Szukaj

Proton Impian – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Informacje o Proton Impian

Lata produkcji: 1998 – 2005
Segment: Niższa klasa średnia
Model należący do niższej klasy średniej (segment C) produkowany od 2000 roku. Następca Protona Wira i pierwszy samochód malezyjskiej marki w całości zaprojektowany w jej biurach. Technologicznie powiązany jednak z innymi autami – m. in. Mitsubishi Carismą oraz Volvo S40. W 2008 roku model został poddany modernizacji. Na większości rynków samochód oferowany jest pod oryginalną nazwą Waja. Jedynie w Australii i Europie figuruje jako Proton Impian („impian” to po malajsku „marzenie”). Od 2007 roku w Malezji model dostępny jest również w przedłużonej wersji, pod nazwą Chancellor.
czytaj więcej
Powagosław
Wygląda przeciętnie, ale to samochód klasy średniej, który kosztuje tyle, co kompakt. Wygląd to jednak nie jedyny problem Impiana. Auto bardzo słabo wypadło w testach bezpieczeństwa. ~Powagosław
Luzacjusz
Pal licho, jak wygląda. Technologicznie Impian nadaje się na zlot pojazdów zabytkowych. Nie może jednak być inaczej, skoro zbudowano go na bazie Nissana Bluebirda, który powstał jeszcze zanim Edyta Górniak wyjawiła światu, że „nie była Ewą”. ~Luzacjusz

Oceny Proton Impian

Liczba ocen: 4
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Stosunek jakość/cena

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Proton Impian

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów