Szukaj

Raporty zużycia paliwa Ford S-Max I

Podsumowanie 351 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Ford S-Max I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,1
46,63 zł
15
10,8
62,11 zł
5
9,7
56,16 zł
21
10,0
57,47 zł
24
10,3
59,06 zł
4
10,4
60,11 zł
3
11,4
65,50 zł
25
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Ford S-Max I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,5
29,43 zł
2
12,0
30,84 zł
1
14,0
35,92 zł
4
Silniki Diesla Ford S-Max I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,2
67,63 zł
2
6,9
41,40 zł
23
6,8
40,76 zł
2
6,4
38,71 zł
9
6,9
41,37 zł
135
7,5
44,99 zł
10
Pokaż więcej silników

Zużycie paliwa Ford S-Max I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (351)

6,5
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 163KM 120kW
7,6
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 130KM 96kW
10,3
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.2 Duratorq TDCi DPF 200KM 147kW
Ozczedny przy predkosciach 120-140 km/h. Na szczescie ilosc miejsca wewnatrz rekompensuje b.wysokie spalanie!
Dodane 14 lat temu
7,6
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
7,3
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
Nie wyobrażam sobie aby tak duży samochód mógł palić mniej. Średnia na trasie oscyluje wokół 6 litrów. Na autostradzie jadąc 160-170 wychodzi około 8,5.
Dodane 14 lat temu
7,2
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
średnia 7,5 l/100km to dokładnie tak jak miałem w VW Passacie.
Dodane 14 lat temu
7,7
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
król ekonomi
Dodane 14 lat temu
7,6
Ford S-Max I
Van 2.2TDCi DPF 175KM 129kW
Jak dla mnie rewelacja. Nie oszczędzam, nie żałuję dynamiki, szybko jeżdżę na trasie - ale 9 litrów nie przekroczy. Jak się chce można zejść do 7 litrów - ale to minimum. Niestety, mimo odbytych wielu długich tras nie miałem okazji testować minimalnego spalania na długiej trasie :)
Dodane 14 lat temu
8,1
Ford S-Max I
Van 2.0 i 16V 145KM 107kW
I tu miłe zaskoczenie jeśli chodzi o miasto. W przeciętnych warunkach i takim samym stylu jazdy - 9 l/100km. Jednak olej 5W40 choć to zwykły fordowski Formuła S. Na 5W30 było gorzej. W trasie jednak ze względu na duże opory powietrza, nie ma co marzyć o zejściu poniżej 7 l. Srednia zbliżona do danych producenta.
Dodane 14 lat temu
10,2
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 EcoBoost 203KM 149kW
Napęd (EcoBoost+PowerShift) dla ceniących komfort i drzemiący zapas mocy. Silnik cichy i bardzo elastyczny (300Nm w szerokim zakresie). Przy umiarkowanej jeździe miejskiej pracuje w zakresie 1500-2500 obrotów i jest niesłyszalny i to mnie w nim urzekło podczas jazd próbnych. Automat+turbo wymaga przyzwyczajnia, tj. nagłe wciśnięcie gazu powoduje redukcję biegu (czasem dwóch) i zwiększa spalanie, jeżeli jednak wciśniemy lżej i pozwolimy "zaskoczyć" turbinie mamy piekny, cichy ciąg bez redukcji i nadmiernego zużycia. Warty rozpatrzenia przy miniejszych przebiegach (20-25k rocznie), bo porównywalny osiągami TDCi 200KM z automatem kosztuje 11k PLN więcej i nie ma PowerShift´a tylko tradycyjny automat, więc będzie się zwracał długo. Komentarz do minimalnego zużycia 7.4l/100km. Droga krajowa, 360km, jazda w "sznurze" samochodów, po drodze 2 miasta, kilkadziesiąt wiosek, przelotowa poza wioskami 100-110km/h, lato, klimatyzacja włączona, 2 osoby. Po zatankowaniu zasięg 900km, ale rozumiem, że to ekstremum. Normalnie, przy planowaniu trasy z rodziną zakładam 750-800km na baku, w mieście ok. 650km. Zużycie wzrasta szybko na autostradzie (wiadomo, wysokie auto), przy 140km/h jest to ok. 10,5, przy 150km/h już 12, ale z drugiej strony komfort w Niemczech duży, bo jadąc 140km/h i czekając na zwolnienie lewego pasa, po krótkim przyspieszeniu masz 160km/h w momencie zrównania się z wyprzedzanym. Polecam.
Dodane 14 lat temu
Ford S-Max I

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów