Szukaj
Autor: Jakub Głąb
Publikacje - Jakub Głąb
Peugeot 208 PureTech 130 EAT8 GT Line – mimo wszystko mnie nie przekonał

Peugeot 208 PureTech 130 EAT8 GT Line – mimo wszystko mnie nie przekonał

Peugeot znalazł sposób na zdobywanie motoryzacyjnych wyróżnień. Na przestrzeni ostatnich 6 lat Francuzom udało się trzy razy zdobyć...
Audi A5 Sportback 40 TFSI – tak powinno być już od dawna

Audi A5 Sportback 40 TFSI – tak powinno być już od dawna

Audi A5 Sportback jesienią zeszłego roku przeszło bardzo skromny facelifting. Samochód właśnie trafia do sprzedaży, dlatego sprawdziliśmy,...
Hyundai Tucson N Line 1.6 T-GDI – lepsze wcielenie bestselleru

Hyundai Tucson N Line 1.6 T-GDI – lepsze wcielenie bestselleru

Wersja N Line to nie tylko wygląd. Hyundai Tucson z tym pakietem stylistycznym zyskał coś jeszcze. 
Seat Leon ST Cupra 370 Carbon – szczerze, liczyłem na więcej

Seat Leon ST Cupra 370 Carbon – szczerze, liczyłem na więcej

Seat – w przypadku Leona Cupry – nie miał limitu. Wszystko zaczęło się od 265 i 280 koni, by przejść przez 290, 300 i 310 w odmianie...
Peugeot 508 SW – 28 milimetrów więcej

Peugeot 508 SW – 28 milimetrów więcej

Zyskał na praktyczności, ale wciąż wygląda fenomenalnie – tak w skrócie można opisać Peugeota 508 w wydaniu kombi, czyli z przydomkiem...
Suzuki SX4 S-Cross 1.4 BoosterJet AllGrip – poprawny pod każdym względem

Suzuki SX4 S-Cross 1.4 BoosterJet AllGrip – poprawny pod każdym względem

Suzuki SX4 S-Cross – pomimo pewnej „zwyczajności” – zyskało sporą rzeszę nabywców. Czy słusznie? 
BMW X2 M35i – podołać oczekiwaniom

BMW X2 M35i – podołać oczekiwaniom

Literka M bez wątpienia kojarzona jest z najmocniejszymi i najbardziej emocjonującymi samochodami bawarskiej marki. W dobie coraz to większego...
Kia e-Niro – znalazła sposób na niezły zasięg

Kia e-Niro – znalazła sposób na niezły zasięg

Muszę przyznać, że jestem wielkim fanem samochodów elektrycznych. Lubię je ze względu na ciszę, uczucie niekończącej się mocy i...