cena
adekwatna cena od jakości i wyposażenia
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
auto 6000 przejechało a szklany dach skrzypi a i w desce się świerszczyk od czasu do czasu odezwie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na razie brak ale pewnie dlatego że nowe

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 T-GDI 160KM 118kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Kia Proceed Shooting Brake Facelifting 1.5 T-GDI 160KM 118kW
Średni koszt przejechania 100 km
47,00 zł
7,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Kia Proceed Shooting Brake Facelifting