Szukaj

Ford Edge II SUV 2.7 V6 EcoBoost 319KM 2017 Ford Edge 2.7 V6 319 KM, 4x4, wersja SPORT, 6xPDC, ACC, Drive Assist 2.7

34 000 PLN
Ford
Edge
2017
benzynowy
319 KM
+48
Tarnów (woj. małopolskie)
Rocznik 2017
Przebieg 73 279 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 319 KM
Pojemność silnika 2 694 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor inny kolor
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5

Informacje o samochodzie

Ford Edge 2.7 V6 319 KM, 4x4, wersja SPORT, 6xPDC, ACC, Drive Assist 2.7

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
239 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
6,4 s
Średnie spalanie
11,8 l/100 km
Długość
4 808 mm
Szerokość
1 928 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,9
Średnia dla segmentu
4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
100% 0%
10,2
Ford Edge II
SUV 2.7 V6 EcoBoost 319KM 235kW
Ogólnie bardzo fajne auto i za tę niewygórowaną cenę prawie idealne. Zalety można by wymieniać bez końca. Kilka z nich to: + dynamiczny silnik z ogromnym zapasem mocy i niezłym przyspieszeniem 5.6s do 100km + niewielkie spalanie jak na 2-tonowe auto z 4x4 i silnikiem 2.7 V6 ++ średnia z 40 000km w cyklu mieszanym to 11.7 l/100km ++ trasa to 8-9l ++ miasto 12-13l ++ stała jazda 90km/h = 9l + bardzo dużo miejsca w środku i w bagażniku 602l + bardzo bogate wyposażenie (lepsze niż w niektórych droższych modelach premium) + bardzo bezpieczne + dobrej jakości wnętrze i bardzo wygodne + bardzo przemyślane przyciski i system Sync3 chodzi idealnie szybko i dokładnie + kamera 180st z przodu bardzo się przydaje + wersja Sport wygląda prezentuje się wspaniale (moim zdaniem najładniejszy SUV dostępny obecnie na rynku) + dobrze wyciszony + wiele innych... Ale nie jest bez wad (chociaż jest ich niewiele i nie są zbyt uciążliwe): - brud wchodzi w wiele zakamarków (np. w zakładki w progach drzwi od wew strony, pod klapą bagażnika itp.). Warto po myjni dodatkowo wyczyścić szmatką wszystkie zakamarki - na parkingu idealnie się sprawuje adaptacyjna kierownica, bo jest mocno wspomagana, ale po przekroczeniu 10km/h robi się trochę za ciężka jak na mój gust - duży promień skrętu i duże gabaryty utrudniają nieco parkowanie w ciasnych miejskich miejscach (jak w większości suv'ów) - turbo dziura na ok 2s - autom. skrzynia biegów chodzi super, ale przełączanie między biegami jest zbyt delikatne i łatwo się pomylić np. zamiast D włączyć N (kwestia wprawy) - lusterka mogły by być większe (ale są 2 kamery, więc tragedii nie ma) - max. średnie spalanie jakie zanotowałem to 16l/100km zimą przy zimnym silniku w górzystym terenie na krótkiej trasie miejskiej (3km), ale to chyba każde auto by miało podobne w takich warunkach. Na dłuższym dystansie po nagrzaniu spada do ok 12-13l
Dodane 7 lat temu
12,7
Liczba komentarzy: 1
Ford Edge II
SUV 2.7 V6 EcoBoost 319KM 235kW
Mój Edge 2.7 USA miał wyjściowo 325KM oraz 550Nm (ta wartość mnie zaskoczyła, z tego co czytałem powinien mieć 450Nm). Po tuningu 385KM oraz 660Nm. Pomiary i tuning na hamowni.
Dodane ponad rok temu
11,0
Ford Edge II
SUV 2.7 V6 EcoBoost 319KM 235kW
Zabawne jest, że wersje 2 litrowe mają porównywane wyniki spalania paliwa, a zapasu mocy już praktycznie nie mają.
Dodane 3 lata temu

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Ergonomia

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Widoczność
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Ford przeprowadzone przez Euro NCAP.
Ford Edge

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów