Samochód jest małym crossoverem. W tej roli spisuje sie świetnie. Silnik raczej lubi paliwo ale jest to do przeżycia. Do tej pory bezawaryjny. Nie jest to samochód na długie trasy albo do przeprowadzki mieszkania (niektórzy oceniają go w tych kategoriach co jest dużym nieporozumieniem). Jest to samochód do jazdy codziennej po mieście i w tej roli sprawdza się znakomicie. Skrzynia automatyczna jest bardzo wygodna i generalnie dziziała OK. Czasem przy wolnym dojeżdżaniu robi "baranki". Mocy nie brakuje do wyprzedzania i zapewniewnienia odpowiedniego przyspieszenia (120KM) - nie jest to V12 ale w swojej roli całkiem przyzwoicie.
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Prowadzi się precyzyjnie i pewnie.
5,0
Karoseria
Nie gnije w miejscach uderzeń kamieniami w maskę. Wydaje się dobrze zabezpieczona ale to dopiero 6 lat od produkcji.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność wystarczająca.
5,0
Ergonomia
Dobrze intuicyjnie zaprojektowany.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest OK ale w okresie jesiennym potrafi się zaparować od środka.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Po odsumięciu fotela bardzo dużo miejsca. Z tyłu oczywiście mało.
3,0
Wyciszenie
Wycisszenie - tutaj mogłoby być lepiej. No ale to nie limuzyna.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Cena serwisu 1300-1400 zł rocznie. Za wymianę oleju w skrzyni automatatycznej krzyczą 1300zł!!! Niby nie trzeba go wymieniać ale co 5-6 lat byłoby dobrze - nic nie jest wieczne.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jakośc cena bardzo dobrze.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Odpukać do tej pory nic nie padło.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic "grubego" sie nie popsuło.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 T-GDI 120KM 88kW
[l/100km]