Auto warte swojej ceny. Komfort podrózowania dobry za rozsądne pieniadze.
Wrażenia
5,0
Silnik
Nie jest to auto wyścigowe ale 150 km pozwala dość dynamicznie się przemieszczać.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów dość precyzyjnie zmienia biegi, poprostu robi swoją robote.
5,0
Układ jezdny
Najlepsza zaleta tarraco., auto prowadzi się pardzo pewnie karzdy przejechany kilometr to przyjemność.
5,0
Karoseria
Wszystko jak w grupie vw. Drzwi nie są z papieru. Wszystko dobrze spasowane. No i mi osobiście sylwetka bardzo się podoba.
Komfort
5,0
Widoczność
Pozycje za kierownicom znajdzie dla siebie każdy od osoby małej po dużą. Przez to z widoczność dobra siedzi się wysoko jak w suvie do tego zestaw kamer który zawsze cie wspiera.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu nic mnie niedenerwuje.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Duze auto ale wetylacja działa jak powinna. Nagrzewa i chłodzi wtedy kiedy trzeba.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duża zaleta auto poprostu duże i obszerne starcza dla rodziny 2+3.
5,0
Wyciszenie
Do 130 km jest niezle pozniej zwyczajnie zaczyna robic się coraz głosniej.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Narazie tylko sewis olejowy i lanie paliwa.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto w przyzoitej cenie fajnie wyglada i narazie się sprawdza w codziennym użytkowaniu.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 EcoTSI EVO 150KM 110kW
[l/100km]